printlogo


کد خبر: 240250تاریخ: 1400/8/23 00:00
اخبار

آغاز تصویربرداری سریال «تازه‌وارد»
سریال «تازه‌وارد» به تهیه‌کنندگی محمدجواد موحد در غرب تهران جلوی دوربین رفت. به گزارش «وطن‌امروز»، این سریال یک اثر اپیزودیک با موضوع خانواده بوده و تازه‌ترین همکاری مشترک خانه تولیدات جوان و باشگاه فیلم سوره بعد از فیلم تلویزیونی «وانتافه» است. اپیزودهای مختلف سریال تازه‌وارد را حسن حبیب‌زاده، رضا محبی، میلاد محمدی، سجاد معارفی، رضا کشاورز، احمد حیدریان، محسن امانی و محمدجواد صالحی که از چهره‌های جوان و مستعد فیلمساز هستند کارگردانی خواهند کرد. در حال حاضر نیز اپیزود اول این سریال به کارگردانی رضا کشاورز جلوی دوربین رفته است. 
***
تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره عمار
مهلت ثبت‌نام در دوازدهمین جشنواره فیلم «عمار» تا ۳۰ آبان‌ تمدید شد. به گزارش «وطن‌امروز»، بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم «عمار» مهلت ثبت‌نام در دوازدهمین دوره این رویداد که پیش‌تر تا ۲۰ آبان‌ماه اعلام شده بود، تا ۳۰ آبان‌ماه تمدید شد. دوازدهمین دوره این رویداد سینمایی در ۴ بخش «رقابت اصلی جشنواره»، «قصه ما»، «فیلم ما (نهضت مردمی تولید محتوا)» و «فراخوان اکران مردمی» برگزار می‌شود. دوازدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم «عمار» همزمان با سالروز حماسه ۹ دی‌ماه در تهران و سراسر کشور برگزار می‌شود. 
***
برگزاری جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما»
جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما» با محوریت گرامیداشت سردار شهید حاج‌‌قاسم سلیمانی و آشنایی نسل جوان با سبک زندگی و الگوی اخلاقی این شهید والامقام  برگزار خواهد شد. به گزارش مهر، دومین جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما» با محوریت گرامیداشت سردار شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی و با هدف آشنایی نسل جوان با سبک زندگی و الگوی رفتاری، اخلاقی و تربیتی این شهید برگزار خواهد شد. در این رویداد موسیقایی، گروه‌های سرود سراسر کشور می‌توانند در قالب صوت یا نماهنگ آثارشان را تا سیزدهم دی‌ماه ۱۴۰۰ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. این جشنواره که طی روزهای آینده جزئیات بیشتری از آن در رسانه‌ها منتشر می‌شود، با مشارکت نهادهایی چون حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران، مرکز موسیقی انقلاب اسلامی (مأوا)، خانه سرود بسیج، سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران، وزارت آموزش و پرورش، شبکه امید، مرکز موسیقی و سرود سازمان صداوسیما، کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد و چند مجموعه دیگر برگزار خواهد شد. 
***
آثار راه‌یافته به بخش «مستندنگاری» جشنواره تلویزیونی مستند اعلام شدند
دبیرخانه پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند، اسامی آثار راه‌یافته به بخش مسابقه «مستندنگاری» را اعلام کرد. به گزارش «وطن‌امروز»، محمود مختاریان، محسن کاظمی و راحله صبوری، داوران بخش مستندنگاری پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند از میان بیش از 100 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره، 8 اثر را شایسته رقابت در بخش مسابقه دانستند. برگزیدگان این رویداد ملی در اختتامیه جشنواره که زمان آن بزودی اعلام می‌شود معرفی و تقدیر خواهند شد. بر اساس این گزارش، «بلاتکلیف‌ترین نقطه دنیا» مریم خباز، «به داد دادرس می‌رسند؟» پریسا زنگنه‌منش، «داستان مظلومیت هوبره» سیده سکینه میرطاهری، «درد بی‌دوا» مریم خباز، «شهری با گوشواره‌های خونی» حنان سالمی، «کاوش‌های باستان‌شناسی در قپاق تپه کرمانشاه متوقف شد» سامان رحمتیان، «گزارش یک صندوق» راضیه عباسی دوغشکی و «نان در آوردن از باد» احسان رحیم‌زاده‌حناچی آثار راه‌یافته به بخش مسابقه مستندنگاری پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند هستند. 
***
منوچهر نوذری طنازترین مجری صداوسیما
منوچهر نوذری در برنامه «ترین‌ها» در رقابت بین طنازترین مجری‌های تلویزیون مقام نخست را از آن خود کرد. به گزارش «وطن‌امروز»، برنامه «ترین‌ها» با اجرای شاهین جمشیدی هر هفته با هدف معرفی برترین‌های ایران در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و هنری پخش می‌شود. «ترین‌ها» در طول هفته در فضای مجازی موضوعات مختلف از جمله ورزش، تفریحات، گردشگری و فضای مجازی را مطرح می‌کند تا در زمان پخش برنامه به کمک شنوندگان به ترین‌ها از نظر مخاطبان برسد. این برنامه روز جمعه ۲۱ آبان سراغ مجریان تلویزیونی رفت و طنازترین آنها را معرفی کرد. طبق ارزیابی‌های تیم «ترین‌ها» مقام نخست این رقابت به مرحوم منوچهر نوذری، مجری طناز صداوسیما تعلق گرفت و در این رقابت رتبه‌های دوم تا پنجم به ترتیب ایرج نوذری، ایرج طهماسب، شاهین جمشیدی و احسان علیخانی معرفی شدند. برنامه «ترین‌ها» روزهای جمعه ساعت ۱۶ به تهیه‌کنندگی نازنین حاج سیف‌الله، اجرای شاهین جمشیدی و نویسندگی فرزانه عرفانی‌تبار راهی آنتن صبا می‌شود.

Page Generated in 0/0053 sec