printlogo


کد خبر: 242523تاریخ: 1400/10/19 00:00
اخبار

پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش شد
وزیر ورزش و جوانان در حکمی سیدمحمد پولادگر را به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان منصوب کرد. 
چند روز پس از آنکه محمد پولادگر نتوانست از مجمع فدراسیون تکواندو برای ماندن در ریاست این فدراسیون رای اعتماد بگیرد، حمید سجادی حکم او را برای معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان صادر کرد! 
در حکم صادر شده از سوی سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان برای پولادگر آمده است:
«نظر به تعهد، تخصص و تجربیات جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای منصوب می‌شوید. 
با توجه به منویات الهی رهبر حکیم انقلاب و تاکیدات ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، از جنابعالی انتظار می‌رود با توجه ویژه به قانون اهداف و وظایف وزارت متبوع، در رعایت اصول عدالت‌محوری، انقلابی‌گری، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون‌مداری دولت سیزدهم در سازماندهی امور فدراسیون‌ها، هیات‌های ورزشی و باشگاه‌های ورزشی موجبات ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌های ورزشکاران، مربیان و خصوصا قهرمانان را در عرصه‌های ملی، آسیایی و جهانی فراهم نمایید. 
توفیق جنابعالی در انجام وظایف محوله را از درگاه ایزد منان خواستارم».
به گزارش مهر، پیش از این مهدی علی‌نژاد به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش فعالیت می‌کرد که چند هفته پیش از مسؤولیت خود استعفا کرد. 
***
جلسه وزیر ورزش با عزیزی‌خادم درباره حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا
وزیر ورزش و جوانان پس از حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا جلسه‌ای با مسؤولان فدراسیون فوتبال برگزار کرد. 
کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان تصمیم به عدم تأیید مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان گرفت تا این تیم‌ها نتوانند در لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ آسیا شرکت کنند. 
AFC در حالی تصمیم به حذف این باشگاه‌ها گرفت که کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای با ورود وزیر ورزش و جوانان به سرخابی‌های پایتخت مجوز موقت داد تا مشکلات خود را حل کنند اما در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا آن را هم نپذیرفت تا بزرگ‌ترین آسیب به نمایندگان فوتبال ایران وارد شود. 
سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان ظهر دیروز پس از اطلاع از این موضوع دستور برگزاری جلسه فوری با شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، رئیس فدراسیون فوتبال و مسؤولان مربوط را صادر کرد که این نشست عصر روز گذشته در وزارت ورزش برگزار شد. 
در این جلسه روند صدور مجوز حرفه‌ای برای این باشگاه‌ها بار دیگر بررسی شد تا در صورت امکان اعتراض دوباره‌ای به این تصمیم شود. با این حال مسؤولان امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال به وزیر ورزش تاکید کردند احتمال تغییر حکم از سوی AFC بسیار بعید است و تنها برای جلوگیری از هرگونه جریمه انضباطی باید تلاش کرد.
نشست فوری وزیر ورزش با مسؤولان فدراسیون فوتبال در حالی برگزار شد که سجادی برنامه‌های از پیش برنامه‌ریزی شده نیز داشت اما آنها را به تعویق انداخت تا موضوع استقلال و پرسپولیس مورد بررسی فوری قرار بگیرد؛ جلسه‌ای طولانی‌ که خروجی آن چیزی جز اعلام حذف قطعی استقلال و پرسپولیس نبود. 
***
پایان دوری ۲  ساله تماشاگران از والیبال
طبق اعلام باشگاه شهداب یزد دیدار این تیم در هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود. 
به گزارش ایسنا، هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال مردان امروز با برگزاری 7 دیدار پیگیری می‌شود. 
در این هفته تیم شهداب یزد میزبان لبنیات هراز آمل است. نماینده یزد در حالی میزبان شاگردان بهروز عطایی است که با ۲۲ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده‌بندی قرار دارد و آمل هم با ۲۸ امتیاز چهارم است.
طبق اعلام باشگاه شهداب یزد قرار است این دیدار با حضور تماشاگران برگزار شود و بعد از ۲ سال دوری به دلیل شیوع ویروس کرونا، پای هواداران این رشته به ورزشگاه‌ها باز شود. 
در اطلاعیه این باشگاه آمده است: با همکاری و هماهنگی باشگاه شهداب و ستاد مبارزه با کرونای استان یزد، مجوز حضور ۳۰ درصدی تماشاگران مرد در بازی روز یکشنبه و همچنین تمام بازی‌های خانگی باقیمانده این تیم تا پایان فصل که در ورزشگاه اختصاصی شهداب برگزار می‌شود، صادر شد. 
ارائه کارت واکسیناسیون (۲ دوز واکسن)، ‌به همراه داشتن ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و همکاری با مسؤولان ورزشگاه در این باره از شروط حضور تماشاگران در ورزشگاه است. 
فدراسیون والیبال بتازگی اعلام کرده بود تیم‌ها می‌توانند با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونای استان‌های خود نسبت به اخذ مجوز حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها اقدام کنند و در صورت تایید ستاد کرونای استان مربوط، حضور تماشاگران از ۱۸ دی‌ بلامانع است.

Page Generated in 0/0074 sec