printlogo


کد خبر: 238890تاریخ: 1400/7/18 00:00
کارگردان «بازی مرکب»: این سریال داستان بازنده‌هاست

سریال جدید و کره‌ای «بازی مرکب» اخیرا به پرمخاطب‌ترین سریال در بسیاری از کشورها تبدیل شده است. به گزارش «وطن‌‌امروز»، «هوانگ دونگ هیوک» کارگردان این سریال که از شبکه نتفلیکس پخش می‌شود، درباره این مجموعه به سی‌ان‌ان گفت: همه ما در مقطعی از زمان این بازی‌های ساده و کودکانه را انجام داده‌ایم و یکی از سرگرمی‌های محبوب ما در دوران بچگی بازی مرکب بود که در این بازی تیمی، گروه مهاجمان مسیر خود را در یک محوطه به شکل ماهی مرکب باز می‌کنند و از سوی دیگر مدافعان در تلاش برای توقف پیشروی آنها هستند. 
این بازی از لحاظ فیزیکی دشوار است و هر موقع آن را بازی می‌کردیم یک نفر مجروح می‌شد، لباس‌هایش پاره می‌شد و گریه می‌کرد؛ بازی مرکب همیشه آخرین بازی روز بود. 
کارگردان کره‌ای منبع الهام و نقطه آغاز ساخت سریال «بازی مرکب» را فکر کردن به این موضوع عنوان کرد که اگر بزرگسالان این بازی را انجام دهند چگونه خواهد بود؟ سریال «بازی مرکب» که اواسط سپتامبر عرضه شد درباره گروهی از افراد بدهکار و با مشکلات مالی و تجربیات متفاوت از زندگی است که در مجموعه‌ای از بازی‌های کودکانه مرگبار برای یک جایزه نزدیک به ۴۰ میلیون دلاری شرکت می‌کنند و این جایزه تنها یک برنده خواهد داشت و بازندگان کشته می‌شوند. 
«بازی مرکب» که به محبوب‌ترین سریال تاریخ فعالیت سامانه نمایش آنلاین نتفلیکس تبدیل شده در ۹۰ کشور در صدر پربازدیدترین سریال‌ها قرار گرفته است. 
«هوانگ دونگ هیوک» این سریال را بازتاب جامعه رقابتی می‌داند که در آن زندگی می‌کنیم و می‌گوید این سریال داستان بازنده‌هاست؛ کسانی که با چالش‌های زندگی روزمره دست و پنجه نرم می‌کنند و جا می‌مانند، در حالی که برنده‌ها پیشرفت می‌کنند. 

Page Generated in 0/0052 sec