printlogo


کد خبر: 241978تاریخ: 1400/10/5 00:00
اخبار

آغاز اکران آنلاین مستند «رؤیای ناتمام»
مستند «رؤیای ناتمام» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی آریان رضایی از روز دوشنبه ۶ دی اکران آنلاین می‌شود. به گزارش «وطن‌امروز»، مستند «رؤیای ناتمام» که مروری است بر آثار و زندگی تئاتری حمید پورآذری، به تهیه‌کنندگی و کارگردانی آریان رضایی از روز دوشنبه ۶ دی ساعت ۱۷ در سایت هاشور اکران می‌شود. در این مستند که با هدف ثبت تاریخ شفاهی تئاتر معاصر ایران و با مشارکت گروه «تئاتر بازها» و مجموعه تئاتر شهر ساخته شده است، بهمن فرمان‌آرا، لیلی رشیدی، نشمینه نوروزی، ندا نصر، مینا زمان، سحر صبا، مهیار جوادی‌ها، نثار ظریفی و نازیلا احمدی حضور دارند. «رؤیای ناتمام»، پس از مستندهای «جادونویس» و «بازی‌نویس»، سومین مستند به کارگردانی آریان رضایی است که به تاریخ شفاهی تئاتر معاصر ایران می‌پردازد. 
***
رضا رویگری و فهیمه رحیم‌نیا به «پیرپسر» پیوستند
فیلمبرداری دومین فیلم اکتای براهنی با حضور رضا رویگری و فهیمه رحیم‌نیا ادامه دارد. به گزارش «وطن‌امروز»، طی روزهای گذشته ۲ بازیگر جدید جلوی دوربین فیلم سینمایی «پیرپسر» رفتند. رضا رویگری و فهیمه رحیم‌نیا بازیگران جدید دومین ساخته‌ سینمایی اکتای براهنی هستند. «پیرپسر» به کارگردانی و نویسندگی اکتای براهنی و تهیه‌کنندگی بابک حمیدیان مهرماه کلید خورد و فیلمبرداری آن همچنان ادامه دارد. حامد بهداد، لیلا حاتمی، حسن پورشیرازی، محمد ولی‌زادگان، بابک حمیدیان، محمدرضا داوودنژاد، رضا رویگری، فهیمه رحیم‌نیا، وحید قاضی‌زاده، علی رحیمی، میلاد معیری، هژیر سام، امید محمدزاده، وحید رحمتی، شقایق فریادشیران، آرش آقابیک، مهسا باقری، میثم غنی‌زاده، مهری کاظمی، آذر محمدی، محمد برنج‌پور، غلام‌علی رضایی و عباس پرنیانی بازیگران فیلم سینمایی «پیرپسر» هستند. مدیرفیلمبرداری این فیلم ادیب سبحانی، طراح گریم بابک اسکندری، طراح صحنه آناهیتا تیموریان و طراح لباس آزاده قوام است و صدابرداری توسط وحید مقدسی انجام می‌شود. علی جناب در سمت برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان و همچنین گلنوش انتظامی با عنوان منشی صحنه اکتای براهنی را همراهی می‌کنند. 
***
ایرانمنش و دانش‌بهزادی بازیگران جدید «بی‌نشان» شدند
در ادامه‌ تولید و عبور از نیمه مرحله تصویربرداری «بی‌نشان»، نقش‌آفرینی رضا ایرانمنش و توماج دانش‌بهزادی در این سریال آغاز شد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، تصویربرداری سریال «بی‌نشان» به کارگردانی راما قویدل، نویسندگی مشترک آزیتا ایرایی و مهدی حمزه و تهیه‌کنندگی مرتضی رزاق‌کریمی از نیمه گذشت.  همچنین رضا ایرانمنش و توماج دانش‌بهزادی جدیدترین بازیگرانی هستند که جلوی دوربین این سریال تلویزیونی رفته‌اند. 
 رضا ایرانمنش از جمله بازیگران پیشکسوتی است که مدتی هم کم‌کار شده بود. او در این سریال ایفاگر نقش «غفوری» مدیر مسؤول یک سایت خبری است. 
 توماج دانش‌بهزادی نیز که پیش از این در 2 تله‌فیلم «پیله آهنی» و «کارتن‌ خواب» و مجموعه مستند داستانی «خط باریک قرمز» نقش‌آفرینی کرده است، نقش «افشین» را در سریال تلویزیونی «بی‌نشان» که‌ تجربه‌ای متفاوت و خاص به شمار می‌رود بازی می‌کند. 
این سریال این روزها در منطقه شمال تهران جلوی دوربین فرشاد گل‌سفیدی رفته است. 
 مجید واشقانی، نیلوفر پارسا، پرویز فلاحی‌پور، سعید زارعی، هلن نقی‌لو، نیوشا ضیغمی، مریم کاویانی، مهدی فقیه، کاظم هژیرآزاد و اکبر رحمتی از جمله بازیگران این سریال هستند.  «بی‌نشان» در 30 قسمت برای پخش از شبکه ۳ سیما ساخته می‌شود. 
***
منصور به ارسباران می‌رود
باشگاه فیلم تهران، نشست ۵۴۰ خود را به اکران، بررسی و نقد فیلم سینمایی منصور با بازی محسن قصابیان که هم‌اینک نیز روی پرده است، اختصاص داد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، این فیلم درباره امیر سرلشکر شهید منصور ستاری است و برهه‌ای از زندگی آن شهید والامقام را روایت می‌کند. 
کارشناس این نشست کورش جاهد، منتقد سینماست که یکشنبه ۵ دی (امروز) ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. 

Page Generated in 0/0506 sec