printlogo


کد خبر: 239099تاریخ: 1400/7/22 00:00
zarif_ir

«کی جام باده در خور کام و #زبان ماست؟
خونی که می‌خوریم #زیاد از دهان ماست»
 
سلام بر مردم دلاور ایران
مدتی است عده‌ای سودجو از محتوای جلسه مجازی ما در یکی از این روم‌ها، بهره‌برداری جناحی کرده و با ردیف کردن انواع ساسپندهایی که از گوشه و کنار برجام و ضمایم آن بیرون کشیده‌اند، کمر به بی‌آبرو کردن مؤسسه زبان دوره کودکی ما که نماد مردم استوار چون کوه ایران است، بسته‌اند.
یک نمونه ندید بدیدشان، یک دکتر سیبیلوست که رفته مجموع «تعلیق»، «توقف به‌کارگیری تحریم» و «توقف اجرای تحریم»ها را در متن برجام شمرده و تا این لحظه ۲۳ تا کشف کرده. ۲۳ تا؟ خودتان حال داشتید بشمرید؟ اصلا معلم ریاضی‌اید شما؟ سرچ Wordتان قاطی نکرد؟ من سرچ واتساپم تا سه مورد را پیدا می‌کند. بعد گوشی‌ام خاموش می‌شود، باید ببرم سر کوچه یک مغازه هست، برایم فلش کند.
بعدش هم؛ مگر «تعلیق» و «توقف به‌کارگیری» و «توقف اجرا» یکی نیستند؟ من همه‌اش بجنورد و بیرجند و بروجرد و تعلیق و توقف به‌کارگیری و توقف اجرا و اکسپورت اورینتد را قاطی می‌کنم.
اما سخنی با زبان‌جویان عزیزم که دنبال مراکز معتبر هستند و دایرکت فرستادند: این آموزشگاه‌های زبان سفیر و خانه زبان و انواع کانون‌ها و فلش‌کارت‌ها و 504ها روند و آیند و مهر و صدق راستین باقی است.
 
همیشه جواد شما خواهم بود
با مهر و بوس
 
پ ن ۱: لازم می‌دانم از «روشور ایرج و برادران» سپاس ویژه‌ای داشته باشم. قالب این متن اقتباس آزاد اینجانب از متن روی بسته‌بندی سفیداب (روشور سابق) ایشان بود.
پ ن۲: @abbas عکسای جلسه آخر رو نفرستادی. لطفا به‌صورت فایل باشن 

Page Generated in 0/0047 sec