printlogo


کد خبر: 242147تاریخ: 1400/10/8 00:00
سخنگوی سپاه پاسداران:
حاج‌قاسم الگویی برای جامعه بشری است

گروه سیاسی: سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران در یادواره ۱۲۶۹ شهید تیپ میرزا‌کوچک‌خان نیروی زمینی سپاه و شهدای محور مقاومت، نقطه قوت تیپ میرزا کوچک‌خان را رشادت و جانفشانی در عرصه‌های جهاد بویژه در دفاع از حریم آل‌الله توصیف کرد و با بیان اینکه ارادت حاج‌قاسم به حضرت فاطمه(س) دیدنی و مثال‌زدنی و زبانزد خاص و عام بود، گفت: موضوع دفاع‌مقدس و نقش شهدا در این دوران یکی از رخدادهایی است که خوب روایت ‌شده است اما کافی نیست و باید بیشتر تلاش کرد تا اسناد دقیق و روایت صحیح به دست جوانان و نسل آینده برسد. 
سخنگوی سپاه با بیان اینکه امروز تمام تصمیمات ایران در درون کشور گرفته می‌شود اما در دوران پهلوی تصمیمات مردم را آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و دیگر مستکبران می‌گرفتند، تصریح کرد: پیشرفت ایران از اول انقلاب تاکنون در زمینه‌های مختلف با وجود تحریم همه‌جانبه علیه کشور چشمگیر بوده ولی جریان دشمن با رسانه‌هایی که در دست دارد اجازه نمایش قدرت و پیشرفت انقلاب اسلامی را نمی‌دهد و با جریان تحریف، ذهن جوانان را به سمت نیات پلید خود سوق می‌دهد. وی با بیان اینکه اگر ابعاد وجودی شهید سلیمانی را بدرستی تبیین کنیم، الگویی نه‌تنها برای ایران، بلکه برای همه دنیا است، عنوان کرد: سردار سلیمانی الگویی پاک، شجاع، متدین، مردمی و باعاطفه برای جامعه بشری است. 
سخنگوی سپاه با بیان اینکه روند افول رژیم صهیونیستی به بالاترین حد خود در ۷۰ سال گذشته رسیده است، گفت: استکبار جهانی و صهیونیست‌ها از قدرت جبهه مقاومت به وحشت افتادند و برای همین فرمانده عالی‌قدری همانند سردار سلیمانی را به شهادت رساندند. وی افزود: استیصال و درماندگی صهیونیست‌ها و دشمنان امت اسلامی به واسطه خون شهیدان و ایستادگی و مقاومت مردم رقم خورده است. سخنگوی سپاه با بیان اینکه دنیای امروز دنیای مبادله قدرت است و کشوری که قدرت نداشته باشد نمی‌تواند امنیت خود را تأمین کند، تصریح کرد: تا به امروز مردم و مسؤولان موانع بسیار بزرگی را از سر راه خود برداشته‌اند؛ در گام دوم انقلاب باید از زیرساخت‌هایی که در چله اول انقلاب ایجاد شد بخوبی و با هوشمندی و تکیه ‌بر نیروی جوانان انقلابی استفاده کنیم؛ هیچ کاری برای جوانان مستعد ایران نشدنی نیست. سردار شریف با بیان اینکه سپاه در هر زمینه‌ای که نیاز باشد در کنار مردم است، گفت: سپاه تا دیروز در عرصه دفاع از کشور دست به سلاح بود تا به مردم گزندی نرسد و امروز در کنار صیانت از امنیت کشور، در عرصه خدمت به مردم کم‌برخوردار حضور دارد و در این مسیر بسته‌های معیشتی را تأمین و بین خانواده‌ها توزیع می‌کند؛ مسؤولان کشور باید با تلاش شبانه‌روزی برای رفع مشکلات تلاش کنند و این وظیفه‌ای است که بر دوش همه است.

 


Page Generated in 0/0052 sec