printlogo


کد خبر: 242123تاریخ: 1400/10/8 00:00
اخبار

بمب خبری جدید در تیم‌ ملی ایران
ملی‌پوش خاطی احضار می‌شود
بمب خبری جدید پیرامون فدراسیون فوتبال به تیم‌ ملی و یک ملی‌پوش اختصاص دارد. در کنار اخبار و حواشی متعدد منتشره درباره فدراسیون فوتبال، انتشار یک فایل صوتی عجیب از یک ملی‌پوش در اردوی اخیر تیم‌ ملی حاشیه‌های جدیدی را برای فدراسیون به همراه داشته است. در این باره گفته می‌شود در پایان یکی از جلسات تمرینی تیم‌ ملی و در حالی ‌که بازیکنان به دنبال سوار شدن به اتوبوس هستند، یکی از بازیکنان لژیونر جملاتی را خطاب به یکی از هواداران بانو به کار می‌برد که اکنون ارائه آن به کمیته اخلاق باعث دردسر بزرگی شده و احتمال خط خوردن این بازیکن از اردوی بعدی را نیز افزایش داده است. در این زمینه، پیگیری‌های حراست فدراسیون در هفته‌های اخیر پیرامون این موضوع ادامه داشته و پرونده در حال بررسی توسط مسؤولان کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال است و قرار است چند نفر در این ارتباط به این کمیته احضار شوند. شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، رئیس فدراسیون فوتبال در ماه‌های گذشته بابت اتفاقات رخ داده پیرامون فدراسیونش بشدت تحت فشار افکار عمومی قرار دارد و حاشیه تاسف‌بار اخیر در اردوی تیم‌ ملی هم قطعا باعث تشدید این موارد خواهد شد و باید دید مسؤولان مربوط با توجه به افشای گسترده مستندات مربوط چه واکنشی نشان خواهند داد. این بازیکن مدافع است و هم اکنون خارج از کشور به بازی مشغول است. 
***
اقدام ارزشمند طلایی ایران در مسابقات مسکو
پاورلیفتر ایرانی بعد از کسب مدال طلای مسابقات جهانی مسکو اقدام ارزشمندی روی سکوی قهرمانی انجام داد. هفتمین دوره مسابقات جهانی پاورلیفتینگ (دبلیو.‌آر.‌پی.‌اف) با حضور ۲۷۰۰ ورزشکار از ۳۱ کشور در روسیه در ۲ بخش آماتور و حرفه‌ای برگزار شد که مصطفی رنجبر در وزن ۱۱۰ کیلوگرم و پیمان ماهرپور در دسته فوق‌سنگین پس از رقابتی دیدنی و نفسگیر با حریفان پرقدرت خود از کشورهای مختلف، از جمله روسیه میزبان، توانستند نشان طلای دسته سنگین و فوق‌سنگین را از چنگ حریفان خارج کنند. قهرمان کشورمان در ایام شهادت حضرت زهرا و سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی، در جریان مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ قدرتی جهانی حماسه‌ای بزرگ را رقم زد و با حضور روی سکوی قهرمانی دنیا تصویر رهبر حکیم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و سردار شهید سلیمانی را بالای سر برد. سیدداوود مرتضوی درباره هدفش از این اقدام اظهار داشت: خواسته‌ام تنها شرفیاب شدن خدمت مقام معظم رهبری و اهدای مدالم به ایشان و رسیدن خدمت خانواده آن شهید بزرگوار است. با تمام وجودم این کار را کردم و خواسته دنیایی ندارم. امیدوارم با این کار کوچک روح شهید عزیزمان را شاد کرده باشم و این کار در بین قهرمانان کشورم رواج پیدا کند تا مشت محکمی بر دهان دشمنان این نظام باشد. مرتضوی که از قهرمانان اسبق کشتی ایران و آسیا بوده و فایتر مسابقات MMA نیز هست، از جابر اسدزاده، رئیس اتحادیه پاورلیفتینگ تشکر کرد که توانست شرایط حضور در مسابقات مسکو را فراهم کند که بتواند به این امر مهم و الهی دست یابد. وی همچنین از حمایت‌های مقدس‌زاده، مدیر باشگاه راسپینا و محمد حاج‌اسماعیلی که زحمات زیادی برای او در این مسیر کشیدند تا به این موفقیت بزرگ دست یابد هم تشکر کرد. همچنین مصطفی رنجبر در وزن ۱۱۰ کیلوگرم با بلند کردن وزنه ۴۰۷ و نیم کیلوگرمی، ضمن کسب مدال طلا، رکورد خود را نیز بهبود بخشید. پیمان ماهرپور نیز در دسته فوق سنگین، با بلند کردن وزنه ۴۸۱ کیلوگرم توانست با غلبه بر ۲ رقیب قدرتمند خود از روسیه که در دنیای حرفه‌ای به هرکول‌های روس مشهورند، نشان طلای این دسته را از آن خود کند. 
***
بازگشت مهدی طارمی به تیم‌ ملی
سرپرست تیم‌ ملی فوتبال کشورمان زمان اردوی این تیم قبل از بازی با عراق و امارات را اعلام کرد. مجتبی خورشیدی در حاشیه تمرین تیم‌ ملی بانوان با حضور مسؤولان فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و معاون امور بانوان رئیس‌جمهور، درباره زمان آغاز اردوی تیم‌ ملی فوتبال کشورمان برای ۲ دیدار مقدماتی جام‌جهانی مقابل عراق و امارات اظهار داشت:‌ اردوی ما 3 بهمن با حضور بازیکنان داخلی شروع می‌شود. نفرات لژیونر هم از ۴ بهمن که آغاز فیفا دی است به ما ملحق می‌شوند. 
وی درباره شرایط تیم‌ ملی فوتبال کشورمان توضیح داد: با کسب ۳ امتیاز می‌توانیم صعود زودهنگامی به جام‌جهانی داشته باشیم. این موضوع از برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای تیم ملی، پیگیری‌های فدراسیون فوتبال، تلاش بازیکنان و کادرفنی نشأت می‌گیرد. همه دست به دست هم دادند تا به این مهم دست یابیم. امیدوارم در همین بازی اول‌مان مقابل عراق ۳ امتیاز را کسب کرده و به جام‌جهانی صعود کنیم تا دل مردم شاد شود. سرپرست تیم‌ ملی فوتبال درباره آخرین وضعیت مهدی طارمی و اینکه آیا مشکل وی برای بازگشت به اردوی تیم‌ ملی حل شده است، عنوان کرد: ان‌شاءالله این موضوع حل شده و در اردو شاهد حضور طارمی خواهیم بود. 

Page Generated in 0/0683 sec