printlogo


کد خبر: 241406تاریخ: 1400/9/21 00:00
تولیدات هنری دفاع‌مقدس به نمایش در می‌آید
برپایی پنجمین جشنواره ملی «فانوس»

رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع‌مقدس از برگزاری پنجمین جشنواره ملی «فانوس» ویژه تولیدات هنری دفاع‌مقدس در بخش‌های متنوع هنری خبر داد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، محمود سزاوار، رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع‌مقدس گفت: پنجمین جشنواره ملی «فانوس» ویژه تولیدات هنری دفاع‌مقدس در بخش‌های متنوع هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، موسیقی، سرود، فیلم، مستند، پویانمایی و برنامه‌های رادیویی برگزار می‌شود. وی افزود: آیین اختتامیه این مراسم روز چهارشنبه ۲۴ آذرماه در استان خراسان رضوی و در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا علیه‌السلام با حضور مسؤولان کشوری، لشکری و استانی و هنرمندان برگزیده به میزبانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان خراسان رضوی برگزار می‌شود. 
رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع‌مقدس ادامه داد: ترویج و نشر فرهنگ و ارزش‌های دفاع‌مقدس، زنده نگه داشتن یاد شهدای عزیز و بیان حماسه‌های جاودان ایثارگران و رزمندگان در دوران دفاع‌مقدس از اهداف مهم ما در این جشنواره است. 
سزاوار در پایان گفت: ۴ هزار و ۹۴۳ اثر در این دوره جشنواره شرکت داشتند و بخش عمده آن آثار هنرمندان جوانی است که هرچند دوران دفاع‌مقدس را تجربه نکرده‌اند ولی الان در کنار پیشکسوتان این عرصه مقدس، پرچمدار و ادامه‌دهنده ترویج این فرهنگ متعالی حماسه، جهاد و مقاومت هستند که به طور جدی نیاز امروز و آینده ایران عزیز است. 
 

Page Generated in 0/0065 sec