printlogo


کد خبر: 240226تاریخ: 1400/8/22 00:00
بازدید رئیس‌جمهور از مجتمع خیریه کهریزک و ۲ مرکز درمان و کاهش آسیب‌های اجتماعی
ر یشه آسیب‌های اجتماعی در اقتصاد است

حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور روز گذشته از مجتمع خیریه کهریزک و ۲ مرکز درمان و کاهش آسیب‌های اجتماعی بازدید کرد. وی در جریان بازدید از مجتمع خیریه کهریزک از نزدیک با مددجویان،‌ پزشکان و مدیران این مرکز گفت‌و‌گو کرد. رئیس‌جمهور خدمت در مجتمع خیریه کهریزک را جلوه زیبای مشارکت‌های مردمی دانست و گفت: اینگونه فعالیت‌های خیریه، بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کنترل می‌کند. وی در جمع مددکاران کهریزک گفت: کاری که شما امروز و در این مرکز انجام می‌دهید، یکی از جلوه‌های زیبای مشارکت مردمی در رفع آسیب‌های اجتماعی است. رئیس‌جمهور با اشاره به حمایت دولت از مشارکت‌های مردمی در امور اجتماعی اظهار داشت: باید اینگونه اقدامات مردمی را توسعه داد و کهریزک نمونه موفقی از مشارکت خیران مردمی است.  رئیسی در ادامه با اشاره به برنامه دولت برای کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: ریشه برخی آسیب‌های اجتماعی در مسائل اقتصادی است و دولت همزمان ساماندهی وضع اقتصادی و کنترل آسیب‌های اجتماعی را در دستور کار دارد. 
وی با اشاره به جلسه شورای اجتماعی کشور خاطرنشان کرد: ما قانون کم نداریم اما با توجه به تعیین‌تکلیف قوانین برای دستگاه‌های مختلف، باید بررسی شود کدام دستگاه‌ها به وظایف خود عمل کرده‌اند و چه دستگاه‌هایی به وظایف‌شان عمل نکرده‌اند و علت آن چه بوده است. رئیس‌جمهور همچنین با اشاره به بازدیدهای خود از ۲ مرکز درمان و کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: این آسیب‌دیدگان جزئی از خانواده ما هستند و باید سعی کنیم آنها را کمک کنیم. 
در جریان این بازدید مدیر،‌ پزشکان و مددکاران مجتمع کهریزک توضیحات لازم را درباره فعالیت‌ها و اقدامات درمانی و حمایتی خود بیان کردند و مددجویان حاضر نیز‌ از نزدیک مسائل و مشکلات خود را با رئیس‌جمهور مطرح کردند. 

Page Generated in 0/0053 sec