printlogo


کد خبر: 241163تاریخ: 1400/9/15 00:00
دانش اقباشاوی به جشنواره فیلم فجر می‌آید
«عموزادگان» کلید خورد

فیلم سینمایی «عموزادگان» به کارگردانی دانش اقباشاوی برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.
به گزارش «وطن‌امروز»، تازه‌ترین فیلم بلند سینمایی دانش اقباشاوی با نام «عموزادگان»، برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود. نام قبلی این فیلم «زاپاتا» بود. گروه فیلم در تلاش است پس از طی مراحل فنی، تجربه جدید خود را در این دوره جشنواره فیلم نمایش دهد.
«عموزادگان» با معرفی ۲ چهره جدید به سینما، روایتی قصه‌گو از مشکلات جوانان است. این دومین همکاری دانش اقباشاوی و کریم نیکونظر است که پیش از این با هم فیلمنامه «تاج محل» را نوشته بودند. همچنین ایرج تقی‌پور تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارد.
رضا مسعودی، محیا صدر، امیر سماواتی، ایمان غیرتمند، مانی صدیقی، الهام شکیب و علیرضا ساوه‌درودی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند. بهراد مهرجو و اویس طوفانی: مجریان طرح، احسان شیبانی: تدوین، سحر شهامت: طراح صحنه، امیر نوبخت: صدابردار، مهدی جواهرزاده: طراحی و ترکیب صدا، هادی لطفی: طراح چهره‌پردازی، علی احسانی: فیلمبردار، فاطمه تقوی: عکاس و پریسا ساسانی: مشاور رسانه از دیگر عوامل فیلم سینمایی «عموزادگان» هستند. در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «امیر و شهرزاد پسرعمو و دخترعموی یکدیگرند. امیر و شهرزاد ۲ جوان آبادانی ساکن تهران هستند. امیر و شهرزاد فیلمسازان جوان خوش‌ذوقی هستند. امیر و شهرزاد گرفتار و بدشانس اما امیدوارند. شهرزاد به دوربین موبایل و امیر به اسلحه امید دارد. فیلم سینمایی «عمو‌زادگان» داستان امیدهای پیش‌بینی نشده امیر و شهرزاد دریایی را روایت می‌کند».

Page Generated in 0/0063 sec