printlogo


کد خبر: 238190تاریخ: 1400/6/28 00:00
بعد از واکسیناسیون کامل عوامل، برنامه محبوب رادیو روی آنتن می‌رود
بازگشت صبح جمعه با شما از نیمه مهر

کارگردان برنامه رادیویی «صبح جمعه با شما» از پخش مجدد این برنامه پس از مرخصی ۲ ماهه و از نیمه مهر خبر داد. به گزارش «وطن‌امروز»، ساجد قدوسیان تهیه‌‌کننده، سردبیر و کارگردان «صبح جمعه با شما» از اضافه شدن نویسندگان جدید به این برنامه خبر داده است.  
وی افزود: در این ۲ ماه که به احترام ایام سوگواری برنامه نداشتیم بیکار نبودیم و بیشتر در راستای ترمیم گروه نویسندگان برنامه متمرکز بودیم و البته برخی به جمع نویسندگان برنامه اضافه شدند.  
قدوسیان درباره چگونگی ضبط برنامه در شرایط کرونا نیز ابراز امیدواری کرد از این پس همه گروه بتوانند به نحوی دور هم جمع شوند. این تهیه‌کننده اظهار داشت: از آنجا که تقریبا همه عوامل برنامه واکسینه شده‌اند، امیدوارم با رعایت مستمر شیوه‌نامه‌های بهداشتی بتوانیم هنگام ضبط، همه عوامل برنامه را کنار هم داشته باشیم ولی درباره ضبط برنامه در حضور تماشاگران همچنان جای نگرانی وجود دارد. امیدوارم بزودی و با همت مسؤولان و مردم، همه در کشور واکسینه شوند و باز هم امکان ضبط برنامه با حضور مخاطبان محقق شود. 
صبح جمعه با شما یکی از قدیمی‌ترین و پرمخاطب‌ترین برنامه‌های رادیو است که مخاطبان زیادی دارد؛ برنامه‌ای که چهره‌های نامداری در آن فعالیت می‌کردند و نه فقط در سال‌هایی که تلویزیون هنوز در سراسر ایران فراگیر نشده بود، بلکه پس از فراگیری تلویزیون نیز باز یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌ها بود که از رسانه‌های جمعی پخش می‌شد. برنامه‌ای که مهرماه سال گذشته از تعطیلی طولانی‌مدت درآمد اما به خاطر کرونا نمی‌توانست «زنده» روی آنتن برود و با تغییراتی نسبت به گذشته آماده پخش شد. 
برنامه‌ای که رهبر انقلاب در باب اهمیت آن در سال 1371 گفتند: «یکی از نعمت‌های خدا، برنامه‌ «صبح جمعه با شما» است که خیلی خوب و خیلی هنرمندانه و هوشمندانه تهیه و تنظیم می‌شود». این برنامه البته بعد از مدتی جای خود را به «جمعه ایرانی» داد که برنامه‌ای با همان حس و حال بود. 
«صبح جمعه با شما» پس از مرخصی ۲ ماهه ۱۶ مهرماه ۱۴۰۰ مصادف با اول ماه ربیع‌الاول و همزمان با روز جهانی کودک به تهیه‌کنندگی، سردبیری و کارگردانی ساجد قدوسیان ساعت ۹ صبح از رادیو ایران پخش خواهد شد.

Page Generated in 0/0069 sec