printlogo


کد خبر: 238937تاریخ: 1400/7/19 00:00
اخبار

مهدی صباغی به «خاک سفید» پیوست
مهدی صباغی به‌ عنوان جدیدترین بازیگر نمایش «خاک سفید» به کارگردانی محمدرضا ‌هلال‌زاده معرفی شد که از ۱۸ مهرماه اجرای مجدد خود را آغاز می‌کند. به گزارش «وطن‌امروز»، مهدی صباغی، بازیگر سینما و تئاتر به‌ عنوان جدیدترین بازیگر نمایش «خاک سفید» به کارگردانی محمدرضا ‌هلال‌زاده، نویسندگی محمود ‌احدی‌نیا و تهیه‌کنندگی سیدحمید علما معرفی شد. از تجربه‌های اخیر مهدی صباغی بازی در سریال «می‌خواهم زنده بمانم» بوده است. در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «خانواده مهمه، تو دنیایی که همه غریبن، خانواده خیلی مهمه...» مهدی صباغی، فرید رحمتی، میلاد معیری، مهدی یگانه، تیما تقی‌زاده، حسین کریمی، محسن رضوی‌نیا، امیرارسلان عابدی، سحر بهرامی، علی پویا قاسمی، المیرا صارمی و سهیل ناجی به ترتیب حضور در صحنه، بازیگران این نمایش هستند. این اثر نمایشی که چندی پیش در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته بود، اجرای مجدد خود را از ۱۸ مهرماه ساعت ۱۹:۳۰ آغاز کرد. 
***
مدیر روابط ‌عمومی سازمان سینمایی تغییر کرد
یزدان عشیری، مشاور رئیس سازمان سینمایی و مدیرکل روابط عمومی این سازمان شد. به گزارش «وطن‌‌امروز» به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، یزدان عشیری مشاور رئیس سازمان سینمایی و مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری شد. یزدان عشیری نویسنده، منتقد و مدیر فرهنگی، عضو انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی و عضو جامعه صنفی تهیه‌کنندگان سینما پیش از این مدیریت روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مرکز هنرهای نمایشی، محافل سازمان سینمایی حوزه هنری، جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر و جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و... را عهده‌دار بوده است. 
***
سازندگان «افرا» سراغ «سوره خانم» رفتند
مجموعه تلویزیونی «سوره خانم» برای پخش از شبکه یک سیما وارد مرحله پیش‌تولید شد. به گزارش «وطن‌امروز»، سریال «سوره خانم» به تهیه‌کنندگی محمدکامبیز دارابی، نویسندگی سعید نعمت‌الله و کارگردانی بهرنگ توفیقی وارد مرحله پیش‌تولید شد. دارابی و توفیقی به ترتیب در مقام تهیه‌کننده و کارگردان این شب‌ها سریال «افرا» را روی آنتن شبکه اول سیما دارند. سازندگان «سوره خانم» این روزها مشغول بازبینی لوکیشن‌های سریال و انتخاب بازیگران و دیگر عوامل تولید هستند. براساس برنامه‌ریزی‌ها، تصویربرداری در مناطقی از تهران و بوشهر انجام خواهد شد. این سریال مناسبتی در گروه فیلم و سریال شبکه یک تولید می‌شود و قرار است در باکس ماه رمضان سال ۱۴۰۱ روی آنتن برود. 
***
دبیر سومین دوره جشنواره تئاتر «سردار آسمانی» معرفی شد
دبیر سومین دوره جشنواره تئاتر «سردار آسمانی» ویژه پاسداشت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و سرداران شهید جبهه مقاومت معرفی و منصوب شد. به گزارش «وطن‌امروز»، طی حکم مشترک حمید نیلی مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع‌مقدس و محمد علیزاده احمدآبادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، سیدوحید فخرموسوی به عنوان دبیر سومین دوره جشنواره تئاتر «سردار آسمانی» معرفی و منصوب شد. سومین دوره جشنواره تئاتر «سردار آسمانی» به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع‌مقدس، بنیاد فرهنگی روایت فتح و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان دی‌ماه سال جاری برگزار می‌شود. 
***
«قهرمان» از ۵ آبان به سینماها می‌آید
فیلم سینمایی «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی از ۵ آبان ماه اکران می‌شود. به گزارش «وطن‌امروز»، فیلم سینمایی «قهرمان» تازه‌ترین ساخته اصغر فرهادی از پنجم آبان در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود. خانه فیلم پخش‌کننده داخلی فیلم «قهرمان» زمان اکران را پنجم آبان اعلام کرد. «قهرمان» نخستین‌بار در جشنواره بین‌المللی فیلم کن ۲۰۲۱ به نمایش درآمد و جایزه بزرگ این جشنواره را به خود اختصاص داد. بازیگران این فیلم عبارتند از امیر جدیدی، محسن تنابنده، سحر گلدوست، فرشته صدرعرفایی، احسان گودرزی، مریم شاه داعی، علیرضا جهاندیده، فرخ نوربخت، محمد عاقبتی، صالح کریمایی و سارینا فرهادی. در فیلم «قهرمان» رحیم با بازی امیر جدیدی در واقع قهرمان داستان است که به دلیل عدم پرداخت بدهی‌اش در زندان است. در حالی که او به مرخصی می‌آید، زنی که او را خیلی دوست دارد، رحیم را متقاعد می‌کند بدهی‌اش را از محل کیف پر از پولی که او پیدا کرده است، پرداخت کند. تصمیم رحیم پیامدهایی را به همراه دارد که او را به قهرمان داستان تبدیل می‌کند. 

Page Generated in 0/0059 sec