printlogo


کد خبر: 239631تاریخ: 1400/8/8 00:00
اخبار

شروط کنته منچستریونایتد را از استخدام او منصرف کرد
یک نشریه انگلیسی اعلام کرد باشگاه منچستریونایتد سرمربی سابق اینتر را از فهرست گزینه‌های جانشینی اوله‌گنار سولسشر خط‌ زده است. به گزارش تسنیم، طبق گزارش دیلی‌استار، کنته شخصا به هدایت منچستریونایتد راغب است البته تا زمانی که مدیران باشگاه به او قول ساخت تیمی را بدهند که بتواند برای رسیدن به لیگ قهرمانان بجنگد. منچستری‌ها تا این بخش از قضیه با سرمربی ایتالیایی مشکلی نداشتند اما زمانی که از حقوق درخواستی او مطلع شدند، نسبت به استخدام او سرد شدند و حالا به گزینه‌های دیگری فکر می‌کنند. اینطور که پیداست کنته از مالکان آمریکایی من‌یونایتد 21 میلیون یورو در سال حقوق خواسته آن هم با قراردادی که تا سال 2025 اعتبار داشته باشد. علاوه بر این، او شرط کرده تمام دستیارانش را با خودش به اولدترافورد ببرد که به این ترتیب هزینه‌های باشگاه برای تغییر کادر فنی را دوچندان خواهد کرد. از این رو با وجود آزاد بودنش پس از فسخ قرارداد با اینتر در پایان فصل گذشته، استخدام کنته برای منچستری‌ها غیرمنطقی جلوه می‌‌کند. حقوقی که کنته از منچستری‌ها درخواست کرده معادل حقوقی است که باشگاه لیورپول در حال حاضر به سرمربی آلمانی خود یورگن کلوپ می‌پردازد. کلوپ در حال حاضر پس از دیگو سیمئونه (سرمربی اتلتیکومادرید) و پپ گواردیولا (سرمربی منچسترسیتی) سومین سرمربی پردرآمد دنیای فوتبال است. 
***
جزئیات قرارداد ژاوی با بارسلونا  فاش شد
نشریه اسپورت جزئیات قرارداد بارسلونا با ژاوی را منتشر کرد. به گزارش فارس، نشریه اسپورت کاتالونیا تیتر یک چاپ روز جمعه‌اش را به سرمربیگری ژاوی هرناندز و جزئیات قرارداد این مربی با بارسلونا اختصاص داد. این نشریه نزدیک به اردوگاه کاتالونیا نوشت: باشگاه بارسلونا قرارداد ژاوی را تنظیم کرده و آماده است در صورت موافقت باشگاه السد با جدایی او، این قرارداد را در اختیار ژاوی قرار دهد. بارسلونا خود را آماده کرده قراردادی 3 ساله تا سال 2024 با ژاوی امضا کند. باشگاه اسپانیایی رونالد کومان، مربی هلندی‌اش را به دلیل کسب نتایج ضعیف برکنار کرد. ژاوی سال 2015 بعد از قهرمانی در اروپا با بارسلونا در اوج راهی باشگاه السد شد و برای این تیم قطری برای مدت 3 سال بازی کرد و در نهایت سال 2019 روی نیمکت تیم قطری نشست. کاپیتان سابق بارسلونا در طول 3 سال گذشته نتایج خوبی را با السد گرفته و قهرمانی لیگ ستارگان بدون شکست در فصل گذشته یکی از دستاوردهای ستاره سابق تیم‌ ملی اسپانیاست. 
***
مونیخ همچنان در شوک باخت 5 - صفر
مدیر ورزشی باواریایی‌ها نسبت به شکست سنگین و حذف تلخ این تیم برابر مونشن‌گلادباخ در جام حذفی آلمان واکنش نشان داد. 
