printlogo


کد خبر: 238412تاریخ: 1400/7/1 00:00
انتشار «پاتک علیه پیتوک»
زندگینامه شهید مدافع حرم سلطان‌زاده خواندنی شد

کتاب «پاتک علیه پیتوک» روایت مردانگی‌های شهید مدافع حرم سیدهادی سلطان‌زاده راهی بازار نشر شد. به گزارش «وطن‌امروز»، کتاب «پاتک علیه پیتوک» روایت مردانگی‌های شهید مدافع حرم «سیدهادی سلطان‌زاده» به قلم زهره علوی‌راد و توسط انتشارات «راه یار» چاپ و راهی بازار نشر شد. 
بنا بر این گزارش، شهید سلطان‌زاده اهل مشهد و منطقه مهرآباد بود که در 30 مرداد سال 1393 در مقابله با تروریست‌های تکفیری در حلب سوریه به شهادت رسید. «پاتک علیه پیتوک» روایتی داستانی از زندگی این شهید مدافع حرم است. روایت‌های کتاب بر اساس مصاحبه‌ها‌‌ و گفت‌وگو با خانواده، آشنایان و همرزمان شهید سلطان‌زاده به نگارش درآمده است. 
در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «هادی را تصور کرد و اینکه بالاخره برگشته بود. موجی از هیجان در وجودش چرخ زد و چرخ زد و رسید به سر انگشتانش و ضربه را زد. توپ‌های صیقلی و رنگارنگ بیلیارد با صدای تقِ آشنا و همیشگی به هم خورد. آخر سر، توپ قرمزرنگی مستقیم رفت داخل حفره گوشه مقابل میز و در تور نشست. دیگر طاقت نداشت توی باشگاه بماند. مثل اینکه با این ضربه استخاره‌اش خوب آمده باشد، دل یک‌دله کرد، گوشی‌اش را برداشت و زد بیرون».
کتاب «پاتک علیه پیتوک» که تحقیق آن بر عهده امید اسحاقی و معصومه بائی بوده و تدوین آن توسط زهره علوی‌راد انجام شده، در 224صفحه، شمارگان 1000جلد و قیمت 35هزار تومان توسط انتشارات راه یار منتشر شده است و علاقه‌مندان علاوه بر کتاب‌فروشی‌ها می‌توانند از طریق صفحات مجازی یا سایت vaketab.ir نسبت به تهیه کتاب اقدام کنند.

Page Generated in 0/0057 sec