printlogo


کد خبر: 239758تاریخ: 1400/8/11 00:00
«ایران پایدار» در قاب شبکه افق سیما
امنیت پایدار روی آنتن

در عصر حاضر که پر از مخاطرات گسترده است و می‌تواند امنیت روانی مردم را تحت‌الشعاع قرار دهد، جامعه نیازمند آن است در برابر این مشکلات و خطرات آگاهی لازم را داشته باشید. 
به گزارش «وطن امروز»، همان‌طور که امروز بر همگان آشکار شده بهترین روش برای انتقال اطلاعات و در عین حال آموزش در حوزه آفند‌هایی که جامعه را تهدید می‌کند، تولید چندرسانه‌ای است و در دسترس‌ترین فضایی که می‌تواند در گسترده‌ترین حالت ممکن این اطلاعات را در اختیار عمومی مردم قرار دهد، رسانه ملی است. 
به همین دلیل شبکه افق سیما بر آن شد تا در هفته پدافند غیرعامل با تولید برنامه‌ای تلویزیونی تحت عنوان «ایران پایدار» این مسائل را به صورت عمومی در اختیار مردم قرار دهد تا بتواند سهم خود را از آگاه‌سازی جامعه در مسیر این مخاطرات ادا کند. 
حسین پالیزدار، تهیه‌کننده برنامه ایران پایدار گفت: سازمان پدافند غیرعامل در تلاش است بخش دفاعی را در حوزه کشوری پیگیری کند. تمام تلاش‌های این سازمان در حوزه دولت است و ماموریت‌های مربوط به دولت را با رویکرد دفاعی نگاه کرده و کمک می‌کند تا آسیب‌پذیری‌ها و نواقص برطرف شود تا از آسیب‌های جدی جلوگیری و از زیرساخت‌های حیاتی کشور صیانت کند. 
تهیه‌کننده برنامه ایران پایدار خاطرنشان کرد: در راستای همین ماموریت‌ اطلاع‌رسانی که وظیفه آموزش عمومی در حوزه پدافند غیرعامل بر عهده سازمان است، باید اطلاعات خود را در اختیار عموم مردم قرار دهیم تا برای شرایط مختلف آماده شوند. برنامه «ایران پایدار» هم در جهت همین ماموریت‌هاست.
مطالب مطرح شده در سازمان پدافند، موضوعات تخصصی و سنگینی است و نیاز بود تا برنامه‌ای ساخته شود تا بتوانیم این مفاهیم را با زبان ساده به مردم منتقل کنیم. علاقه‌مندان و مخاطبان شبکه افق می‌توانند این برنامه را تا روز پنجشنبه هر روز ساعت 19:30 و تکرار آن را روز بعد در ساعات 01:30 و 06:30 از قاب این شبکه به تماشا بنشینند. 

Page Generated in 0/0056 sec