printlogo


کد خبر: 240969تاریخ: 1400/9/10 00:00
سینما

مریلا زارعی و بهروز شعیبی در فیلم «صورت فلکی»
مریلا زارعی و بهروز شعیبی بازیگران اصلی فیلم سینمایی «صورت فلکی» به کارگردان حسین دارابی هستند. به گزارش «وطن‌امروز»، همزمان با ادامه فیلمبرداری فیلم سینمایی «صورت فلکی» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه، نخستین عکس و اطلاعات رسمی از این پروژه منتشر شد. این فیلم هم‌اکنون در مراحل پایانی فیلمبرداری است و گروه تولید برای ضبط صحنه‌های داخلی در تهران مستقر هستند. مریلا زارعی و بهروز شعیبی زوج اصلی فیلم تازه حسین دارابی را شکل می‌دهند و وحید رهبانی، سیاوش طهمورث، سولماز غنی، امین میری، علیرضا نایینی و بازیگر خردسال کوثر حیدری در «صورت فلکی» آنها را همراهی می‌کنند. «صورت فلکی» به نویسندگی احسان ثقفی و مهدیه عین‌اللهی، روایتگر تشویش‌های زنی است در آستانه از دست دادن تمام زندگی‌اش. این فیلم دومین همکاری مشترک حسین دارابی و محمدرضا شفاه و دومین همکاری سازمان سینمایی سوره حوزه هنری با تیم سازندگان فیلم «مصلحت» است که برنده دیپلم افتخار بهترین کارگردانی اول از سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر شد. تازه‌ترین محصول سینمایی حوزه هنری به ‌طور همزمان مراحل فنی خود را برای حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر طی می‌کند. 
***
فیلم بلند داستانی «خروس» ساخته می‌شود
فیلم بلند داستانی «خروس» به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی «مژگان ترانه» وارد مرحله پیش‌تولید شد. به گزارش «وطن‌امروز»، فیلم بلند داستانی «خروس» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی مژگان ترانه با شناخت عوامل رسما وارد مرحله پیش‌تولید شد. این فیلم در اواسط آذرماه کلید می‌خورد. بنا بر این گزارش، بنا به گفته ترانه این فیلم با ساختاری متفاوت و جذاب روایت ۳ خانواده است که ۲ سال پس از جنگ تحمیلی دچار اتفاقات متفاوتی می‌شوند. «خروس» برای اکران در سینمای «هنر و تجربه» و حضور در جشنواره‌های مختلف تولید خواهد شد. مژگان ترانه قرار است در «خروس» از بازیگران سینما، تلویزیون و بازیگران تئاتر بهره ببرد. تاکنون حضور حسن خوانساری به عنوان بازیگر، دستیار و برنامه‌ریز و علیرضا ترامشلو به عنوان بازیگر و مدیر تولید قطعی شده است.
***
۱۹۱۷ نقد و بررسی شد
فیلم سینمایی «۱۹۱۷» به عنوان یک فیلم حماسی- جنگی انگلیسی در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و با حضور کورش جاهد، کارشناس و منتقد سینما، نقد و بررسی شد. 
به گزارش «وطن‌امروز» به نقل از مدیریت روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، این فیلم که تحسین منتقدان را به همراه داشته و بسیاری از آنها آن را یکی از بهترین فیلم‌های سال ۲۰۱۹ می‌دانند، به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی سام مندس ساخته شده است. به گفته مندس، بخشی از داستان فیلم 1917 بر اساس وقایعی که پدربزرگش، آلفرد مندس برای او تعریف کرده نوشته شده است. در ۱۹۱۷، جورج مکای و دین چارلز چپمن به عنوان بازیگران اصلی و مارک استرانگ، اندرو اسکات، ریچارد مدن، کالین فرث و بندیکت کمبریچ به عنوان بازیگران نقش مکمل در ۱۱۹ دقیقه به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم روایت ۲ سرباز جوان بریتانیایی در جنگ نخست جهانی است که باید یک پیام بسیار مهم را به دیگر سربازان برسانند تا در دام حمله آلمان‌ها نیفتند.

Page Generated in 0/0052 sec