printlogo


کد خبر: 239630تاریخ: 1400/8/8 00:00
آغاز هفته سوم لیگ برتر فوتبال با تقابل حساس استقلال- تراکتور
جذاب مثل همیشه

رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام 4 مسابقه آغاز می‌شود که در مهم‌ترین مسابقه استقلال میزبان تیم تراکتور تبریز است. استقلال فصل را خوب شروع کرده و 6 امتیاز از ۲ بازی ابتدایی نشان از مدعی بودن این تیم محبوب دارد. آبی‌پوشان حالا باید با تیمی قدرتمند و منسجم به نام تراکتور تبریز بازی کنند. اگر این بازی به خاطر شرایط کرونایی بدون تماشاگر برگزار نمی‌شد، قطعا یکی از پرتماشاگرترین مسابقات فصل 21 می‌شد. استقلال با رونمایی از بازیکن کامرونی - فرانسوی‌اش یامگا نشان داده در این فصل زهردارترین خط حمله لیگ را در اختیار خواهد داشت، بویژه اینکه قرار است یک مهاجم فرانسوی دیگر هم به نام ژستد به این تیم اضافه شود. به نظر می‌رسد استقلال بعد از مدت‌ها به آرامش رسیده و حالا هواداران منتظر سومین برد فصل خود هستند اما در آن سوی میدان هم فیروز کریمی مربی کارکشته‌ای است که سابقه سرمربیگری در استقلال را نیز دارد و با آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال هم رفاقتی دیرینه دارد. دوستان قدیمی حالا رقابت جانانه‌ای در میدان مسابقه خواهند داشت. تراکتور در بازی اول فصل خود آنقدر ناامید‌کننده ظاهر شد که هوادارانش را دچار ترس کرد اما در بازی دوم با یک برد خوب خانگی مقابل نفت آبادان به آرامش رسید. باید دید قرمزپوشان تبریزی مقابل استقلال کدام چهره خود را نمایان می‌کنند؟ این مسابقه یکی از زیباترین و حساس‌ترین رقابت‌های نیم فصل اول است و امیدواریم به همان اندازه که حساسیت دارد، تماشاگرپسند و زیبا هم از کار دربیاید. 
 
* مجیدی: بازی راحتی با تراکتور نداریم
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ‌طبیعتا بازی راحتی نداریم. فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور اظهار داشت: طبیعتا بازی راحتی نداریم ولی به دنبال این هستیم که بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم. بازیکن جدید (ژستد) به این بازی نمی‌رسد ولی فکر می‌کنم کارهای قراردادش امروز (دیروز جمعه) انجام شود. غایبی نداریم. سرمربی استقلال درباره وضعیت سیدحسین حسینی گفت: او به بازی می‌رسد. وی درباره شرایط برگزاری مسابقات لیگ برتر و اینکه گفته می‌شود زمان بازی‌های استقلال با پرسپولیس هماهنگ نیست، عنوان کرد: از این مسائل سر در نمی‌آورم و در حیطه کاری من نیست. مجیدی درباره تیم تراکتور گفت: هر ۲ بازی آنها را نگاه کردیم. تیم خوب، جوان و دونده‌ای هستند. هر تیمی مقابل استقلال انگیزه خاص خودش را دارد. 
 
* کریمی: عباس‌زاده را نداریم
فیروز کریمی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال اظهار داشت: بازی پیش رو خیلی جذاب و سنگین است. اساسا دیدار تیم‌های رده سوم و چهارم فصل قبل در همه جای دنیا از حساسیت بالایی برخوردار است. درست است تیم چهارم جدول ممکن است سهمیه بگیرد ولی همیشه ۳ تیم اول لیگ‌ها ویژگی‌هایی دارند و این رقابت جالب می‌شود. استقلال امسال تیم خیلی خوبی است و با بازیکن خارجی جدیدشان تیم فوق‌العاده خوبی خواهند داشت. وی در ادامه افزود: بین همه تیم‌ها استقلال ویژگی‌های خیلی خوبی دارد و قطعا حرف‌هایی برای گفتن خواهد داشت. برای باز شدن پنجره ما هم خیلی تلاش شد ولی این اتفاق رخ نداد و در بازی اول با بازیکنان جوان به میدان رفتیم. به غیر از آن بازی، الان تیم ما مدعی کسب سهمیه است و خودمان را رقیب می‌دانیم. ما ۳ امتیاز اول را از دست دادیم ولی هنوز شانس داریم. این بازی فوق‌العاده سنگین است و ان‌شاءالله هواداران شاهد یک بازی خوب باشند. 
کریمی همچنین با اشاره به غایبان تیمش در بازی مقابل استقلال گفت: عباس‌زاده مصدوم است و او را در اختیار نداریم ولی هادی محمدی به تمرین آخر رسید اما با این حال باید دید می‌تواند بازی کند یا خیر. ما بازیکنان زیادی از دست دادیم، از جمله ۳ کاپیتان تیم ‌ملی که حالا در اختیار نداریم. البته بازیکنان جوانی که اضافه شدند آینده‌دار هستند.

Page Generated in 0/0058 sec