printlogo


کد خبر: 239680تاریخ: 1400/8/9 00:00
استقلال در تهران از سد تراکتور گذشت
یک گل هم کافی بود

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در هفته سوم لیگ برتر با برتری آبی‌پوشان به پایان رسید تا شاگردان فرهاد مجیدی به سومین برد متوالی خود در لیگ برتر برسند. در روز نخست از هفته سوم لیگ برتر فوتبال شنبه تیم‌های استقلال و تراکتور به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال ‏‬ به پایان رسید. در این مسابقه که از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی آغاز شد، ارسلان مطهری (۵۴) برای استقلال گلزنی کرد تا شاگردان فرهاد مجیدی سومین برد متوالی خود را در این فصل از لیگ برتر تجربه کنند. آبی‌ها با این برد ۹ امتیازی شدند. استقلال در نیمه نخست بازی هجومی‌تری را به نمایش گذاشت و چند فرصت خوب گلزنی داشت اما بازی در این نیمه بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم فرهاد مجیدی ارسلان مطهری را به جای روزبه چشمی وارد زمین کرد تا قدرت هجومی آبی‌پوشان را بیشتر کند. تراکتور در دقیقه ۵۱ می‌توانست با حرکت سامان نریمان‌جهان از پشت مدافعان استقلال به گل برسد که ضربه او با اختلاف کم نسبت به دروازه حریف روانه اوت شد. ۳ دقیقه بعد، ارسلان مطهری که در نیمه دوم وارد زمین شده بود، با یک ضربه سر برای استقلال گلزنی کرد. استقلالی‌ها در ادامه این بازی صاحب یک ضربه پنالتی شدند. وریا غفوری در دقیقه ۷۰ پشت توپ ایستاد ولی ضربه «چیپ» او به تیرک افقی برخورد کرد و در برگشت زبیر نیک‌نفس هم نتوانست توپ را به تور دروازه تراکتور برساند. تراکتور برای جبران نتیجه در نیمه دوم حملاتی روی دروازه استقلال ترتیب داد اما این حملات با دفاع فشرده و منسجم استقلال راه به جایی نبرد تا بازی با همان یک گل به پایان برسد. 
 
* پیروزی سخت سپاهان مقابل هوادار
سپاهانی‌ها با برتری مقابل هوادار صدرنشین لیگ برتر باقی ماندند. دیدار ۲ تیم فوتبال سپاهان و هوادار در قالب هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد که با برتری یک بر صفر سپاهانی‌ها به پایان رسید. ۲ تیم در دقایقی از بازی روی دروازه یکدیگر فشار آوردند اما موفق نبودند تا اینکه دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه ۸۴ در ازدحام بازیکنان ۲ تیم در محوطه جریمه توانست دروازه مهرداد بشاگردی را باز کند. این دیدار در نهایت با برتری شاگردان نویدکیا به پایان رسید تا سپاهانی‌ها با این پیروزی ۹ امتیازی شوند و صدرنشین باقی بمانند. همچنین در دیگر بازی همزمان شهرخودرو و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان فراز کمالوند به پایان رسید. عماد میرجوان در دقیقه ۸۰ تک‌گل نفتی‌ها را به ثمر رساند. نفتی‌ها با این پیروزی ۳ امتیازی شدند اما در مقابل شهرخودرو با این شکست یک امتیازی باقی ماند. 
در یکی دیگر از بازی‌های همزمان دیروز صنعت‌نفت آبادان در زمین خود ۲ بر صفر مغلوب فجرسپاسی شد. به این ترتیب فجرسپاسی به نخستین پیروزی خود دست یافت و صنعت‌نفت سومین باخت خود را تجربه کرد تا بدون امتیاز در قعر جدول جا بگیرد. گل‌های فجر را اتابک زارعی (20) و عرفان معصومی (81) به ثمر رساندند.

Page Generated in 0/0069 sec