printlogo


کد خبر: 242365تاریخ: 1400/10/13 00:00
اخبار

مراسم عزاداری ایام فاطمیه در حضور رهبر انقلاب برگزار می‌شود
دفتر مقام معظم رهبری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مراسم‌ عزاداری ایام فاطمیه در حسینیه امام خمینی(ره) بدون حضور جمعیت برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، دفتر رهبر انقلاب در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مراسم عزاداری ایام فاطمیه در حسینیه امام خمینی(ره) بدون حضور جمعیت برگزار می‌شود و مشروح برنامه‌های عزاداری در حضور رهبر حکیم انقلاب اسلامی از شبکه‌های تلویزیونی پخش خواهد شد. در متن این اطلاعیه آمده است: بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم. ضمن عرض تسلیت به ‌مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه ‌زهرا سلام‌الله‌ علیها، به اطلاع می‌رساند مراسم عزاداری در حسینیه امام خمینی(ره)، امسال نیز به علت تداوم شیوع بیماری و لزوم رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی، بدون حضور جمعیت و تنها با حضور یک سخنران و یک مداح از دوشنبه (۱۳ دی) تا جمعه (۱۷ دی) پس از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود. مشروح برنامه‌های عزاداری در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی هر شب از شبکه یک سیما و سایر شبکه‌های تلویزیونی پخش خواهد شد.
***
اعلام برنامه‌های سالگرد شهادت حاج‌قاسم در مصلای تهران 
سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم سالگرد شهید سلیمانی
 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مراسم ‌اصلی سالگرد شهادت حاج‌قاسم دوشنبه ۱۳ دی‌ماه (امروز) از ساعت ۱۴:۳۰ در مصلای تهران با سخنرانی «آیت‌الله رئیسی» برگزار می‌شود. به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی با اشاره به ویژه‌برنامه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم عزیز و جوانان انقلابی و مومن از مدت‌ها پیش تمام وجود خود را برای برگزاری مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها آماده کرده‌اند. وی با اعلام‌ خبر برگزاری برنامه‌های متعدد در سطح استان تهران ادامه داد: به همین منظور مراسم‌های متعدد و همایش‌ها پیش‌بینی شده و تولید محتوای فراوانی جهت فضای مجازی تدارک دیده شده است. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به ویژه‌برنامه کشوری دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها در تهران گفت: مراسم محوری اصلی روز دوشنبه 13 دی‌ماه (امروز) از ساعت 14:30 در مصلای تهران برگزار می‌شود که در این مراسم گروه محمد رسول‌الله(ص) اجرای برنامه دارد و سیدمجید بنی‌فاطمه از مداحان ایرانی و یکی از مداحان عراقی به مداحی خواهند پرداخت، همچنین حسین طاهری نیز به حماسه‌سرایی می‌پردازد. محمودی با اشاره به جزئیات این مراسم ادامه داد: در این مراسم که میهمانان داخلی و خارجی و خانواده شهید سلیمانی نیز حضور خواهند داشت، سخنران مراسم آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهوری است. عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران گفت: در حاشیه مراسم ایستگاه‌های فرهنگی به اجرای برنامه‌های فرهنگی خواهند پرداخت. 
***
سرلشکر سلامی: 
راهی جز مستقل بودن نداریم
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه هیچ راهی جز مستقل بودن نداریم، گفت: امروز تلاش دشمن برای از بین بردن اعتماد به نفس ملت ما و القای خودباختگی است. به گزارش فارس، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه روز گذشته در مراسم آغاز فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن «نورا» در دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج) با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها و سالروز شهادت حاج‌قاسم سلیمانی، طی سخنانی اظهار داشت: بخش مهمی از موفقیت‌های ما مدیون مجاهدت‌های ۴۰ ساله سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی است؛ کسی که برای تحقق اهداف انقلاب شب و روز نمی‌شناخت. فرمانده کل سپاه میدان عمل را بهترین عرصه قضاوت دانست و گفت: دشمنان ما در مقابل کرونا در مرحله تسلیم شدن هستند و می‌بینید که در صدر میزان کشته‌های این بیماری قرار دارند. ایران به برکت اسلام و رهبری که حکمت، ایمان و نفوذ بر قلب‌ها دارد، توانست بخوبی مشکلات را آسان کند. سرلشکر سلامی گفت: هیچ راهی جز مستقل بودن نداریم و باید با علم بتوانیم در آسمان و زمین نفوذ کنیم، البته این نفوذ فیزیکی نیست، بلکه گشایش افق‌های ذهن است. ما نباید تنها مصرف‌کننده علم باشیم، بلکه باید افق‌های جدید را تصاحب کنیم و حرف‌های قوی‌ای برای جهان داشته باشیم. فرمانده کل سپاه ساخت واکسن «نورا» را دستاورد بسیار بزرگی دانست که حاصل هزاران ساعت تجربه و کار است و در این باره گفت: صمیمانه از دست‌اندرکاران این پروژه تشکر و این دستاورد را به روح شهدا تقدیم می‌کنم. 
***
خیابان‌های غزه مزین به تصاویر سردار سلیمانی شد
در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، تصاویر آن شهید والامقام در خیابان‌های مختلف غزه نصب شد. به گزارش پایگاه خبری تسریبات، در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، خیابان‌ها و میادین نوار غزه مزین به تصاویر سپهبد شهید قاسم سلیمانی شد. محمد البریم، مدیر دفتر رسانه‌ای کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین گفت: در راستای وفاداری به حاج‌قاسم سلیمانی در دومین سالگرد شهادت وی، مردم غزه با مقاومت بیشتر و تاکید بر اصول و تداوم در راه رسیدن به قدس، این مراسم را برگزار می‌کنند. وی افزود: در این مناسبت ما تاکید می‌کنیم به خون حاج‌قاسم وفادار هستیم و این یادبود را زنده نگه خواهیم داشت. البریم تاکید کرد: ما حرکت در راه شهید سلیمانی را ادامه خواهیم داد و مردم فلسطین خون، مقاومت و حمایت‌های شهید سلیمانی را فراموش نخواهند کرد.

Page Generated in 0/0055 sec