printlogo


کد خبر: 241836تاریخ: 1400/10/1 00:00
اخبار

تیم ملی ایران کدام کمپ و هتل قطر را انتخاب می‌کند؟
پس از بازدید مسؤولان فدراسیون فوتبال از قطر، ۳ کمپ و هتل به کمیته برگزاری مسابقات معرفی شده است. مجتبی خورشیدی،‌ مدیر تیم‌ ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با ایسنا، درباره بازدید از کمپ و هتل‌های کشور قطر برای اسکان تیم‌ ملی فوتبال ایران در این کشور در خلال برگزاری جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: در این بازدید ۳۸ کمپ به ما معرفی شده بود که از این تعداد ۲۵ کمپ قبلا توسط تیم‌های ملی مختلف رزرو شده بود. در نتیجه از ۱۳ کمپ مختلف بازدید داشتیم و گزینه‌های خودمان را نهایی کردیم و ۳ کمپ موردنظر خودمان را به کمیته برگزاری مسابقات اعلام کردیم. او درباره انتخاب کمپ الریان به عنوان نخستین گزینه تیم‌ ملی اظهار کرد: الریان یکی از گزینه‌هاست. ما ۲ گزینه دیگر را هم معرفی کردیم که اجازه بدهید نام نبریم تا در نهایت یکی از گزینه‌ها نهایی شود. باید ببینیم کدام یک از کمپ و هتل‌ها را برنده می‌شویم. بعد از قرعه‌کشی جام‌جهانی که روز اول آوریل برگزار می‌شود، کمپ و هتل تیم‌ها هم نهایی خواهد شد. خورشیدی در واکنش به این سوال که آیا دیگر تیم‌های ملی حاضر در جام‌جهانی کمپ و هتل خود را نهایی کرده‌اند؟ گفت: همه گزینه‌های مدنظر خود را اعلام کرده‌اند. هیچ‌کس هم خبر ندارد کدام تیم چه مکانی را انتخاب کرده است. ما مقداری کند و کاو کردیم و فهمیدیم قطر، برزیل، آرژانتین و... کجا را انتخاب کرده‌اند. او در پاسخ به این سوال که آیا دراگان اسکوچیچ هم در جریان فرآیند تصمیم‌گیری برای انتخاب کمپ و هتل تیم‌ ملی قرار داشت؟ گفت: ما با آقای اسکوچیچ هم صحبت کردیم. بویژه دقیقه به دقیقه با آقای عزیزی‌خادم در تماس بودیم و خودشان این فرآیند را کنترل می‌کردند. به اسکوچیچ ایمیل زدیم و او هم جواب ما را داد و در نهایت تصمیم‌گیری نهایی انجام شد. در دوره گذشته جام‌جهانی روسیه، تیم‌ ملی ایران در کمپ لکوموتیو مسکو روسیه اقامت داشت که توسط ایتالیا رزرو شده بود اما به علت ناکامی این تیم در صعود به جام‌جهانی، تیم‌ ملی ایران توانست از این کمپ استفاده کند. 
***
تست کرونای نادال بعد از حضور در امارات مثبت شد
رافائل نادال روز دوشنبه گفت تست «کووید-۱۹» او مثبت شده است. به گزارش گاردین، رافا نادال روز دوشنبه گفت تست «کووید-۱۹» او پس از بازگشت از مسابقات جهانی تنیس موبادالا در ابوظبی مثبت شده است. قهرمان ۲۰ بار گرند اسلم گفت «لحظات ناخوشایندی» را سپری می‌کند اما امیدوار است بزودی احساس بهتری داشته باشد و مردم را درباره برنامه‌های خود در تورنمنت‌های آینده مطلع کند. نادال در توئیتر نوشت: «می‌خواستم اعلام کنم در بازگشت به خانه پس از بازی در تورنمنت ابوظبی، در آزمایش PCR که هنگام ورود به اسپانیا روی من انجام شد، آزمایش «کووید-۱۹» من مثبت اعلام شد». این تنیسور ۳۵ ساله گفت در تمام مدت زمانی که در کویت و ابوظبی بوده آزمایشش منفی بوده است. او در رولان گاروس در نیمه‌نهایی حذف شد و مجبور شد از مسابقات ویمبلدون، المپیک توکیو و مسابقات آزاد ایالات متحده کنار بکشد. او گفته نمی‌تواند تضمین کند برای مسابقات آزاد استرالیا که ۱۷ ژانویه آغاز می‌شود، حضور داشته باشد. 
***
بازیکنان تاجیک ‌پرسپولیس رسماً قراردادشان را امضا کردند
پس از باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس، قرارداد 2 بازیکن جدید تاجیک این تیم به امضا رسید. به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، «وحدت هنانوف» و «منوچهر صفروف» بعد از پشت سر گذاشتن تمرینات آماده‌سازی و باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه، با قراردادهایی ۳ ساله به صورت رسمی به تیم فوتبال پرسپولیس پیوستند. این ۲ بازیکن در فهرست زیر ۲۳ ساله‌های تیم قرار می‌گیرند. 
وحدت هنانوف بازیکنی است که او را پیش‌تر در دفاع راست استقلال دوشنبه دیده‌ایم. وی متولد چهارم مرداد ۱۳۷۹ است. او و صفروف فوتبال را به طور جدی و تقریبا همزمان با هم از تیم برقچی حصار آغاز کردند و بعد از جدایی کوتاه‌مدت از یکدیگر در فصل گذشته لیگ تاجیکستان، بار دیگر در استقلال دوشنبه به یکدیگر پیوستند. هنانوف سابقه 10 بازی ملی دارد. این بازیکن در ۱۸ سالگی، پیراهن تیم‌ ملی کشورش را به تن کرد ولی در ۲ سال ابتدایی بازی چندانی در کارنامه نداشت تا سال ۲۰۲۱ که سهم بیشتری از بازی‌های تیم‌ ملی کشورش را به خود اختصاص داد. منوچهر صفروف نیز بازیکنی است که بیشتر او را در سمت راست و وینگر دیده‌ایم ولی سابقه بازی در سمت چپ را هم داشته است. او متولد دهم خرداد ۱۳۸۰ است. او نیز مانند هنانوف در تیم برقچی بازی کرد و از آنجا به لکوموتیو پامیر رفت و سپس به استقلال تاجیکستان پیوست. او که سابقه ۱۴ بازی ملی در تیم‌ ملی فوتبال کشورش را دارد، از عناصر اصلی این تیم در مقدماتی جام‌جهانی بود. سابقه حضور در فوتسال و تیم‌ ملی فوتسال تاجیکستان در رده پایه هم در کارنامه او دیده می‌شود.

Page Generated in 0/0051 sec