printlogo


کد خبر: 239736تاریخ: 1400/8/10 00:00
عرضه بنزین ۱۵۰۰ تومانی در ۳۱۰۰ جایگاه
آرامش کامل در جایگاه‌های سوخت

پس از گذشت 6 روز از حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت و اختلال در سیستم عرضه سوخت در جایگاه‌ها و قطع ناگهانی نازل‌های بنزین، نزدیک به 48 ساعت است تمام جایگاه‌های سوخت به مدار بازگشته‌اند، البته هنوز روند اتصال پمپ‌بنزین‌ها به سامانه هوشمند سوخت ادامه دارد. تا ظهر دیروز بیش از 3 هزار جایگاه سوخت در سراسر کشور به سامانه کارت هوشمند سوخت متصل شدند.
در این باره سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران دیروز گفت: تاکنون ۳۱۰۰ پمپ‌بنزین در سراسر کشور به سامانه هوشمند سوخت متصل شده‌اند. فاطمه کاهی با اشاره به آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخت اظهار کرد: در ۹۰۰ جایگاه در کشور بنزین آزاد عرضه می‌شود و ۲۴۰ جایگاه در تهران به سامانه هوشمند سوخت متصل شده‌اند و در ۱۲۰ جایگاه نیز بنزین با نرخ آزاد عرضه می‌شود. 
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه هیچ مشکلی برای تامین سوخت وجود ندارد، گفت: همچنان نیروهای فنی ما در حال راه‌اندازی جایگاه‌ها ‌و برقراری امکان سوخت گیری با کارت هوشمند سوخت هستند. کاهی ادامه داد: نظارت کامل بر عرضه سوخت‌رسانی وجود دارد و اگر مردم تخلفی را شاهد باشند، می‌توانند به سامانه ۰۹۶۹۷ گزارش دهند.
 با پیگیری‌های مستمر وزارت نفت و دیگر دستگاه‌های مرتبط هم‌اکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر ازدحام جمعیت، ترافیک یا نارسایی در سوخت‌گیری در سراسر کشور گزارش نشده است. این در حالی است که جواد اوجی، وزیر نفت ضمن معذرت خواهی از مردم قول داده است بنزین جبرانی در اختیار دارندگان خودرو قرار خواهد گرفت. 

Page Generated in 0/0068 sec