printlogo


کد خبر: 240053تاریخ: 1400/8/18 00:00
اخبار

رضا دهقانی با پرسپولیس فسخ کرد
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد. رضا دهقانی که در روزهای نخست نقل و انتقالات تابستانی به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی پیوست، یکشنبه‌شب قراردادش را فسخ کرد تا تبدیل به عجیب‌ترین خرید این تیم شود. دهقانی با فسخ قرارداد خود باعث شد لیست بزرگسالان پرسپولیس برای ۲ نفر جای خالی داشته باشد. باید دید سرمربی پرسپولیس که به فکر خرید بازیکن خارجی و یک هافبک داخلی است، چه زمانی این ۲ نفر را به پرسپولیس اضافه می‌کند. طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال، مهلت نقل و انتقالات تابستانی یکشنبه‌‌شب به پایان رسید و باشگاه‌ها صرفا می‌توانند بازیکن آزاد جذب کنند. 
***
مرادی و رستمی به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شوند؟
سرمربی تیم ‌ملی وزنه‌برداری اعلام کرد درباره اعزام سهراب مرادی و کیانوش رستمی به بازی‌های آسیایی باید جلساتی در فدراسیون برگزار و تصمیم‌گیری کنیم. سهراب مرادی و کیانوش رستمی به دلیل اینکه در اردوی تیم ‌ملی برای حضور در قهرمانی جهان شرکت نکردند، از ترکیب تیم ‌ملی کنار گذاشته شدند. فدراسیون وزنه‌برداری اعلام کرد هر ورزشکاری که از ابتدا در اردو شرکت نکند، کنار گذاشته می‌شود. با توجه به اینکه سال آینده بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ در پیش است، اکنون حضور مجدد این ۲ وزنه‌بردار در تیم ‌ملی نامشخص است. محمدحسین برخواه، سرمربی تیم ‌ملی درباره حضور سهراب مرادی و کیانوش رستمی در تیم ‌ملی برای بازی‌های آسیایی گفت: آنها به اردوی تیم ‌ملی برای قهرمانی جهان دعوت شدند اما چون به اردو نیامدند، از تیم کنار گذاشته شدند. امسال دیگر مسابقه‌ای نداریم و برای بازی‌های آسیایی باید جلساتی در فدراسیون برگزار و تصمیم‌گیری کنیم. او درباره اینکه حافظ قشقایی به تیم ‌ملی دعوت می‌شود یا خیر، تصریح کرد: من قبلا توضیحات لازم درباره قشقایی را داده‌ام و او انتظاراتی که داشتیم را برآورده نکرد. او را برای قهرمانی جهان و مسابقات آینده در اختیار فدراسیون قرار دادیم تا تصمیم‌گیری کند. 
***
لغو مراسم انتخاب بهترین بازیکن سال فوتبال آسیا
دبیرکل فدراسیون فوتبال عربستان از لغو مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال آسیا در سال 2021 خبر داد. به گزارش سعودی اسپورت، مراسم انتخاب بهترین بازیکن سال 2021 در قاره کهن برگزار نخواهد شد. ابراهیم القاسم، دبیرکل فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کرد این مراسم به خاطر ویروس کرونا لغو شده و برگزار نخواهد شد. این مراسم سال 2020 هم به خاطر همه‌گیری کرونا لغو شد. عربستانی‌ها امید زیادی داشتند «سالم الدوسری» بازیکن الهلال با توجه به درخشش در لیگ قهرمانان آسیا این جایزه را به دست آورد اما به نظر می‌رسد بر اساس اعلام منابع عربستانی که به کنفدراسیون فوتبال آسیا نزدیک هستند، این مراسم مثل سال قبل لغو شده است. 
***
اولین اظهارات ژاوی به عنوان سرمربی جدید بارسلونا
ژاوی به عنوان سرمربی جدید بارسلونا در مراسم معارفه خود از احیای تیم در اسرع وقت گفت. ژاوی پیش از مراسم معارفه خود در باشگاه بارسلونا به عنوان سرمربی جدید این تیم، در مصاحبه با شبکه Barca tv اظهار داشت: من در زمان حساسی به این تیم آمدم ولی احساس می‌کنم برای این شغل آماده هستم. می‌دانم ما اینجا در حال ایجاد شور و نشاط هستیم ولی باید سریعا به تیم نظم دهیم و بیشترین تقاضا را از بازیکنان داشته باشیم. وی ادامه داد: پروژه ما نه بلندمدت است و نه کوتاه‌مدت. ما می‌خواهیم در اسرع وقت بهترین چیزها را با این تیم به نمایش بگذاریم. سرمربی جدید بارسلونا گفت: ما نیاز داریم ریکاوری خوبی داشته باشیم. باید بتوانیم مالکیت را از آن خود کنیم؛ چیزی که در این روزها کم اتفاق می‌افتد و بارسلونا زیاد توپ از دست می‌دهد. ژاوی گفت: این تیم استعدادهای زیادی دارد و ما سعی داریم به این استعداد تجربه اضافه کنیم تا بتوانیم قهرمان شویم. من انتظارات زیادی از بازیکنان دارم ولی می‌خواهم به آنها کمک کنم. برای من این یک اتفاق خوب است که کاپیتانان را بخوبی می‌شناسم. بوسکتس، پیکه، آلبا، روبرتو و بازیکنی مثل تراشتگن را می‌شناسم و با آنها همبازی بوده‌ام. وی اظهار داشت: می‌خواهم از مدیریت بارسلونا، خوان لاپورتا تشکر کنم که با من تماس گرفت و گفت به من نیاز دارد. من به طرفداران قول می‌دهم سخت تلاش کنم. بسیار هیجان‌زده هستم و پیام‌های محبت‌آمیز زیادی از دوستان و هم‌تیمی‌های سابقم دریافت کردم. مربیگری بارسلونا آرزوی همیشگی من بوده و من بسیار خوشحالم به خانه بازگشتم. 

Page Generated in 0/0057 sec