printlogo


کد خبر: 240604تاریخ: 1400/9/1 00:00
مرگ پدر سنگدل در زندان

اکبر خرمدین 80 ساله که با همدستی همسرش به جرم قتل پسرش بابک خرمدین، دخترش و دامادش در زندان رجایی‌شهر به سر می‌برد، دیروز مرد. 
وی پس از محاکمه به حبس طولانی‌مدت محکوم شد و دیروز پس از گذشت چندماه از محکومیتش به دلیل بیماری و ایست قلبی در زندان رجایی‌شهر مرد. پرونده قتل بابک خرمدین که به دست والدینش اتفاق افتاد، یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌های جنایی طی چند سال اخیر بود، چرا که قتل بابک، سرنخی برای افشای راز مرگ دختر و داماد این پدر و مادر سنگدل بود. 
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ بود که بخش‌هایی از جسد مثله‌شده بابک خرمدین توسط یک کارگر شهرداری در شهرک اکباتان تهران پیدا شد و پس از آن، پلیس پدر و مادر خرمدین را به اتهام قتل فرزندشان بازداشت کرد. یک روز بعد یعنی ۲۷ اردیبهشت اکبر خرمدین اعتراف کرد با همدستی همسرش و پس از آنکه مواد بیهوش‌کننده به فرزندشان خورانده‌اند او را به قتل رسانده‌ و جسد او را پس از مثله کردن در سطل زباله‌ای در فاز ۳ اکباتان رها کرده‌اند. 
اکبر خرمدین ۸۰ ساله در اعترافات خود انگیزه قتل پسرش را رفتار نامناسب او با پدر و مادرش عنوان کرد. پدر بابک خرمدین پس از کشتن بابک به جنایت‌های دیگری نیز اعتراف کرد. وی گفته بود اگر از زندان بیرون بیاید دیگر فرزندانش را نیز به قتل می‌رساند. اکبر خرمدین از اینکه فرزندان و دامادش را به طرز فجیعی به قتل رسانده و مثله کرده بود، اظهار پشیمانی نمی‌کرد. 
دیروز قاضی شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: اکبر خرمدین که به سرطان مبتلا بود به خاطر ایست قلبی در زندان رجایی‌شهر فوت کرد. وی اواخر اردیبهشت امسال پسر خود را که از کارگردانان مشهور سینما بود، به قتل رساند. رسیدگی به این پرونده با کشف جسد مثله شده بابک خرمدین در اکباتان آغاز شد و ساعتی بعد اکبر خرمدین به قتل پسرش اعتراف کرد. در حالی که متهم اعتراف کرد با همدستی همسرش پسر خود را کشته و مثله کرده است، چند روز بعد نیز اعتراف کرد دختر و دامادش را نیز به قتل رسانده است. به دنبال کشف راز مرگ بابک خرمدین پس از کشف جنازه مثله شده او توسط ماموران، پلیس در بازبینی 5 ساعته فیلم دوربین مداربسته مشاهده کرد مردی از یک خودروی ال‌90 سفید رنگ با چمدانی که جسد مثله شده بابک خرمدین در آن بود پیاده شده و چمدان را داخل سطل زباله پرتاب کرده و از صحنه جرم متواری می‌شود. 
پلیس پس از تحقیقات محرمانه و استعلام از پلاک خودرو، هویت صاحب ال‌90 را که اکبر خرمدین -پدر مقتول- بود شناسایی و در یک عملیات هماهنگ قاتل و همسرش را بازداشت کرد. در بازجویی‌های اولیه پدر و مادر مقتول به جنایت هولناک اعتراف و ادعا کردند پسرشان را با ریختن قرص خواب‌آور داخل غذایش بی‌هوش کرده‌اند. پس از آن پدر خانواده با چند ضربه چاقو پسرش را به قتل رسانده و جسد را به حمام منتقل و مثله کرده است. پدر بابک خرمدین در اعترافات خود گفته سال ۹۰ داماد خود و در سال ۹۷ دختر خود را هم به قتل رسانده و برای رهایی از اجساد، آنها را تکه‌تکه کرده و هر کدام را در جایی رها کرده است.

Page Generated in 0/0065 sec