printlogo


کد خبر: 237914تاریخ: 1400/6/22 00:00
اخبار

با حکم رئیس‌جمهور انجام شد
انتصاب قاضی‌زاده‌هاشمی به ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران
رئیس‌جمهور با صدور حکمی دکتر سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی را به سمت «معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران» منصوب کرد. قاضی‌زاده‌هاشمی  متولد ۱۳۵۰ شهرستان فریمان و دانش‌آموخته دکترای تخصصی پزشکی (جراح سر و گردن) و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است که سابقه ۴ دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی، نایب رئیسی مجلس، ریاست دانشگاه علوم پزشکی سمنان و معاونت بهداشت و درمان بنیاد جانبازان خراسان را در کارنامه مدیریتی خود دارد.
***
با حضور ایران برگزار شد
نشست مقامات اطلاعاتی کشورهای آسیای مرکزی برای بررسی افغانستان
رؤسا و مقامات ارشد اطلاعاتی کشورهای منطقه آسیای میانه به همراه ایران با موضوع بررسی وضعیت افغانستان یک نشست به میزبانی پاکستان برگزار کردند. 
به گزارش ایسنا به نقل از ایندیا تودی، رسانه‌های پاکستانی از برگزاری یک نشست در اسلام آباد برای بررسی وضعیت کنونی در افغانستان با حضور روسا و مقامات ارشد اطلاعاتی ایران، روسیه، چین، تاجیکستان، قزاقستان، ترکمنستان و ازبکستان خبر دادند. 
این نشست روز شنبه به ریاست ژنرال فیض حمید، رئیس سازمان اطلاعات پاکستان برگزار شد که در آن وضعیت افغانستان و چگونگی همکاری برای تأمین صلح و ثبات در این کشور را مورد بحث قرار داده است. بنابر این گزارش، شرکت‌کنندگان در این نشست درباره شرایط امنیتی منطقه و همچنین صلح و ثبات در افغانستان بحث و رایزنی کردند.

Page Generated in 0/0058 sec