printlogo


کد خبر: 242381تاریخ: 1400/10/14 00:00
اخبار

شوخی کی‌روش با رونالدو
سرمربی تیم ‌ملی فوتبال مصر با طنز درباره کریستیانو رونالدو سخن گفت. کارلوس کی‌روش امید زیادی دارد که با فوق ستاره‌ای مثل «محمد صلاح» مصر را به جام‌جهانی و قهرمانی در جام ملت‌های آفریقا برساند. کی‌روش در تعریف از صلاح با رونالدو شوخی کرد و گفت: در مصر بهترین بازیکن جهان را در اختیار داریم. شاید کریستیانو رونالدو از این اظهار نظر من ناراحت شود. 
***
پرسپولیس پول خیریه را می‌خورد؟
با وجود توافق مدافع پیشین پرسپولیس برای پرداخت مطالبات این بازیکن به یک خیریه اما هنوز اقدامی در این باره نشده است. به گزارش ایسنا، پس از جدایی محمد انصاری از پرسپولیس مشخص شد این بازیکن ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از این باشگاه ‌طلب دارد و از طرفی هم اگر یحیی گل‌محمدی نامه رضایت از او را امضا کند، مبلغ مطالبات او به ۳ میلیارد تومان می‌رسد اما تا امروز این مبلغ از سوی پرسپولیسی‌ها پرداخت نشده است. در دوره مدیریت سمیعی، محمد انصاری در حرکتی خیرخواهانه با باشگاه توافق کرد مطالبات او به یک خیریه واگذار شود تا این خیریه هم با استفاده از این مبلغ به ۱۵۰ زوج کم‌بضاعت در قالب قرض‌الحسنه جهیزیه بدهد. در همین باره هم حتی مجید صدری در یک برنامه تلویزیونی با تایید این موضوع گفت باشگاه بزودی این پول را پرداخت خواهد کرد اما باز هم اقدامی نشده است. در این باره نامه‌ای به دست ایسنا رسیده که نشان می‌دهد مدیران خیریه مذکور بر اساس توافق شکل گرفته میان محمد انصاری و باشگاه پرسپولیس، نامه‌ای به این باشگاه ارسال کرده و با توضیح روند جاری کار، خواسته‌اند ‌طلب انصاری زودتر پرداخت شود اما از سوی مدیران پرسپولیس پاسخی دریافت نکرده‌اند. 
***
تقدیر کمیسیون اخلاق از دایی گرایی و محمد انصاری
کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک از ۴ ورزشکار از جمله علی دایی و محمدرضا گرایی تقدیر کرد. جلسه کمیسیون اخلاق ورزش کشور در محل کمیته ملی المپیک تشکیل شد. در این جلسه در رابطه با تعامل و ارتباط با کمیسیون اخلاق کمیته بین‌المللی المپیک و کمیته‌های اخلاق فدراسیون‌های بین‌المللی بحث و تبادل نظر شد. همچنین در حاشیه جلسه از رفتار اخلاقی و جوانمردانه ۴ نفر از ورزشکاران ایران با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد. کمیسیون اخلاق با اهدای لوح سپاس از حرکت خیراندیشانه و رفتار انسان‌دوستانه علی دایی برای آزادسازی یک زندانی زن و جلب رضایت اولیای دم تقدیر کرد. همچنین این کمیسیون از محمد انصاری برای اهدای‌ طلب ۳ میلیارد تومانی‌اش از پرسپولیس به خیریه برای تهیه جهیزیه زوج‌های جوان و نیازمند، محمدرضا گرایی برای اهدای مدال طلای مسابقات المپیک توکیو به شهدای مدافع حرم و عادل والی‌تبار برای کمک به آماده‌سازی کشتی‌گیر فلسطینی در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۱ نروژ تقدیر کرد.
***
پیشنهاد وسوسه‌کننده الهلال به اوبامیانگ
باشگاه الهلال عربستان برای تقویت خط حمله خود به دنبال جذب کاپیتان آرسنال است. 
به گزارش کوره، اوبامیانگ روزهای خوبی را در آرسنال تجربه نمی‌کند. اختلاف این بازیکن سرشناس با آرتتا باعث شده بازوبند کاپیتانی توپچی‌ها از این بازیکن گرفته شود و کمتر فرصت بازی به او برسد. اوبامیانگ مشتریان زیادی دارد و حتی خبرهایی درباره علاقه بارسلونا به جذب این بازیکن به گوش رسیده است. الهلال عربستان قهرمان لیگ قهرمانان آسیا هم به دنبال جذب این بازیکن گابنی است. «نیکولو شیرا» خبرنگار سرشناس ایتالیایی در صفحه توئیتر خود نوشت: «الهلال پیشنهاد وسوسه‌کننده‌ای به اوبامیانگ داده به طوری که حاضر است با این بازیکن قرارداد ۳ ساله امضا کند، البته اولویت خود این بازیکن در صورت جدایی از آرسنال فوتبال اروپاست». علاوه بر بارسلونا و الهلال تیم‌های نیوکاسل و یوونتوس هم به جذب این بازیکن 32 ساله ابراز علاقه کرده‌اند، این در حالی است که او تا سال 2023 با توپچی‌ها قرارداد دارد. الهلال عربستان در حالی به دنبال جذب اوبامیانگ است که در خط حمله خود مثلث سرشناس مارگا، گومز و پریرا را دارد اما سران باشگاه برای حضور قدرتمند در جام باشگاه‌های ‌جهان به دنبال جذب یک بازیکن سرشناس دیگر هستند که اوبامیانگ یکی از گزینه‌هاست. 
***
محرومیت یک‌ساله ۲ بدنساز ایران به دلیل درگیری در مسابقات جهانی اسپانیا
۲ نماینده پرورش‌اندام ایران به دلیل درگیری در حاشیه رقابت‌های جهانی اسپانیا، یک سال از حضور در میادین محروم شدند. کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی رای خود را درباره تخلفات و درگیری رخ داده میان حسین کلاته و مجید جامه‌بزرگ در مسابقات جهانی پرورش‌اندام در کشور اسپانیا صادر کرد. بر همین اساس طبق اعلام کمیته انضباطی هر کدام از این ۲ ورزشکار به مدت یک سال از حضور در همه مسابقات داخلی و بین‌المللی محروم شدند. این رای ظرف مدت 20 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظرخواهی در کمیته تجدید نظر فدراسیون است. در پایان رقابت‌های بدنسازی قهرمانی جهان در اسپانیا که با قهرمانی ایران همراه بود، این ۲ ملی‌پوش پرورش اندام ایران هنگام عزیمت تیم به فرودگاه اسپانیا برای بازگشت به ایران، در اتوبوس با یکدیگر درگیر شدند. این ۲ ملی‌پوش که در یک وزن مشترک در رقابت‌های جهانی اسپانیا حضور داشتند، در حضور دیگر اعضای تیم شدیدا با یکدیگر درگیر شدند که این درگیری، آسیب‌دیدگی و خونریزی از ناحیه سر یکی از آنها را در پی داشت. همچنین کمیته انضباطی درباره تخلفات و شکایات انجام شده راجع به آقایان کریم و اکبر طالشی و پیمان ماهری‌پور مربوط به شبکه‌های مجازی و بی‌حرمتی‌های انجام شده، رای خود را صادر کرد. بر همین اساس طبق اعلام کمیته انضباطی، رای بر تذکر کتبی و درج در پرونده برای هر یک از مرتکبان صادر شد. 

Page Generated in 0/0056 sec