printlogo


کد خبر: 239041تاریخ: 1400/7/21 00:00
اخبار

رکوردی خاص برای مودریچ
کاپیتان تیم‌ ملی فوتبال کرواسی با گلی که در دیدار برابر اسلواکی به ثمر رساند، یک رکورد جدید را به نام خود ثبت کرد. به گزارش اسپورت، در جدال کرواسی و اسلواکی در انتخابی جام‌جهانی که با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید، لوکا مودریچ، بازیکن تمام‌نشدنی کروات‌ها یکی از گل‌های تیمش را از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند. شبکه آماری اوبتا اعلام کرد مودریچ با ۳۶ سال و ۳۲ روز سن، مسن‌ترین بازیکنی است که توانسته در تاریخ انتخابی جام‌جهانی در اروپا از روی ضربه ایستگاهی گلزنی کند. مودریچ یکی از بازیکنان کلیدی رئال‌مادرید به شمار می‌آید که سال ۲۰۱۸ توانست توپ طلا را هم به دست آورد. او سال جاری هم در فهرست اولیه کسب این جایزه بزرگ قرار گرفته است. 
***
محل تمرین استقلال دوباره جابه‌جا شد!
تمرین تیم فوتبال استقلال دیروز در مجموعه صنایع دفاع برگزار نشد. استقلالی‌ها قرار بود در مجموعه صنایع دفاع تمرین خود را برگزار کنند اما مشکلاتی که در مجموعه ورزشی صنایع دفاع پیش آمد، باعث شد محل تمرین آبی‌پوشان پایتخت تغییر کند. بر این اساس محل تمرین آبی‌ها به سالن وزنه انتقال پیدا کرد. 
***
کی‌روش: من دست به جادو نزده‌ام
سرمربی تیم‌ ملی فوتبال مصر به ستایش از عملکرد شاگردانش بعد از دومین پیروزی برابر لیبی پرداخت. به گزارش اسپورت، تیم‌ ملی فوتبال مصر در دومین بازی خود تحت هدایت کی‌روش توانست لیبی را با ۳ گل از پیش‌رو بردارد. مصر در بازی رفت برابر لیبی هم با هدایت کی‌روش به پیروزی دست پیدا کرد تا با ۱۰ امتیاز صدرنشین گروه خود در انتخابی جام‌جهانی شود. کارلوس کی‌روش که شروع بسیار خوبی در مصر داشته، بعد از پیروزی قاطعانه برابر لیبی گفت: تیم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و حتی شایسته کسب پیروزی با گل‌های بیشتر بودیم. او ادامه داد: می‌خواهم به بازیکنان به خاطر این بازی خوب و اجرای دستورات کادر فنی تبریک بگویم. می‌خواهیم تا پایان به صدرنشینی خود ادامه دهیم. هنوز راه زیادی تا صعود به جام‌جهانی و رسیدن به سطح مورد نظر داریم. ما امشب هم پیروز شدیم و هم بازی زیبایی را به نمایش گذاشتیم، با این حال تیم نیاز به بهتر شدن دارد.
کی‌روش در پایان گفت: من در تیم‌ ملی مصر دست به جادو نزده‌ام. انگیزه لازم در قلب بازیکنان وجود دارد. آنها توانستند خود را از وضعیتی که داشتند خارج کنند و اکنون از تمرین و بازی لذت می‌برند. 
***
مشخص شدن رقبای فوتبال ساحلی ایران در جام بین‌قاره‌ای
تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان رقبای خود را در بازی‌های جام بین‌قاره‌ای ۲۰۲۱ شناخت. قرعه‌کشی مسابقات فوتبال ساحلی جام بین‌‌قاره‌ای 2021 دیروز برگزار شد و 8 تیم حاضر در این رقابت‌ها رقبای خود را شناختند. بر این اساس تیم‌ ملی فوتبال کشورمان در گروه B با تیم‌های روسیه، ژاپن و پاراگوئه هم‌گروه شد. همچنین در گروه A تیم‌های امارات (میزبان)، پرتغال، اسپانیا و سنگال با هم رقابت خواهند کرد. این مسابقات قرار است از تاریخ 6 نوامبر (15 آبان) به میزبانی دوبی برگزار شود. 
***
سایه سنگین استوکس از سر تراکتور برداشته شد
وکیل آنتونی استوکس دریافت ‌طلب موکل خود از باشگاه تراکتور را تایید کرد. به گزارش فارس، باشگاه تراکتور هفته گذشته از واریز مطالبات آنتونی استوکس، پاتریک دی وایلد، کوین کنستانت و ویلیان میمبلا خبر داد. در روزهای اخیر وکلای کنستانت و پاتریک دریافت‌ طلب خود را تایید کردند و دیروز هم وکیل آنتونی استوکس این موضوع را به اطلاع فیفا و باشگاه تراکتور رساند. البته باشگاه تراکتور همچنان منتظر دریافت تاییدیه واریز ‌طلب ویلیان میمبلا پرویی برای دریافت ‌طلب خودش است تا پس از آن فیفا درباره بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه اعلام نظر کند. جمشید نظمی، مدیرعامل تراکتور در گفت‌و‌گو با فارس این خبر را تایید کرد. البته با توجه به بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات داخلی تراکتور، این باشگاه باید رضایت طلبکاران داخلی خود مثل علیرضا منصوریان و دستیارانش را هم برای باز شدن پنجره خود جلب کند. 

Page Generated in 0/0055 sec