printlogo


کد خبر: 238483تاریخ: 1400/7/3 00:00
اخبار

صعود نفسگیر ایران به یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی فوتسال
تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی نفسگیر بر ازبکستان در عجیب‌ترین رالی گل جام‌جهانی 2021، در مرحله یک‌‌چهارم نهایی با یک حریف دیگر از آسیای میانه روبه‌رو خواهد شد. دیشب، ما و حریف آسیایی‌مان در حالی دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی را در ویلنیوس، پایتخت لیتوانی برگزار کردیم که یک بار دیگر برخورد ۲ تیم در فاصله کمتر از ۲ ماه بسیار نزدیک و پرگل از آب در آمد. شاگردان ناظم‌الشریعه در ثانیه‌های پایانی تا آستانه از دست دادن برتری قابل توجه 4-8 بر حریف ازبک رفتند که تا 10 دقیقه مانده به پایان به دست آمده بود. در نهایت ایران با پیروزی 8-9 همانند 5 سال پیش به جمع 8 تیم برتر جام‌جهانی فوتبال سالنی راه یافت، جایی که در آسان‌ترین قرعه روز دوشنبه با قزاقستان بازی خواهد کرد. 
***
آزادکار هندی: حسن یزدانی الهام‌بخش من است
کشتی‌گیر ۶۵ کیلوی هند و دارنده برنز المپیک توکیو از حسن یزدانی به عنوان الهام‌بخش خود یاد کرد. به گزارش اکسپرس هند، «باجرانگ پونیا» کشتی‌گیر ۶۵ کیلوگرم هند عنوان کرد در بازی‌های المپیک با مصدومیت کشتی گرفت. او در این باره گفت: در نیمه‌نهایی درد داشتم به همین خاطر شکست خوردم ولی برای کسب مدال برنز شرایط برای من مرگ و زندگی بود و می‌خواستم هر طور شده مدال المپیک را به دست آورم و به همین خاطر هر چه در توان داشتم، گذاشتم. او در پاسخ به این سوال که چه کسانی در کشتی الگویش هستند، گفت: جردن باروز، کشتی‌گیر آمریکایی را که چندین عنوان قهرمانی از جمله مسابقات جهانی را کسب کرده تحسین می‌کنم و به او نگاه می‌کنم. من همچنین از حسن یزدانی ایرانی الهام گرفته‌ام که دوست بسیار خوب من است. او در وزن ۸۶ کیلوگرم می‌جنگد و یک المپیکی و قهرمان جهان است. 
***
البیان: شوت قائدی راه خودش را گم کرد
رسانه‌های اماراتی با اشاره به تساوی بدون گل تیم‌های شبا‌ب الاهلی و الوحده نوشتند: ضربه قائدی می‌توانست رقم‌زننده پیروزی تیمش باشد. روزنامه البیان درباره دیدار تیم‌های شباب الاهلی و الوحده نوشت:‌ شباب الاهلی با این تساوی و 11 امتیاز در مکان دوم جدول ایستاد در حالی که الوحده با 7 امتیاز پنجم است. با این نتیجه 12 سال است که شباب الاهلی نتوانسته در ابوظبی الوحده را مغلوب کند. آنها آخرین بار سال 2009 مقابل این تیم به پیروزی رسیدند. با این وجود شباب الاهلی با این تساوی در 30 مسابقه داخلی اخیر خودش بدون شکست مانده و به یک رکورد بی‌سابقه دست یافته است. البیان درباره عملکرد ۲ تیم می‌نویسد:‌ بازی پایین‌تر از حد انتظار بود اما شباب الاهلی تا حدودی نسبت به حریف خودش برتری داشت و می‌توانست به گل برتری دست یابد. در دقیقه 82 مهدی قائدی با یک شوت خطرناک دروازه الوحده را تهدید کرد اما ضربه او راه دروازه را گم کرد و نتوانست نتیجه را تغییر دهد. روزنامه امارات الیوم امارات هم درباره این صحنه که می‌توانست شباب الاهلی را به گل برتری برساند، نوشت: قائدی یک موقعیت خطرناک را در دقایق پایانی از داخل محوطه جریمه از دست داد، در حالی که می‌توانست تیمش را به گل برتری برساند اما توپ از کنار تیر دروازه عبور کرد. 
***
پاشازاده: محبوبیت، دلیل بزرگ‌تر از استقلال بودن نیست
معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: مجیدی با 3 مدیرعامل در استقلال کار کرده است؛ اینطور نمی‌شود روزی که حکم می‌گیرید و عکس می‌اندازید و می‌خندید، همه چیز خوب است و بعد از چند وقت این افراد بد شده‌اند! مهدی پاشازاده درباره شرایط استقلال اظهار داشت: شرایط خیلی بد است، البته شرایط را خودمان با اعمال، رفتار و گفتارمان ایجاد می‌کنیم. ما با کارهای خودمان می‌توانیم به تیم آرامش دهیم یا برعکس. هیچ‌کس بزرگ‌تر از نام استقلال نیست و هر چه داریم و دارم از استقلال و صدقه‌سری هواداران است. پاشازاده درباره وضعیت فرهاد مجیدی گفت: به عنوان یک دوست و همبازی به مجیدی زنگ زدم و برای او نامه رسمی فرستادم که بیاید و صحبت کنیم که چه چیزهایی می‌خواهد و من هم آنها را به مدیریت بگویم. پیراهنی را که من پوشیده‌ام، فرهاد هم پوشیده است. من هم با او در این باشگاه بزرگ شده‌ام و از او حمایت کردم. الان هم اعتقاد دارم مجیدی تیم را بسته و خودش هم باید بالای سر تیم باشد. ما فینال جام حذفی را از دست دادیم و به الهلال هم باختیم. خودتان می‌دانید با یک مساوی هم مربی را عوض می‌کنند اما مدیریت پشت مجیدی ایستاد. وی تأکید کرد: اگر محبوب بودیم و بازوبند کاپیتانی را بسته‌ایم، این به آن معنی نیست که از استقلال بزرگ‌تریم. از ما بزرگ‌ترها هم خیلی‌ها آمده‌اند و رفته‌اند اما استقلال مانده است. ما نباید تیم را به یک نفر وابسته کنیم. شما دیدید اتفاقاتی برای زرینچه افتاد و بعد از اینکه حکم گرفت از استقلال رفت، این موضوع خیلی بد است. معاون ورزشی استقلال درباره اینکه مشکل مجیدی چیست، گفت: واقعا نمی‌دانم، نظرم این است که فرهاد تنهاست و باید کمکش کنیم. من از جنس خود او هستم و کاپیتانش بوده‌ام. روزی که به استقلال آمد جوان‌تر از من بود با این حال ما روابط خوبی داشیم و حتی رفت‌و‌آمد خانوادگی می‌کردیم. ببینید! ما زیرمجموعه کجا هستیم؟ وزارت ورزش. مجیدی با 3 مدیرعامل در استقلال کار کرده، اینطور نمی‌شود که روزی که حکم می‌گیرید و عکس می‌اندازید و می‌خندید، همه چیز خوب است و الان بعد از چند وقت این افراد بد شده‌اند!پاشازاده درباره استعفای مددی گفت: وی استعفا کرده اما هنوز پذیرفته نشده است. 

Page Generated in 0/0065 sec