printlogo


کد خبر: 241351تاریخ: 1400/9/18 00:00
مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان در ماهیدشت کرمانشاه دچار حادثه شد
اشک ماهیدشت
در این حادثه تلخ متاسفانه 2 دانش‌آموز کشته و 16 دانش‌آموز زخمی شدند

2 تصادف مرگبار جاده‌ای در کمتر از 2 روز 43 کشته و زخمی بر جا گذاشت؛ حوادث دلخراشی که یکی در پی برخورد اتوبوس با تریلر روز سه‌شنبه در جاده قم - کاشان اتفاق افتاد و 9 نفر از هموطنان‌مان را به کام مرگ برد و دیگری حادثه تصادف مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان در محور هلشی به ماهیدشت کرمانشاه بود که به مرگ 2 دانش‌آموز و مجروح شدن 16 دانش‌آموز دیگر منجر شد. به گزارش «‌وطن‌امروز»، هنوز یک روز از تصادف دلخراش اتوبوس با تریلر در جاده قم - کاشان نگذشته بود که صبح دیروز فرماندار کرمانشاه از فوت 2 تن و زخمی شدن 16 نفر دیگر در حادثه تصادف مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان با کامیون در محور هلشی به ماهیدشت کرمانشاه خبر داد. فضل‌الله رنجبر اظهار داشت: صبح امروز یک دستگاه مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان روستایی با کامیونی در محور هلشی- ماهیدشت بشدت تصادف کرد که در این حادثه تلخ متاسفانه 2 دانش‌آموز کشته و 16 دانش‌آموز دیگر زخمی شدند، همچنین طبق گزارش‌های رسیده حال 2 دانش‌آموز دیگر وخیم گزارش شده است. 
فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه بررسی‌ها جهت تهیه گزارش نهایی ادامه دارد، گفت: پس از گزارش وقوع تصادف، نیروهای امدادی در محل حادثه حضور یافته و دستورات لازم جهت درمان مصدومان و همچنین بررسی علت وقوع این حادثه صادر شد. سرهنگ دستغیب، رئیس پلیس راه استان کرمانشاه نیز با بیان اینکه مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان روستایی بوده است، اظهار کرد: بررسی‌های اولیه حاکی از عدم توجه راننده مینی‌بوس بوده است، البته مه غلیظی نیز در جاده وجود داشته و علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است. علاوه بر این، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با حضور در اورژانس بیمارستان طالقانی، روند درمان دانش‌آموزانی را که در جریان این تصادف مصدوم شده بودند، بررسی کرد. محمودرضا مرادی در حاشیه این بازدید در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: متأسفانه بر اثر این تصادف ۲ نفر از دانش‌آموزان فوت کرده و ۱۶ نفر دیگر مصدوم شدند که بلافاصله پس از نخستین تماس با اورژانس 5 آمبولانس و یک اتوبوس‌آمبولانس به محل اعزام شد. 
وی تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت مصدومان پایدار است و جز ۲ نفر مشکل جدی برای دیگر دانش‌آموزان وجود ندارد، البته این ارزیابی‌های اولیه است و نیاز به بررسی‌های تکمیلی وجود دارد. گفتنی است، هوشنگ بازوند، استاندار و فضل‌الله رنجبر، فرماندار کرمانشاه نیز با حضور در بیمارستان طالقانی و عیادت از دانش‌آموزان مصدوم ضمن تشکر از کادر درمان، بر تسریع روند درمان مصدومان تأکید کردند. استاندار کرمانشاه ضمن ابراز همدردی و تسلیت درگذشت ٢ دانش‌آموز در این حادثه دلخراش به خانواده جان‌باختگان و مردم استان، دستور داد دستگاه‌های اجرایی متولی نسبت به بررسی علت وقوع این سانحه اقدام کرده و پیگیری‌های قانونی لازم را انجام دهند.

Page Generated in 0/0128 sec