printlogo


کد خبر: 240262تاریخ: 1400/8/23 00:00
اخبار

دلیل تمرین اختصاصی سرمربی تیم ‌ملی کشتی با حسن یزدانی چیست؟
رئیس فدراسیون کشتی روز پنجشنبه از تمرین اختصاصی پژمان درستکار با حسن یزدانی، ملی‌پوش پرافتخار کشتی کشورمان خبر داد. بعد از سال‌ها انتظار، سرانجام حسن یزدانی در مسابقات جهانی 2021 نروژ موفق شد «دیوید تیلور» رقیب آمریکایی‌اش را شکست دهد. او چند هفته قبل از پیکارهای جهانی، در المپیک، در حالی که به کسب پیروزی مقابل تیلور نزدیک بود، در ثانیه‌های پایانی کشتی برده را با شکست عوض کرد اما در جهانی نروژ توانست پس از ۳ شکست متوالی، سرانجام این حریف آمریکایی را با اقتدار از پیش رو بردارد. شیرینی پیروزی بر تیلور و کسب مدال طلای جهان در نروژ به قدری زیاد بود که کسی در آن مقطع صحبتی درباره آسیب‌دیدگی حسن یزدانی نکرد. یزدانی در آن رقابت‌ها از ناحیه همسترینگ آسیب دید و به همین دلیل نیاز بود با توجه به اینکه او از جمله ملی‌پوشانی است که هنوز قراردادی برای حضور در لیگ با هیچ تیمی نبسته و طبعا تمرین خاصی هم در این مدت نداشته است، به خاطر مصدومیتش زیر نظر سرمربی تیم‌ ملی کار خود را آغاز کند. حسن یزدانی بعد از مسابقات جهانی درگیر مراسم‌های تجلیل و تقدیر بوده است و تأخیر در آغاز تمریناتش با توجه به مصدومیتی که دارد، می‌توانست او را از برنامه کلی برای سال 2022 عقب بیندازد. پژمان درستکار، سرمربی تیم‌ ملی کشتی آزاد کشورمان درباره آغاز تمرین اختصاصی حسن یزدانی به تسنیم گفت: از قبل از کشتی حسن با حریف روس، آسیب‌دیدگی او در ناحیه همسترینگ به وجود آمد و بعد از جهانی هم مصدومیتش تشدید شد. وی با بیان اینکه یزدانی در حال حاضر مشغول فیزیوتراپی است، تصریح کرد: گاهی تمرین نکردن باعث تشدید آسیب‌دیدگی می‌شود. برای اینکه وضعیت بدتر نشود، تمرین اختصاصی دست برای یزدانی در نظر گرفتیم. او فعلا در تهران می‌ماند و تمرین می‌کند. 
***
کی‌روش با بازیکن آنگولا درگیر شد
درگیری کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ ملی مصر با بازیکن تیم‌ ملی آنگولا در مسابقه این ۲ تیم خبرساز شد. کی‌روش که توانست با تساوی مقابل آنگولا، مصر را به مرحله بعدی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی برساند، پس از این مسابقه در یک گفت‌وگوی زنده تلویزیونی گفت: صعود را به مردم مصر تبریک می‌گویم. ما با تفکر و هدف پیروزی مقابل حریف ظاهر شدیم و بعد از دریافت ۲ گل در نیمه اول واکنش بسیار خوبی داشتیم. در نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار گرفتیم و توانستیم به هدف خودمان برسیم. سرمربی تیم‌ ملی مصر درباره درگیری با بازیکن آنگولا که منجر به تشنج در جریان بازی و دخالت بازیکنان ۲ تیم شد هم اظهار داشت: به تصمیم داور اعتراض کردم که با برخورد نامناسب بازیکن آنگولا مواجه شدم. دیدم که او به سمت من آمده و حرف‌های زشتی می‌زند. به این بازیکن گفتم زمانی که تو به دنیا آمدی من مربی فوتبال بودم و این شغل من بود. یک نفر باید به این جوان‌ها چیزهایی را یاد بدهد. 
***
شکست عجیب پاکدامن در گرندپری فرانسه
ملی‌پوش شمشیربازی سابر ایران در نخستین رقابت خود در گرند پری فرانسه شکست خورد و از مسابقات کنار رفت. به گزارش ایسنا، علی پاکدامن پس از حضور در کمپ تمرینی فرانسه در مسابقات گرندپری این کشور شرکت کرد که بر خلاف انتظار حذف زودهنگامی از مسابقات داشت. پاکدامن که در حال حاضر در رده ۱۵ سابر جهان قرار دارد، در جدول ۶۴ نفره حضور داشت و در دور اول برابر «انور یلدریم» از ترکیه که نفر ۸۰ جهان است با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ شکست خورد و از مسابقات حذف شد. پاکدامن با این شکست و خارج شدن از دور رقابت‌ها در رده ۳۶ رنکینگ گرندپری فرانسه قرار گرفت. 
***
 آلوس: ۵ سال برای این لحظه جنگیدم
بازیکن برزیلی که از بازگشت به جمع آبی‌و‌اناری‌ها بسیار خوشحال است، از انگیزه بالای خود برای درخشش با پیراهن این تیم گفت. به گزارش اسپورت، دنی آلوس بعد از فسخ قرارداد خود با سائوپائولو بار دیگر راهی بارسلونا شد. این بازیکن برزیلی از بازگشت به جمع آبی‌واناری‌ها بسیار خوشحال است. او گفت: ۵ سال برای رسیدن به این لحظه جنگیدم. قلبا می‌دانستم این لحظه خواهد رسید. من اکنون به منزلم بازگشته‌ام و بسیار خوشحالم. قبل از اینکه بارسلونا را ترک کنم گفتم یکی از شماها هستم. از انگیزه قبل برخوردارم و به بهترین تیم جهان بازگشته‌ام تا کمک کنم. آلوس در ۸ سال حضور خود در بارسلونا توانست با پیراهن این تیم ۲۳ جام به دست آورد.

Page Generated in 0/0211 sec