printlogo


کد خبر: 240108تاریخ: 1400/8/19 00:00
اخبار

 جزئیات جلسه هیأت‌مدیره پرسپولیس
هیات‌مدیره پرسپولیس دیروز تشکیل جلسه داد و درباره مباحث مختلف باشگاه در این نشست بحث و تبادل نظر شد. هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس صبح سه‌شنبه به ریاست سیدمجید صدری با حضور غلامعلی محمدعلیپور، سیدمحمد فیاض و محمداسد مسجدی در محل باشگاه پرسپولیس تشکیل جلسه داد. در این نشست سرپرست و رئیس هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس گزارشی از اقدامات اخیر انجام شده در این باشگاه ارائه داد. یکی از مهم‌ترین مسائل مطرح‌شده در این نشست آخرین وضعیت پرونده گابریل کالدرون بود. باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر پس از تامین منابع مالی لازم و دریافت مجوز بانک مرکزی برای تبدیل ریال به دلار، روند واریز‌ طلب این مربی آرژانتینی و خواکین را آغاز کرده و ظاهرا تا پایان هفته با این ۲ مربی تسویه‌حساب می‌شود تا پس از تایید آنها پنجره نقل و انتقالاتی سرخپوشان باز شود. همچنین بررسی‌هایی درباره انتخاب کارگزار پرسپولیس و مذاکره با شرکت‌های متقاضی پس از لغو مزایده کارگزاری این باشگاه شد. یکی دیگر از محورهای این جلسه بررسی‌های لازم جهت واریز بخش دیگری از قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس در هفته‌های آتی بود. 
***
سید حمید سجادی: پیگیر پرونده کالدرون و پنجره بسته پرسپولیس هستم
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه میان ۲ تیم پرسپولیس و استقلال تبعیضی قائل نیست، از پیگیری رفع مشکل کالدرون و بسته بودن پنجره‌ نقل و انتقال تیم فوتبال پرسپولیس خبر داد. سیدحمید سجادی درباره اظهارنظر برخی مبنی بر اینکه وزیر ورزش و جوانان بین تیم‌های پرطرفدار پایتخت - پرسپولیس و استقلال -
تبعیض قائل می‌شود، گفت: بنده به هیچ‌وجه بین این ۲  تیم تبعیضی قائل نشده‌ام و از هر ۲ تیم حمایت می‌کنم و برای آنها به طور مساوی وقت می‌گذارم و در خدمت‌شان نیز هستم. وی تصریح کرد: مردم از نحوه حمایت ما از این ۲ تیم اطلاع ندارند، چرا که ما هر روز در رابطه با این اقدامات اطلاع‌رسانی نمی‌کنیم. سجادی خاطرنشان کرد: بنده با هیات‌مدیره هر ۲ تیم در ارتباط هستم و آنها نیز کارشان را همچون ساعت انجام می‌دهند، ضمن اینکه می‌توانید از هر ۲ عزیز هم سرپرست باشگاه پرسپولیس و هم مدیرعامل باشگاه استقلال بپرسید که آیا هر زمان که به حمایت وزارت ورزش و جوانان نیاز داشتند و برنامه‌ای مدنظرشان بود که باید در خدمت‌شان باشیم، این اتفاق افتاده است یا خیر. وی که با خبرگزاری خانه ملت گفت‌وگو می‌کرد، یادآور شد: ما به وظیفه خود نسبت به آنچه درباره حمایت از تیم‌های پرسپولیس و استقلال بر عهده داریم، عمل کرده‌ایم اما نمی‌توانیم در امور اجرایی آنها دخالت کنیم و به خود این اجازه را نمی‌دهیم. از هر دو تیم حمایت کرده و کمک‌شان می‌کنیم و این وظیفه ما است و منتی هم نداریم. سجادی اظهار کرد: هم‌اکنون برای رفع مشکل گابریل کالدرون (سرمربی سابق پرسپولیس) و اتفاقاتی که درباره بسته بودن پنجره‌ نقل و انتقال تیم وجود دارد، پیگیر هستیم اما یکسری اقدامات نیاز به اطلاع‌رسانی ندارد و خودشان می‌دانند ما داریم کارهای‌شان را انجام می‌دهیم. وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: هواداران پرسپولیس و استقلال اصلا نگران نباشند، چرا که ما به طور یکسان به وظایف‌مان برای هر ۲ تیم عمل می‌کنیم. 
***
دیدار رئیس فدراسیون کشتی با آیت‌الله العظمی نوری‌همدانی
رئیس فدراسیون کشتی صبح دیروز با حضور در شهر قم به دیدار آیت‌الله العظمی نوری‌همدانی رفت. علیرضا دبیر در سفری به شهر قم رفت و پس از زیارت بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) محضر آیت‌الله‌العظمی حسین نوری‌همدانی از مراجع عالیقدر حضور یافت. 
رئیس فدراسیون کشتی در این دیدار گزارش و توضیحاتی را درباره وضعیت کشتی کشور به ایشان ارائه داد و درباره جایگاه قبلی کشتی در ایران و وضعیت کنونی مطالبی را عنوان کرد. دبیر همچنین در این دیدار گفت: به دنبال این هستیم که جایگاه کشتی را ارتقا دهیم تا دوباره شاهد روزهای اوج این رشته‌ ملی، مذهبی و سنتی کشورمان باشیم. آیت‌الله نوری‌همدانی نیز در این دیدار تصریح کرد: جایگاه کشتی باید در ایران حفظ شود و وزارت ورزش و جوانان باید حمایت لازم را از این ورزش به عمل آورد. وی ادامه داد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند شما کشتی‌گیران با پیروزی‌های خود دل مردم را شاد کردید و باعث عزت و سرافرازی ایران اسلامی در میادین بین‌المللی شدید. 

Page Generated in 0/0113 sec