printlogo


کد خبر: 242335تاریخ: 1400/10/13 00:00
توضیحات مدیر مرکز فیلم سازمان اوج درباره «مسیح، پسر مریم»
هیأت انتخاب جشنواره فجر تعارض در گفتار دارد

مدیر مرکز فیلم و سریال سازمان اوج گفت: از نپذیرفتن فیلم «مسیح، پسر مریم» در جشنواره فجر گله‌ای نداریم اما اتفاقی که رخ داده عجیب است چون هیأت انتخاب تعارض در گفتار دارد که نشانه بی‌صداقتی است. 
به‌ گزارش «وطن‌امروز»، نشست رسانه‌ای محسن دریالعل، مدیر مرکز فیلم و سریال سازمان هنری- رسانه‌ای اوج پیرامون فعالیت‌های این مرکز و حواشی فیلم سینمایی «مسیح، پسر مریم» در نخلستان اوج برگزار شد. 
دریالعل در ابتدای این نشست گفت: الان حدود ۳۰۰ فیلم در صف تولید داریم و تولید بی‌رویه فقط برای حضور و عرض اندام، آورده‌ای که ندارد هیچ، بلکه موجب هدررفت بیت‌المال و افسردگی سینماگران می‌شود. در حال حاضر حدود ۳۰ سریال در دست تولید داریم که بخشی در صداوسیماست و بخشی در سامانه‌های اینترنتی. 
مدیر مرکز فیلم و سریال سازمان اوج گفت: روی کیفیت محصول تأکید داریم و با پخش سریال «مستوران» از تلویزیون، می‌شود درباره کیفیت آن صحبت کرد. ضمن اینکه با بودجه مرسوم و نه بالا می‌توان اثر باکیفیت ساخت. ادعای کار الف ویژه نداریم اما «مستوران» نسبت به آثار ویژه صداوسیما، باکیفیت‌تر و ارزان‌تر است. البته به تلویزیون هم اکتفا نکردیم و پلتفرم‌های اینترنتی را هم مدنظر داریم، مخصوصا که بازگشت سرمایه برای‌مان اولویت دارد، حتی ترجیح می‌دهیم در جشنواره‌ها نباشیم. مثال روشنش اینکه از ۲۲ فیلم چهلمین جشنواره فیلم فجر، ۴ فیلم تمایل به مشارکت با ما داشتند اما ترجیح می‌دهیم از ابتدا در یک محصول مشارکت کنیم، نه زمانی که آماده نمایش شد. 
وی اظهار داشت: رسم امانت هر جشنواره است که چه فیلم را بپسندند یا نه، خلاصه داستان فیلم را تعریف نکنند و حرفه‌ای عمل کنند، نه اینکه فیلم را در رسانه‌ها تعریف کنند. 
دریالعل درباره اینکه چرا اثری سینمایی یا سریالی درباره شهید سلیمانی ساخته نشده ‌است، گفت: درباره حاج‌قاسم کار کردن خیلی سخت است، چون از هر بعدی نزدیک شویم، سختی‌اش دوچندان است. چون سوژه خیلی داغ است.

Page Generated in 0/0056 sec