printlogo


کد خبر: 241497تاریخ: 1400/9/23 00:00
اخبار

مهرداد ضیایی جلوی دوربین «خوشنام» رفت
تصویربرداری سریال «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده با محوریت اخلاق و خانواده ادامه دارد. به گزارش «وطن‌امروز»، تصویربرداری سریال «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و تهیه‌کنندگی احمد زالی همچنان در خیابان‌های تهران ادامه دارد. طرح و فیلمنامه ابتدایی این سریال توسط محسن کیایی نوشته شده بود که این روزها توسط فهیمه سلیمانی بازنویسی و دارای قصه‌های جدید شده است. 
سریال «خوشنام» با محوریت اخلاق و خانواده کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که بتازگی بازیگران جدیدی به آن اضافه شده‌اند. 
احمد زالی، تهیه‌کننده سریال از آغاز بازی مهرداد ضیایی در این سریال خبر داد و افزود: ممکن است با توجه به پیشرفت قصه و موقعیت‌هایی که قرار است به کار اضافه شود انتخاب بازیگر ادامه داشته باشد. 
تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی اضافه کرد: فعلا مدیران سیما تصمیمی برای زمان پخش سریال نگرفته‌اند اما طبق برنامه‌ریزی، کار تصویربرداری پروژه پیش می‌رود و اخیرا مریم سرمدی و مهرداد ضیایی هم بازی‌شان در سریال آغاز شده است. 
زالی در پایان گفت: برای مدت کوتاهی از لوکیشن خانه خارج شدیم و سکانس‌های خارجی را با بازی هومن حاجی‌عبداللهی، عباس جمشیدی‌فر، امیر کربلایی‌زاده و مهرداد ضیایی در خیابان‌های مختلف تهران ادامه می‌دهیم. 
***
ده‌نمکی سریال طنز کرونایی می‌سازد
مسعود ده‌نمکی سریال طنز «آزادی مشروط» را درباره کرونا و فعالیت‌های کادر درمان و پرستاران و گروه‌های جهادی می‌سازد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، سریال ۳۰ قسمتی «آزادی مشروط» با محوریت طنز درباره فعالیت‌ گروه‌های جهادی، کادر درمان و پرستاران در ایام کرونا و مصائب و شیرینی‌های این دوران به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعوده ده‌نمکی در مرکز سیمافیلم ساخته می‌شود. بر اساس این گزارش، از حدود 3 ماه پیش نگارش فیلمنامه سریال آغاز شده و در حال حاضر نگارش ۲۰ قسمت به اتمام رسیده و از لوگوی این سریال نیز رونمایی شده است. همچنین همزمان با نگارش فیلمنامه توسط کریم خودسیانی و شهاب عباسی بر اساس طرحی از مسعود ده‌نمکی، بزودی پیش‌تولید سریال آغاز و عوامل پشت دوربین سریال جدید این کارگردان معرفی خواهند شد. سریال «آزادی مشروط» به سفارش مرکز سیمافیلم تهیه و تولید خواهد شد. 
***
منصور ضابطیان «یلدای دو صفر» را اجرا می‌کند
اجرای برنامه شب یلدای شبکه ۲ سیما به منصور ضابطیان رسید. به گزارش «وطن‌امروز»، برنامه «یلدای دو صفر» توسط تیم برنامه‌ساز «محاکات» با اجرای منصور ضابطیان برای پخش در شب یلدا تولید می‌شود و در ۲ بخش روی آنتن شبکه ۲ می‌رود. بخش اول از ساعت ۲۱ سه‌شنبه ۳۰ آذر به مدت ۳۰ دقیقه در جدول پخش شبکه 2 قرار می‌گیرد. بخش دوم نیز پس از گفت‌وگوی ویژه خبری از حوالی ساعت ۲۳:۳۰ تا ۱:۳۰ بامداد چهارشنبه پخش خواهد شد. گفت‌وگو با چهره‌ها و اجرای زنده موسیقی از بخش‌های مختلف این برنامه به کارگردانی محمد صوفی و تهیه‌کنندگی جواد فرحانی است که جزئیات آن در روزهای پیش رو اعلام خواهد شد. 
***
شهیدی که با تغییر هویت مدافع حرم شد
چاپ نوزدهم کتاب «ابوعلی کجاست»‌ خاطرات خودگفته شهید مدافع حرم «مرتضی عطایی» به قلم نوید نوروزی توسط انتشارات «راه یار» منتشر و راهی بازار نشر شد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، شهید مرتضی عطایی، یکی از شهدای مدافع حرم مشهدی است که قصه جالبی دارد. او برای اینکه بتواند به جمع مدافعان حرم اضافه شود، خود را به‌ عنوان یکی از اهالی افغانستان جا می‌زند و در کنار دلاوران تیپ پرافتخار فاطمیون، عازم نبرد با تروریست‌های دست‌پرورده استکبار می‌شود. 
«ابوعلی کجاست» حاصل 10ساعت گفت‌وگو با مرتضی عطایی(ابوعلی) جانشین تیپ عمار لشکر فاطمیون از روزهای مبارزه و مقابله با تروریست‌های تکفیری است. این خاطرات، قرار بوده برای نگارش کتابی درباره شهید مصطفی صدرزاده، یار غار او استفاده شود اما مرتضی عطایی یا همان «ابوعلی» هم در میدان نبرد با تکفیری‌ها در لاذقیه سوریه به شهادت می‌رسد، از همین رو، خاطراتش در قالب کتابی مستقل با عنوان «ابوعلی کجاست» منتشر می‌شود. 
در این کتاب 144 صفحه‌ای افزون بر زندگینامه شهید، شعرهای این شهید و عکس‌هایی از دوران حیات و حضور او در جبهه مقاومت نیز به چاپ رسیده است. 
بنا بر این گزارش، چاپ نوزدهم «ابوعلی کجاست» که تحقیق و مصاحبه آن بر عهده محمدمهدی رحیمی بوده و تدوین آن توسط نوید نوروزی انجام شده است، با شمارگان 1500نسخه و قیمت 27 هزار تومان از طرف انتشارات «راه یار» منتشر شده و علاقه‌مندان علاوه بر کتاب‌فروشی‌ها، می‌توانند از طریق صفحات مجازی ناشر یا سایت vaketab.ir نسبت به تهیه کتاب اقدام کنند.

Page Generated in 0/0042 sec