printlogo


کد خبر: 237887تاریخ: 1400/6/22 00:00
اخبار

نخستین پیروزی ایران  در والیبال قهرمانی آسیا
تیم ملی والیبال ایران نخستین گام را در والیبال قهرمانی آسیا با اقتدار برداشت و توانست هنگ‌کنگ را 3 بر صفر شکست دهد. مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از دیروز به میزبانی شهر چیبا در کشور ژاپن آغاز شد که تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در این مرحله در سالن فوناباشی آرنا به مصاف هنگ‌کنگ رفت. ملی‌پوشان والیبال ایران در این مسابقه ۳ بر صفر با امتیازهای 25 بر 12، 25 بر 18 و 25 بر 19 هنگ‌کنگ را شکست دادند تا به نخستین برد خود در این رقابت‌ها دست یابند. تیم ملی والیبال ایران امروز در دومین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف تایلند می‌رود. این دیدار از ساعت 10:30 صبح به وقت تهران آغاز می‌شود. 
***
کمیته استیناف محرومیت قلعه‌نویی را تأیید کرد
کمیته‌ استیناف فدراسیون فوتبال رای کمیته انضباطی درباره امیر قلعه‌نویی را تایید کرد. به گزارش فارس، پس از اتفاقات دیدار ۲ تیم گل‌گهر سیرجان و استقلال، امیر قلعه‌نویی با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از همراهی تیمش به مدت ۳ ماه محروم شد. به همین خاطر باشگاه گل‌گهر درخواست تجدیدنظرخواهی خودش را برای کم کردن این محرومیت به کمیته استیناف برد که این کمیته رای کمیته انضباطی را عینا و بدون کم و کاست تایید کرد. مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف در این باره گفت: کمیته استیناف رای کمیته انضباطی را تایید کرد. از قول من در رسانه‌ها اعلام شده که سکو‌نشینی قلعه‌نویی منعی ندارد اما من چنین حرفی نزدم. من فقط اعلام کردم رای کمیته انضباطی تایید شده است و هر چه در آن رای قید شده، همان باید اجرا شود. حسین عبداللهی، عضو کمیته انضباطی درباره اینکه عدم همراهی سرمربی گل‌گهر شامل چه مواردی می‌شود، اعلام کرد امیر قلعه‌نویی می‌تواند در محل مسابقه تیم حاضر شده و از روی سکوها بازی تیمش را تماشا کند اما او از حضور در رختکن، میکسدزون، انجام مصاحبه و حضور در نشست خبری محروم است. 
***
پیشنهاد میلان به آزمون؛ شایعه یا واقعیت؟
مدیر باشگاه میلان به اخبار مطرح شده درباره پیشنهاد این باشگاه به مهاجم تیم ‌ملی ایران واکنش نشان داد. به ادعای رسانه‌های ایتالیا در زمان نقل و انتقالات، سردار آزمون ستاره تیم ‌ملی کشورمان و عضو باشگاه زنیت مورد توجه میلان قرار گرفته بود. البته طبق ادعای رسانه‌های اروپایی لیون نیز دیگر مشتری سرسخت سردار به شمار می‌آمد و پیشنهاد رسمی به باشگاه زنیت رسیده بود که باشگاه روسی بلافاصله این پیشنهاد را رد کرد اما درباره پیشنهاد میلان به گزارش سایت sports روسیه، فردریک ماسارا، مدیر ورزشی میلان درباره اخبار مطرح شده در مورد آزمون واکنش متفاوتی داشت. این مدیر به‌رغم اینکه از ستاره ایرانی تمجید کرد ولی این اخبار را تنها شایعه رسانه‌ها دانست. 
***
واکنش جالب رئیس لالیگا به جدایی مسی
رئیس لالیگا درباره جدایی مسی اظهار داشت رفتن فوق‌ستاره بارسلونا از رفتن رونالدو، مورینیو و گواردیولا دردناک‌تر بود. «خاویر تباس» درباره جدایی مسی از بارسلونا و انتقال او به باشگاه پاری‌سن‌ژرمن صحبت کرد و مدعی شد باشگاه بارسلونا می‌توانست فوق‌ستاره آرژانتینی خود را حفظ کند. لالیگا در آن زمان برای بهبود شرایط مالی تیم‌ها تصمیم گرفت بخشی از حق پخش مسابقات خود را به یک کمپانی به نام CVC بفروشد. این مساله اگر رخ می‌داد، مشکل مالی بسیاری از تیم‌ها مثل بارسلونا حل می‌شد ولی این تیم به همراه رئال مادرید و آتلتیک بیلبائو رای مخالف داد، زیرا معتقد بود این قرارداد به ضرر تمام تیم‌های لالیگاست. با فشار بارسا و رئال این قرارداد امضا نشد و بارسلونا برای بهبود شرایط مالی خود مجبور شد لیونل مسی را به تیمی دیگر واگذار کند. رئیس لالیگا در این باره اظهار داشت: به نظر من جدایی مسی می‌توانست اتفاق نیفتد و بارسا می‌توانست او را حفظ کند. جدایی مسی برای من ناراحت‌کننده‌تر از جدایی رونالدو، گواردیولا و مورینیو بود، زیرا مسی برای من بهترین بازیکن تاریخ بود. این بازیکن سزاوار چنین جدایی‌ای از بارسلونا نبود و باشگاه باید جور دیگری با این بازیکن خداحافظی می‌کرد.

Page Generated in 0/0052 sec