printlogo


کد خبر: 242156تاریخ: 1400/10/8 00:00
رئیس‌جمهور اوایل سال آینده میلادی به روسیه می‌رود

سخنگوی دولت گفت: آقای پوتین از رئیس‌جمهور کشورمان برای سفر به روسیه دعوت کرد و آقای رئیسی احتمالا اوایل سال آینده میلادی در چارچوب تقویت تعاملات بین‌المللی با کشورهای جهان و بویژه کشورهای منطقه سفری به مسکو خواهد داشت. علی بهادری‌جهرمی در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به روسیه، بیان داشت: این سفر به دعوت رئیس‌جمهور روسیه انجام خواهد شد. در این سفر قرار است همکاری‌های دوجانبه در دستور کار ۲ رئیس دولت قرار بگیرد. سخنگوی دولت گفت: در پی استمرار تعاملات راهبردی ایران و روسیه، آقای پوتین از رئیس‌جمهور کشورمان برای سفر به روسیه دعوت کرد و آیت‌الله رئیسی احتمالا اوایل سال آینده میلادی سفری به مسکو خواهد داشت که این سفر در چارچوب تقویت تعاملات بین‌المللی با کشورهای جهان بویژه کشورهای منطقه انجام می‌شود. 
«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین نیز روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگاران تاکید کرد مسکو و تهران در حال آماده شدن برای ارتباط در عالی‌ترین سطح هستند. وی تاکید کرد تماس‌ها میان ایرانی‌ها و روس‌ها در بالاترین سطح در حال آماده‌سازی است. به گزارش فارس، پسکوف به جزئیات بیشتر اشاره نکرد اما منظور وی احتمالا دیدار آتی ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه با حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران است که قرار است اوایل سال 2022 میلادی انجام شود. 
دولت سیزدهم اهل تصمیمات یک‌شبه و خبرهای تلخ صبح جمعه نیست
سخنگوی دولت در بخش دیگری از این نشست خبری تاکید کرد: همانطور که پیش از این اعلام شد، دولت سیزدهم اهل تصمیمات یک‌شبه و خبرهای تلخ صبح جمعه نیست. این دولت، دولت مردمی است نه دولت امنیتی. دولت سیزدهم صادقانه با مردم گفت‌وگو می‌کند. 
 

Page Generated in 0/0057 sec