printlogo


کد خبر: 241777تاریخ: 1400/9/30 00:00
اخبار

پانته‌آ پناهی‌ها به «مسیح، پسر مریم» اضافه شد
پانته‌آ پناهی‌ها به فیلم سینمایی «مسیح، پسر مریم» تازه‌ترین اثر سینمایی سازمان هنری - رسانه‌ای اوج پیوست. به گزارش «وطن‌امروز»، پانته‌آ پناهی‌ها به فیلم سینمایی «مسیح، پسر مریم» به کارگردانی علی جعفرآبادی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی و جلیل شعبانی اضافه شد. همزمان با روزهای پایانی فیلمبرداری فیلم سینمایی «مسیح، پسر مریم» پانته‌آ پناهی‌ها با نقشی متفاوت به این پروژه اضافه شد. «مسیح، پسر مریم» درامی اجتماعی از دهه ۵۰ شمسی است که قصه‌ای متفاوت را روایت خواهد کرد. امیر نوروزی، بهرام ابراهیمی، پاوان افسر، مهرداد ضیایی، حمید ابراهیمی، گلنوش قهرمانی، منصور نصیری، المیرا دهقانی، الهام شعبانی، نینل یعقوبی، محرم زینال‌زاده، مجتبی لاله زاری، یاسر ساغری، مریم ماهور و دریک تکدیان بازیگران «مسیح، پسر مریم» هستند. این فیلم به‌ عنوان تازه‌ترین محصول سازمان هنری- رسانه‌ای اوج برای نمایش در چهلمین جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد. 
***
مهدی هاشمی به سریال «کیدنا» پیوست
مهدی هاشمی، بازیگر سینما و تلویزیون به عنوان نخستین بازیگر سریال رئال انیمیشن «کیدنا» مقابل دوربین رفت. به گزارش «وطن‌امروز»، مهدی هاشمی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به عنوان نخستین بازیگر سریال رئال انیمیشن «کیدنا» به نویسندگی علی شمس و کارگردانی امیرحسین قهرایی مقابل دوربین رفت. سریال «کیدنا» به‌ عنوان نخستین رئال انیمیشن ایرانی به تهیه‌کنندگی محمدرضا نادری با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا برای پخش از شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود. در خلاصه داستان این سریال رئال انیمیشن آمده است: «شهر در خطر است اما چه کسی می‌تواند آن را نجات دهد...». سازندگان «کیدنا» این روزها مشغول بازبینی لوکیشن‌های سریال، انتخاب بازیگران و عوامل تولید هستند.
***
تفاهمنامه جشنواره تئاتر فجر با یزدی‌ها
دبیر چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اعلام کرد با استانداری یزد علاوه بر برگزاری مراسم افتتاحیه، برای اجرای آثار تئاتر خیابانی و صحنه‌ای در ایام جشنواره چهلم تفاهمنامه منعقد شد. حسین مسافرآستانه درباره اینکه آیا علاوه بر شهر تهران، شهرها و استان‌های دیگر نیز در ایام برگزاری جشنواره چهلم میزبان آثار جشنواره خواهند بود یا نه، به مهر گفت: ما اطلاعیه‌ای را برای استان‌های مختلف فرستاده‌ایم که در صورت تمایل به میزبانی آثار چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر همزمان با ایام برگزاری جشنواره در تهران، به ما اعلام آمادگی کنند. وی با بیان اینکه مناطق آزاد کیش و قشم برای برگزاری جشنواره اعلام آمادگی کرده‌اند، اظهار کرد: این آمادگی به ما اعلام شده ولی هنوز تفاهمنامه‌ای درباره اینکه این مناطق هزینه گروه‌های نمایشی نظیر سفر و اسکان را تقبل کنند، منعقد نشده است از این رو هنوز این موضوع قطعی نشده است. مسافرآستانه با اشاره به اینکه استان یزد تنها استانی است که با جشنواره چهلم تئاتر فجر تفاهمنامه منعقد کرده است، تأکید کرد: طی دیداری که با استاندار یزد داشتیم قرار بر این شد علاوه بر همکاری هر چه بیشتر در برگزاری مراسم افتتاحیه جشنواره در شهر یزد، تعدادی از آثار تئاتر خیابانی و تئاتر صحنه‌ای در ایام جشنواره در شهر یزد اجرا شوند. دبیر چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در پایان سخنان خود یادآور شد: در صورت تمایل گروه‌ها و همچنین ارزیابی وضعیت دکور و تعداد اعضای گروه، برای اجرای چند اثر تئاتر خیابانی و تئاتر صحنه‌ای در شهر یزد برنامه‌ریزی می‌شود. چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با دبیری حسین مسافرآستانه برگزار می‌شود. یزد نیز میزبان مراسم افتتاحیه این دوره از جشنواره است. 

Page Generated in 0/0062 sec