printlogo


کد خبر: 242347تاریخ: 1400/10/13 00:00
اخبار

ابتلای لیونل مسی و ۳ بازیکن دیگر پاری‌سن‌ژرمن به کرونا
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از مثبت شدن تست کرونای فوق‌ستاره آرژانتینی خود و ۳ بازیکن دیگرش خبر داد. 
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بعدازظهر دیروز (یکشنبه) با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد تست کرونای لیونل مسی، خوان برنات، سرخیو ریکو و ناتان بیتومازالا مثبت شده و هر ۴ بازیکن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به قرنطینه خانگی رفته‌اند. باشگاه پاری‌سن‌ژرمن همچنین درباره وضعیت ستاره برزیلی‌اش اعلام کرد نیمار تا تاریخ 9 ژانویه (19 دی) به کمک اعضای تیم پزشکی و مربی عملکرد فردی پاری‌سن‌ژرمن به درمان خود در کشور برزیل ادامه خواهد داد. طبق اعلام PSG انتظار می‌رود این مهاجم برزیلی حدود ۳ هفته دیگر تمرینات خود را از سر بگیرد. نیمار اوایل آذرماه در دیدار پاری‌سن‌ژرمن مقابل سن‌اتین در هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی فرانسه موسوم به لوشامپیونه که با برتری ۳ بر یک پاری‌سن‌ژرمن همراه بود، از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت شد و همان موقع اعلام شد 6 هفته خانه‌نشین خواهد بود. مائوریسیو پوچتینو در حالی این ۵ بازیکن را در اختیار ندارد که تیمش خود را برای بازی امشب با تیم وانز در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فرانسه آماده می‌کند. 
***
تکرار فاجعه قرارداد یک‌طرفه ویلموتس؛ این ‌بار در مراکش
سرمربی سابق تیم فوتبال الرجا مراکش با اظهار تأسف از شرایط این تیم گفت: متاسفانه سرمربی بلژیکی با یک قرارداد عجیب و بد به الرجا پیوسته و در این باشگاه هدفی جز دریافت پول ندارد. سعد الشابی که به دلیل اختلاف با مدیران باشگاه الرجا با وجود کسب نتایج خوب از این تیم جدا شد و جای خودش را به ویلموتس داد، در این باره گفت: موضوعات بسیار عجیب و نگران‌کننده‌ای در قرارداد ویلموتس با الرجا دیده می‌شود. به طور مثال در صورت انتقال هر بازیکنی از این باشگاه به اروپا ویلموتس 10 درصد از مبلغ قرارداد را دریافت می‌کند. وی افزود: هدف ویلموتس در این قرارداد فقط دریافت پول از باشگاه است و در اینجا هیچ هدف دیگری ندارد. او با زیرکی ‌بندی را در قراردادش گنجانده که هر وقت بخواهند برکنارش کنند، باید حقوق 4 ماه را به وی پرداخت کنند. هیچ موضوع و نکته ورزشی در این قرارداد دیده نمی‌شود و ویلموتس فقط به مسائل مادی و منافع خودش فکر کرده است.
ویلموتس که در آستانه برکناری از هدایت الرجا قرار گرفته با استفاده از بندهای قراردادش تلاش می‌کند سرنوشت قراردادی را که با فدراسیون فوتبال ایران منعقد کرد برای الرجا رقم بزند، هر چند به نظر می‌رسد مراکشی‌ها هوشمندتر از مسؤولان فدراسیون فوتبال در این زمینه اقدام کرده‌اند و حداقل به جای غرامت 8 میلیون یورویی با پرداخت 200 هزار دلار می‌توانند به این همکاری پایان دهند. 
***
حضور بونجاح در بارسلونا با نقش‌آفرینی ژاوی!
روزنامه انگلیسی حضور مهاجم الجزایری السد قطر در بارسلونا را به عنوان یکی از نقل و انتقالات غافلگیرکننده سال ۲۰۲۲ پیش‌بینی کرد. روزنامه انگلیسی دیلی‌میل، درباره توافقات محتملی که ممکن است در ماه ژانویه روی بدهد و البته غافلگیرکننده خواهد بود، نوشت: یکی از نقل و انتقالات احتمالی که می‌تواند خبرساز باشد، حضور «بغداد بونجاح» مهاجم الجزایری السد قطر در بارسلوناست. با توجه به اینکه بارسا به مهاجمی با این توانمندی‌ها و خصوصیات نیاز دارد و ژاوی او را بخوبی می‌شناسد و به این بازیکن اعتقاد دارد، همچنین به همراه بونجاح به موفقیت‌ها و افتخارات زیادی دست یافته است، این انتقال محتمل به نظر می‌رسد. بر این اساس، حضور این بازیکن در بارسا را می‌توان یکی از نقل‌ و ‌انتقال‌های احتمالی خبرساز در ماه ژانویه پیش‌بینی کرد. 
***
مهاجم تیم ‌ملی ایران در دوراهی فنرباغچه و اندرلخت
مهاجم ایرانی فنرباغچه ترکیه ۲ راه پیش روی خود دارد. سایت«فوتو مچ» ترکیه خبر داد قرارداد قرضی اللهیار صیادمنش، مهاجم ایرانی فنرباغچه بعد از یک و نیم سال در زوریای اوکراین به پایان رسید. مقصد بعدی صیادمنش هنوز مشخص نیست ولی ۲ راه پیش روی این بازیکن ایرانی قرار دارد. مهاجم 20 ساله ایرانی در صورت تایید سرمربی جدید فنرباغچه به ترکیب این تیم برمی‌گردد و در سوپر لیگ ترکیه توپ می‌زند. راه دوم این است که با توجه به اینکه اندرلخت بلژیک خواهان جذب ستاره ایرانی است، او می‌تواند دوباره به صورت قرضی به لیگ بلژیک برود. قرارداد مهاجم ملی‌پوش ایرانی با فنرباغچه تا سال 2024 اعتبار دارد. هنوز تکلیف ستاره ایرانی مشخص نیست و باید منتظر بماند تا سرمربی جدید فنرباغچه انتخاب شود. صیادمنش در یک سال گذشته برای زوریا 24 بازی انجام داد، 9 گل زد و 4 پاس گل داد. 

Page Generated in 0/0071 sec