printlogo


کد خبر: 241127تاریخ: 1400/9/14 00:00
اخبار

قهرمان کشتی جهان از تیم صنایع مازندران اخراج شد!
در پی مصدومیت اخیر کامران قاسم‌پور و عدم حضورش در مرحله پایانی لیگ برتر، تیم صنایع مازندران این کشتی‌گیر را اخراج کرد! کامران قاسم‌پور یکی از ملی‌پوشان تیم صنایع مازندران در لیگ برتر آزاد بود که هم در دور رفت و هم برگشت لیگ برای این تیم روی تشک رفت و کار خود را با برد مقابل حریفش از تیم ستارگان ساری به اتمام رساند. این کشتی‌گیر چندی پیش اعلام کرد در حین تمرین دچار مصدومیت از ناحیه زانو شده و پزشک برای وی 4 هفته دوری از تمرین و مسابقه را تجویز کرده است. همچنین دکتر سهراب کیهانی، فوق‌تخصص زانو در گفت‌وگو با تسنیم تأکید کرد: قاسم‌پور از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب‌دیدگی شده است و در صورت کشتی گرفتن امکان دارد رباطش پاره شود، به همین دلیل توصیه شده است چند هفته روی تشک نرود. در پی اختلافات ایجاد شده بین قاسم‌پور و باشگاه صنایع، این باشگاه چند روز پیش به وی اعلام کرد از تیم اخراج شده است و حالا صنایعی‌ها این خبر را رسانه‌ای کرده‌اند. مرحله پایانی لیگ برتر آزاد با حضور 4 تیم فولادین ذوب آمل، دانشگاه آزاد اسلامی، صنایع مازندران و سهند ارس 19 آذر در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد. 
***
باشگاه استقلال: برای ۱۳ بازی ۱۳۰ میلیارد درآمد داریم
نماینده باشگاه استقلال گفت: برای ۱۳ بازی در لیگ ۱۳۰ میلیارد تومان درآمد داریم و تضمین لازم را به سازمان لیگ دادیم. در جلسه‌ای که با حضور شهاب‌الدین عزیزی‌‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال، حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ، مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال و معاونان وی در محل سازمان لیگ برگزار شد، در نهایت مقرر شد تبلیغات محیطی توسط باشگاه استقلال انجام شود. همچنین باشگاه استقلال اعلام کرد مبلغ سهم سازمان لیگ را واریز کرده و برای ادامه مسابقات هم تضامین لازم را به سازمان لیگ تحویل داده است. سعید فتاحی، نماینده باشگاه استقلال در این باره در مصاحبه‌ای تلویزیونی گفت: مثل تمام قراردادها که باید تضمین داشته باشد، ما هم تضمین دادیم. وی درباره جزئیات درآمد باشگاه استقلال از تبلیغات محیطی تصریح کرد: وعده استقلال برای ۱۳ بازی ۱۳۰ میلیارد تومان درآمد است. سهم سازمان لیگ عددی می‌شد که برای آن عدد تضمین لازم را گذاشتیم. نماینده باشگاه استقلال درباره سهم ورزشگاه آزادی از تبلیغات محیطی هم گفت: استقلال با ورزشگاه آزادی قراردادی دارد که سال‌های قبل بدون تبلیغات، برای انجام هر مسابقه ۲۳۹ میلیون بوده است. امسال تبلیغات محیطی در همه جای ورزشگاه و حتی بلیت‌فروشی در اختیار ما است و مبلغ یک میلیارد و ۳۲۹ میلیون تومان به ورزشگاه می‌دهیم. 
***
چرا مسی شماره نیمار را نپذیرفت؟
مسی از علت عدم پذیرش شماره 10 نیمار در باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پرده برداشت. 
لیونل مسی تابستان از بارسلونا جدا شد و به تیم پاری‌سن‌ژرمن پیوست. پس از این انتقال بلافاصله نیمار به این بازیکن پیشنهاد داد شماره 10 را بر تن کند ولی فوق‌ستاره آرژانتینی این مساله را نپذیرفت و شماره 30 را به نام خود زد. 
شماره 30 نخستین شماره مسی در تیم بارسلونا بود. او زمانی که تنها 17 سال سن داشت با این پیراهن و شماره نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت و سپس شماره 19 و بعد 10 بارسلونا را برتن کرد. 
مسی در این باره که چرا شماره نیمار را نپذیرفته، گفت: چرا شماره نیمار را رد کردم؟ چون شماره 10 برای او بود. من آدم جدیدی برای این باشگاه بودم. من آمدم که کمک کنم نه شماره بازیکن را از او بگیرم. کار بسیار خوشایند بود و نشان می‌دهد نیمار چقدر آدم شریفی است. برای من درست این بود که شماره 10 برای نیمار باشد و من شماره دیگری را انتخاب کنم. 
مسی دوشنبه پیش توانست هفتمین توپ طلای خود را به دست آورد و رکورد خود را بهبود بخشد. این بازیکن البته در پاریس هنوز مانند بارسلونا ندرخشیده و باید دید در ادامه چه نمایشی از خود نشان خواهد داد. 
***
سرمربی برزیلی قایقرانی وارد ایران شد
سرمربی برزیلی قایقرانی برای امضای قرارداد همکاری با فدراسیون وارد ایران شد. 
«پدرو سنا» مربی برزیلی قایقرانی شنبه وارد ایران شد تا قرارداد همکاری خود با فدراسیون قایقرانی را امضا کند. او سرمربی تیم ‌ملی آب‌های آرام بانوان و مردان خواهد بود و همکاری فدراسیون ایران و او برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ و المپیک ۲۰۲۴ است. او سابقه سرمربیگری تیم‌های ملی برزیل و ژاپن را در المپیک ۲۰۱۲ لندن و ۲۰۱۶ ریو در کارنامه دارد. 

Page Generated in 0/0062 sec