printlogo


کد خبر: 241268تاریخ: 1400/9/17 00:00
اخبار

نایب‌رئیس زنان فدراسیون فوتبال فراری از پاسخگویی!
نایب‌رئیس زنان فدراسیون فوتبال بدون شفاف‌سازی درباره اوضاع آشفته فوتبال و فوتسال زنان، اردوی تیم‌ ملی  فوتبال را ترک کرد. اردوی تیم‌ ملی  فوتبال زنان در مرکز ملی فوتبال در حال برگزاری است. این اردو 
۱۳ آذر آغاز شده است تا ملی‌پوشان برای حضور در جام ملت‌های آسیا آماده شوند. شهره موسوی، نایب‌رئیس زنان فدراسیون فوتبال پس از حواشی مختلف و حضور کمرنگ در فدراسیون، دیروز در تمرین تیم‌ ملی  حاضر شد. با توجه به درخواست رسانه‌ها برای گفت‌وگو با موسوی و پاسخگویی به حواشی مختلفی که پیرامون فوتبال و فوتسال زنان به وجود آمده است، قرار شد در آخر اردو موسوی در جمع خبرنگاران صحبت کند اما در پایان با بهانه جلسه از پاسخگویی طفره رفت و اردو را ترک کرد. این روزها شرایط تیم‌ ملی برای حضور در جام ملت‌ها خوب نیست، بازی‌های دوستانه این تیم لغو شده، برخی بازیکنان حاضر به شرکت در اردو نیستند و ناهماهنگی‌هایی بین بازی‌های لیگ و اردوهای ملی به وجود آمده است از طرفی تعطیلی تیم‌ ملی  فوتسال زنان هم ۲ ساله شده و هنوز کادر فنی ندارد. در این میان موسوی به عنوان رئیس کمیته زنان و نایب‌رئیس فدراسیون درگیر فعالیت‌های خصوصی و اقتصادی خود است و گاهی نمایشی در اردوهای ملی حاضر می‌شود اما حاضر به پاسخگویی به خبرنگاران و شفاف‌سازی اوضاع تیم‌های ملی نیست. 
***
رئیس فدراسیون تنیس رفتنی شد
رئیس فدراسیون تنیس در وزارت امور اقتصادی و دارایی صاحب پست شد. داوود عزیزی ۱۱ خرداد سال گذشته به عنوان رئیس فدراسیون تنیس انتخاب شد و در شرایطی که عمر ریاست او در فدراسیون تنیس به ۲ سال نرسیده است، در وزارت امور اقتصادی و دارایی صاحب پست شد. طبق نامه احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، داوود عزیزی به عنوان سرپرست معاونت امور حقوقی و مجلس منصوب شده است. با این شرایط عزیزی بزودی باید از فدراسیون تنیس خداحافظی کند و دوباره این فدراسیون وارد ‌پروسه انتخابات ‌شود.
***
یزدانی: امیدوارم یک بزرگ‌تر پیدا شود تا به موضوعات دامن ‌زده نشود
عضو کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک گفت: امیدوارم یک بزرگ‌تر پیدا شود تا به موضوعات دامن‌ زده نشود و به ورزش کمک شود. حسن یزدانی در نشست خبری که درباره حواشی پیش آمده در کمیسیون ورزشکاران برگزار شد، گفت: صحبت‌های لازم را دوستان انجام دادند. دغدغه‌ها بین ورزشکاران انفرادی مشخص است و امیدوارم یک بزرگ‌تر پیدا شود تا به موضوعات دامن ‌زده نشود و به ورزش کمک شود. وی تاکید کرد: در کشتی قهرمانان بزرگی داشتیم مثل تختی و امروز هم قهرمانان خوبی داریم که می‌توان از حضور آنها در کمیسیون استفاده کرد. قهرمانان زیادی در کشتی، وزنه‌برداری و تکواندو و سایر رشته‌ها داریم‌ که امیدوارم از آنها استفاده شود. به دستور دبیر آمدم و امیدوارم مشکلات حل شود. محمدرضا گرایی، قهرمان کشتی فرنگی جهان و المپیک هم در این نشست گفت: اصل اختلاف کشتی با کمیته ملی المپیک و صالحی‌امیری این بود که به سوریان قول دادند جزو ۴ نفر باشد اما حتی اجازه ثبت‌نام هم ندادند‌. سوریان اسطوره کشتی است و جامعه کشتی این رفتار را نمی‌پذیرد. ما خواهش کردیم جلسه عقب بیفتد و رایزنی شود تا سوریان بازگردد و امیدوارم برای این مشکل راه‌حلی پیدا شود. 
***
خشم عراقی‌ها از بشار رسن!
سایت عراقی بعد از شکست سنگین تیم‌ ملی  فوتبال این کشور برابر قطر، اخراج بشار رسن را خواستار شد. تیم ملی فوتبال عراق در ادامه مسابقات «عرب کاپ» به مصاف قطر رفت که در این بازی با ۳ گل شکست خورد تا نتواند جواز صعود به دور بعد را به دست آورد. 
سایت اسپورت عراق بعد از این بازی نوشت: پس از این نمایش ناامید‌کننده باید بازیکنانی مانند بشار رسن، ایمن حسین، مصطفی ناظم و فهد طالب دیگر به تیم‌ ملی  دعوت نشوند. بشار رسن بعد از شکست سنگین برابر قطر از هواداران فوتبال در عراق عذرخواهی کرد، این در حالی است که سایت اسپورت عراق از او خواست از فوتبال ملی خداحافظی کند. 
بشار بعد از جدایی از پرسپولیس در لیگ قطر نتوانسته است انتظارات را برآورده کند. او در پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی داشت و همواره با ستایش رسانه‌های عراقی مواجه می‌شد اما بعد از جدایی از سرخپوشان افت قابل توجهی داشته است. 
تیم ملی فوتبال عراق از ۳ بازی خود در عرب کاپ تنها ۲ امتیاز کسب کرد. این تیم در بازی بعدی خود در انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ به مصاف ایران خواهد رفت. 

Page Generated in 0/0087 sec