printlogo


کد خبر: 241781تاریخ: 1400/9/30 00:00
سیدحمیدرضا نوربخش بار دیگر مدیرعامل خانه موسیقی شد
همان همیشگی

هیات‌مدیره ‌خانه موسیقی پس از 5 جلسه بحث و بررسی درباره گزینش مدیرعامل اصلح، سیدحمیدرضا نوربخش را برای چندمین بار متوالی به این سمت برگزید. 
به گزارش «وطن‌امروز»، جلسه هیات مدیره خانه موسیقی ایران با حضور داریوش پیرنیاکان (رئیس هیات‌مدیره و سخنگو)، حمیدرضا اردلان (نایب‌رئیس)، حمیدرضا عاطفی (دبیر)، هنگامه اخوان، زیدالله طلوعی و آذر هاشمی (بازرس) تشکیل شد. 
در این جلسه اعضای هیات‌مدیره در ادامه جلسات قبلی درباره انتخاب مدیرعامل وارد شور و تبادل نظر شدند و در نهایت با رای قاطع خود حمیدرضا نوربخش را به عنوان مدیرعامل دوره جدید فعالیت خانه موسیقی برگزیدند. 
پیرنیاکان درباره ضوابط و شاخص‌های مدنظر هیات‌مدیره برای گزینش مدیرعامل اصلح گفت: یکی از مهم‌ترین شرایط هیات‌مدیره برای انتخاب مدیرعامل خانه موسیقی که مدنظر بسیاری از پیشکسوتان و بزرگان شورای عالی و دیگر عزیزان بوده، این است که اولا فرد برگزیده باید خود از هنرمندان طراز اول موسیقی باشد، ثانیا باید به جریان‌ها و فعالیت‌های مختلف هنر موسیقی مسلط بوده و علاوه بر اینها به مدیریت فرهنگی و تعامل با مدیران میانی و بالادستی فرهنگ و هنر کشور اشراف و تعامل سازنده داشته باشد. 
سخنگوی خانه موسیقی در ادامه ضمن تاکید بر وجود این ۲ ویژگی در رزومه‌ کاری نوربخش، به سوابق مدیریتی و نقش پررنگ وی در همراهی نهاد خانه موسیقی در سنوات گذشته اشاره کرد و افزود: مدیرعامل خانه موسیقی باید کاملا با بدنه این نهاد آشنایی و با آنها ارتباط خوب و صمیمانه‌ای داشته و در واقع از جنس و بافت هنرمندان باشد. آقای نوربخش در این زمینه و طی سالیان گذشته نشان داده که از این نظر مدیری موفق و مورد وثوق جامعه هنری و اهالی موسیقی بوده 
است. رئیس هیات‌مدیره با اشاره به 7 رای اعضای هیات‌مدیره به مدیرعاملی نوربخش که به نوعی رای قاطع تلقی می‌شود، گفت: واقعا تک‌تک اعضای هیات‌مدیره با صرف وقت بیش از یک ماه و با دقت تمام برای انتخاب بهترین گزینه همفکری کردند و خوشبختانه به یک تصمیم واحد و قاطع رسیدیم و این خود نشان از آینده‌ای روشن و امیدبخش برای این نهاد است.

Page Generated in 0/0057 sec