printlogo


کد خبر: 240292تاریخ: 1400/8/24 00:00
کتاب «دل و دریا» منتشر شد
داستانی با محوریت مدیریت جهادی

کتاب داستان «دل و دریا» نوشته محمدحسن شاهنگی توسط انتشارات سروش منتشر و راهی بازار نشر شد. به گزارش «وطن‌امروز»، کتاب داستان «دل و دریا» نوشته محمدحسن شاهنگی بتازگی توسط انتشارات سروش منتشر و راهی بازار نشر شده است. رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر بارها بر کار و مدیریت جهادی تاکید داشته و آن را از شاخصه‌های مسؤولیت در نظام اسلامی دانسته‌اند. در واقع «مدیریت جهادی» در منظومه فکری ایشان نه یک شعار که هویت اصلی مدیریت نظام است. از این رو انتشارات سروش کتاب داستان «دل و دریا» به قلم محمدحسن شاهنگی را روانه بازار نشر کرده است. 
«دل و دریا» روایت قهرمانی باانگیزه و مصمم به نام مهدی است که با حمایت همسر فداکارش (فرشته) برای تحقق باورهای انقلابی‌اش با موانع و گرفتاری‌هایی که پیش روی او (از بروکراسی اداری گرفته تا رانت‌خواری‌ها، فسادهای مالی و...) قرار می‌گیرد، مقابله می‌کند. او در یک شرکت پوشاک تحولاتی بنیادین را ایجاد می‌کند و همسو با نیازهای جامعه‌اش دست به اصلاحات ساختاری در تولیدات شرکت و حوزه مد و لباس می‌زند. 
در برشی از کتاب آمده است: «دریا ته نداشت؛ پایانش به افق گره می‌خورد، همسایه دیوار به دیوارش آسمان بود و ابر. خورشید برای ساعاتی میهمان آسمان می‌شد و برای دقایقی، اول روز و آخر روز هم با چشم خونین به دریا سر می‌زد؛ این کار هر روزش بود. دریا و آسمان به این میهمان همیشگی عادت کرده بودند؛ حتی روزهایی که دل آسمان می‌گرفت و گریه می‌کرد و دریا، طغیان؛ خورشید کار تکراری‌اش را انجام می‌داد و انگار برایش مهم نبود صاحبخانه در چه وضع و حالی است... ماموریتش این بود که حاضری بزند؛ نیامدنش روزگار خلایق را سیاه می‌کرد...». این ‌کتاب با ۱۶۴ صفحه و قیمت ۴۸ هزار تومان منتشر شده است.

Page Generated in 0/0064 sec