printlogo


کد خبر: 240591تاریخ: 1400/9/1 00:00
اخبار

حمایت کاریکاتوریست مشهور از دروازه‌بان تیم‌ ملی بانوان ایران
کاریکاتوریست مشهور سایت گل به حمایت از دروازه‌بان تیم‌ ملی فوتبال بانوان ایران پرداخت. «زهره کودایی» دروازه‌بان تیم‌ ملی فوتبال بانوان کشورمان هفته گذشته به دلیل اتهام نابجا و غیرمتعارف فدراسیون اردن، سوژه صفحات مجازی در دنیا شد. فدراسیون اردن مدعی شد یکی از بازیکنان تیم‌ ملی بانوان جنسیت مرد دارد و از کنفدراسیون آسیا خواهان بررسی موضوع شد. این اقدام، حمایت‌ها از زهره کودایی را در صفحات مجازی ایران به اوج رساند و در مقابل هجمه‌ها از سوی رسانه‌های عربی، از این دروازه‌بان دلجویی کردند. «عمر مومنی» کاریکاتوریست مشهور سایت گل که اصالت اردنی دارد، دروازه‌بان تیم‌ ملی کشورمان را سوژه خود قرار داد و با طراحی زیبا از او حمایت کرد و نوشت: زهره کودایی از درون زیباست. 
***
سولسشایر از منچستریونایتد اخراج شد
منچستریونایتد اوله‌گنار سولسشایر را از سمت خود اخراج کرد. سرمربی نروژی منچستریونایتد بعد از شکست ۴ بر یک برابر واتفورد از سمت خود اخراج شد. این مربی در ۷ بازی اخیر در لیگ برتر ۵ باخت را تجربه کرده اما بعد از بازی با واتفورد عنوان کرده بود توان تغییر شرایط را در این تیم دارد. به این ترتیب فعلا «مایکل کریک» دستیار اول او به عنوان سرمربی فعالیت خواهد کرد. 
***
رضایی: به خاطر ایران پیشنهادات خارجی‌ را قبول نمی‌کنم
سرمربی پیشین تیم‌ ملی والیبال نشسته گفت: هر چند پیشنهادات زیادی برای مربیگری تیم‌های خارجی دارم اما ایرانی هستم و به خاطر کشورم پیشنهادات را قبول نمی‌کنم. به گزارش ایسنا، هادی رضایی در مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های پاراالمپیک توکیو اظهار کرد: تیم والیبال نشسته چند سال است در بازی‌های پاراالمپیک روی سکوی قهرمانی قرار دارد و همواره بالاترین سکو را به خود اختصاص داده است، البته حفظ این قهرمانی نیاز به سرمایه‌گذاری دارد تا این جایگاه را از دست ندهیم‌. وی تصریح کرد: با سرمایه‌گذاری خوبی که سایر تیم‌ها در والیبال نشسته انجام داده‌اند، حفظ قهرمانی کار سختی است، در بازی‌های پاراالمپیک توکیو دیدید که با فاصله بسیار کمی روسیه را شکست دادیم تا قهرمانی خود را تکرار کنیم. متاسفانه چند سال است در والیبال نشسته مسابقات قهرمانی کشور برگزار نشده و این مساله سبب می‌شود قهرمانی در آینده تداوم نداشته باشد. رضایی درباره استعفای خود از سرمربیگری تیم‌ ملی والیبال نشسته گفت: من استعفا نداده‌ام، بلکه قراردادم به پایان رسیده بود و الان هم در کنار ورزش هستم. وی پیرامون این پرسش که آیا پیشنهاد مربیگری از تیم‌های خارجی داشته یا خیر، افزود: پیشنهادات زیادی داشتم اما من ایرانی هستم و دوست دارم به ورزش کشورم خدمت کنم. 
***
دردسر بزرگ پرسپولیس در ماجرای کالدرون
بخشی از پول به حساب ننشست!
باشگاه پرسپولیس در ماجرای انتقال پول سرمربی پیشین خود دچار مشکل شده و در تلاش برای واریز بخش دیگری از مطالبات این مربی آرژانتینی است. باشگاه پرسپولیس روز چهارشنبه 19 آبان از انتقال مطالبات 580 هزار دلاری کالدرون و 95 هزار دلاری خواکین (به ‌علاوه 5 درصد سود سالانه) به حساب این مربی آرژانتینی در کشور سوییس خبر داد؛ اتفاقی که با گذشت 11 روز هنوز به نتیجه نرسیده و همین موضوع سوال بزرگی در ذهن هواداران این تیم به وجود آورده است. سوال این است که چرا با وجود ادعای مسؤولان باشگاه پرسپولیس مبنی بر انتقال تمام مطالبات کالدرون و دستیارش به حساب این مربی آرژانتینی، هنوز تأییدیه دریافت پول از سوی کالدرون ارسال نشده و پنجره نقل ‌و‌ انتقالاتی سرخپوشان بسته مانده است؟ پیگیری تسنیم نشان می‌دهد بخشی از مطالبات 700 هزار دلاری کالدرون و دستیارش به حساب این مربی نشسته اما بخش دیگری از این مبلغ به دلیل مشکلات موجود بر سر انتقال پول از ایران به خارج از کشور و تحریم‌های ظالمانه، دچار مشکل شده و باشگاه پرسپولیس در تلاش است این پول بار دیگر به حساب مبدأ بازگردد تا مجددا پول را از طریق دیگری به حساب این مربی آرژانتینی انتقال دهد. مدیران باشگاه پرسپولیس امیدوارند این‌ بار مطالبات باقیمانده کالدرون و خواکین به حساب مربی آرژانتینی در کشور سوییس بنشیند و کابوس بسته بودن پنجره نقل‌ و‌ انتقالاتی سرخپوشان به پایان برسد. 

Page Generated in 0/0383 sec