به‌ گزارش رسانه AZ آلمان، در جریان بازی‌‌های مرحله دوم جام حذفی آلمان، چهارشنبه‌شب بایرن‌مونیخ در خانه بروسیا مونشن‌گلادباخ با نتیجه سنگین 5 بر صفر شکست خورد. طبق این گزارش، حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی مونیخی‌ها بعد از گذشت 48 ساعت از این مسابقه‌ تلخ برای آنها، نسبت به عملکرد تیم و نتیجه‌ حاصله واکنش نشان داد و گفت: «این بازی بسیار غیرمنتظره بود. انگار ما اصلا در زمین نبودیم. در نیمه اول حتی یک نبرد را هم پیروز نشدیم. انتقال توپ بسیار بد بود. به طور کلی بیهوش بودیم! این سبک بازی قابل‌ توصیف نیست. می‌دانستیم بازی در بروسیا پارک سخت خواهد بود. درباره‌ همه چیز صحبت کرده بودیم. چنین نمایشی را به سختی می‌توان توضیح داد». صالح حمیدزیچ درباره «دینو تاپمولر» که در غیبت «یولیان ناگلزمن» هدایت مونیخی‌ها را بر عهده دارد نیز چنین ادامه داد: «این باخت هیچ ارتباطی به دینو تاپمولر ندارد. در عرض ۱۹ دقیقه ۳ گل دریافت کردیم، چون هیچ‌کدام از نبردها را نبردیم!» مدیر ورزشی بایرن مونیخ درباره عملکرد «دایوت اوپامکانو» هم گفت: «با هم می‌بریم و با هم می‌بازیم. به اوپامکانو روحیه می‌دهیم و او را به شرایط زمان حال باز می‌گردانیم. نمایش او در این مسابقه هم قابل‌ توضیح نیست، چرا که اخیرا بسیار خوب کار کرده بود». در نهایت صالح حمیدزیچ درباره واکسن نزدن «یاشوا کیمیش» هم گفت: «این مسأله هم ارتباطی به این شکست ندارد. اینکه کسی واکسن نزند، ربطی به شکست در نبردهای تن به تن و از دست دادن توپ ندارد!» 
***
باز هم لو رفتن نام برنده توپ طلا این بار برعکس
در حالی که مهلت قانونی رای‌گیری فرانس فوتبال جهت تعیین برنده‌ توپ طلای امسال چند روز است به پایان رسیده اما حاشیه‌ای عجیب باز هم تکرار شده؛ انتشار چند باره‌ لیستی به عنوان لیست برندگان نهایی توپ طلا. چند روز پیش تصویری در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر و دست به دست شد که حاوی لیستی از نتیجه‌ رای‌گیری فرانس فوتبال و نفرات نخست این فهرست بود که نشان می‌داد روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن‌مونیخ آلمان برنده توپ طلای امسال شده است اما دقت در جزئیات آن، شبهاتی را درباره درستی این لیست به وجود آورد؛ نام سزار آزپیلیکوئتا در لیستی که پیش از این منتشر شده بود، ۲ بار تکرار شده بود و اسامی روملو لوکاکو و کوین دی‌بروینه نیز با اشتباه تایپی و املایی، در آن لیست به چشم می‌خورد. حالا  به فاصله یک روز، لیست دیگری در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌گردد که گفته می‌شود نتایج رای‌گیری فرانس فوتبال برای برنده‌ جایزه‌ توپ طلای امسال است که البته طبق آن و بر خلاف تصویر منتشر شده‌ نخست، این بار لیونل مسی، کاپیتان تیم ‌ملی آرژانتین و بازیکن پاری‌سن‌ژرمن فرانسه تنها با 14 رأی بیشتر نسبت به روبرت لواندوفسکی و کریم بنزما، در صدر فهرست و بالاتر از آنها قرار گرفته و برنده‌ جایزه توپ طلای امسال شده است! مسؤولان فرانس فوتبال تاکنون صحت یا عدم صحت هیچ‌کدام از ۲ لیست منتشر شده در روزهای اخیر را تایید یا رد نکرده‌اند و به نظر می‌رسد بدشان نمی‌آید با این اتفاق، هیجان ماجرا را تا روز برگزاری مراسم اهدای جایزه‌ توپ طلا در تاریخ هشتم آذر حفظ کنند. 

Page Generated in 0/0049 sec