printlogo


کد خبر: 241207تاریخ: 1400/9/16 00:00
اخبار

«خندوانه» 5 شب در هفته روی آنتن می‌رود
«خندوانه» که پیش از این دوشنبه تا پنجشنبه روی آنتن شبکه نسیم می‌رفت از این به بعد با یک شب پخش اضافه روی آنتن می‌رود. به گزارش «وطن‌امروز»، «خندوانه» که پیش از این دوشنبه تا پنجشنبه از شبکه نسیم پخش می‌شد، از یک روز پخش اضافه در کنداکتور این شبکه برخوردار شده است. «خندوانه» دیشب روی آنتن شبکه نسیم رفت و از این پس از یکشنبه تا پنجشنبه روی آنتن می‌رود. رامبد جوان اجرا و کارگردانی و سیدعلی احمدی تهیه‌کنندگی این برنامه را بر عهده دارد. فصل جدید «خندوانه» بتازگی به آنتن شبکه نسیم بازگشته و قرار است از این پس ۵ شب در هفته روی آنتن برود. 
***
نخستین جشنواره ملی «نوای مهر» ایثار برگزار می‌شود
اداره ‌کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف افزایش تولید آثار فاخر در حوزه موسیقی، نخستین جشنواره ملی «نوای مهر» را برگزار می‌کند. به گزارش مهر، اداره ‌کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف افزایش تولید آثار فاخر در حوزه هنر موسیقی و بازشناسی محورهای جریان‌ساز در حوزه‌های شعر، ترانه، موسیقی، سرود و نماهنگ نخستین جشنواره ملی «نوای مهر» را برگزار می‌کند. «ایران سربلند»، «ایران مقتدر»، «ایثار»، «مهربانی»، «همدلی»، «عطوفت»، «فداکاری»، «اتفاق»، «ایثار اجتماعی»، «نماز» و «عفاف و حجاب» موضوعات مدنظر نخستین جشنواره ملی «نوای مهر» هستند. این جشنواره دارای بخش‌های «تک‌آهنگ‌های تولید شده توسط گروه‌های موسیقی در سراسر کشور (سبک آزاد)»، «نماهنگ»، «سرود دانش‌آموزی شامل گروه سنتی کودکان (۱۰ تا ۱۴ سال) و گروه سنی نوجوانان (۱۴ تا ۱۸ سال)» و «سرود حرفه‌ای (گروه‌های کر)» است. طبق اعلام دبیرخانه نخستین جشنواره ملی «نوای مهر»، مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۵ دی‌ماه در نظر گرفته شده و بهمن‌ماه نیز آثار منتخب برای حضور در جشنواره معرفی می‌شوند. نخستین جشنواره ملی «نوای مهر» از ۵ تا ۱۰ اسفند سال جاری در تهران برگزار می‌شود. 
***
معرفی اعضای هیأت امنا و هیأت‌مدیره انجمن سینمای جوانان
محمد خزاعی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی اعضای هیأت امنا و هیات‌مدیره انجمن سینمای جوانان ایران را منصوب کرد. به گزارش «وطن‌امروز»، خزاعی به استناد ماده ۸ اساسنامه انجمن سینمای جوانان ایران، محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری، امین توکلی‌زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، سیدمحمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جواد محمدی کارشناس فرهنگی، بهروز شعیبی نویسنده و کارگردان سینما و هادی مقدم‌دوست نویسنده و کارگردان سینما را به عنوان اعضای هیات امنای انجمن سینمای جوانان ایران منصوب کرد. بر پایه این خبر، همچنین محمد خزاعی به عنوان رئیس هیات امنای انجمن سینمای جوانان ایران، مهدی جعفری کارگردان و فیلمبردار سینما، محمدرضا شفاه تهیه‌کننده سینما، محسن دریالعل مدیر مرکز فیلم و سریال اوج، علی جعفری عضو قبلی هیات‌مدیره و مهدی آذرپندار را به عنوان اعضای هیات‌مدیره این انجمن منصوب کرد. شایان ذکر است مهدی آذرپندار که تاکنون به عنوان سرپرست انجمن سینمای جوانان ایران فعالیت می‌کرد به صورت رسمی به‌ عنوان رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان منصوب شد. 
***
مریم بوبانی و محمدرضا داوودنژاد بازیگر «آزردگان» شدند
محمدرضا داوودنژاد و مریم بوبانی به جمع بازیگران فیلم سینمایی «آزردگان» به کارگردانی مهدی فرد‌قادری، پیوستند. به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، با ادامه فیلمبرداری فیلم سینمایی «آزردگان» به کارگردانی مهدی فرد قادری، محمدرضا داوودنژاد و مریم بوبانی به جمع بازیگران این پروژه پیوستند. همچنین مهدی فرد قادری همچون فیلم‌های پیشینش از بازیگران تئاتر و چهره‌های جدید بسیاری در نقش‌های مختلف این فیلم استفاده کرده است. هدیه آزیدهاک، مریم عباس‌زاده، امیر شاه‌علی، آتنا حبیبی، احمد نیک‌پور، میلاد کفایی، دنیا حیدری، سارا فیض، یاسمن مرآتی، محمدعلی عزیزی، محسن کاشی‌زاده، ماندانا قربانی، عارف عباسی، پریسا محمدی‌پور، بهناز ذکوی و امیرمهدی مقدمی از جمله این بازیگران هستند. همچنین فریماه احمدی و محمدحسین صفایی بازیگران خردسال این فیلم هستند. لیلا زارع، محمد امین، رضا بهبودی، فرخ نعمتی و رویا جاویدنیا دیگر بازیگران «آزردگان» هستند. در خلاصه داستان «آزردگان» آمده است: «فیلم‌های ما تا حالا چه کمکی به زندگی مردم کرده؟!» مهدی فرد قادری که با فیلم‌های «جاودانگی» و «بی‌وزنی» در جشنواره‌های متعدد بین‌المللی حضور داشته، «آزردگان» را در ادامه تجربه‌های فرمالیستی‌اش و با ۳ گروه مختلف از بازیگران و عوامل مقابل دوربین برده است.

Page Generated in 0/0050 sec