printlogo


کد خبر: 242642تاریخ: 1400/10/22 00:00
اخبار

«فی‌المدت المعلوم ۲» بهمن‌ماه کلید می‌خورد
فیلم سینمایی «فی‌المدت‌ المعلوم ۲» به‌عنوان یک فیلم کمدی- اجتماعی به کارگردانی رؤیا شریف بهمن‌ماه جلوی دوربین می‌رود. 
به گزارش «وطن‌امروز»، فیلم سینمایی «فی‌المدت المعلوم ۲» به عنوان یک فیلم کمدی- اجتماعی به کارگردانی رویا شریف و تهیه‌کنندگی مشترک سیدمحسن جاهد و رویا شریف به بررسی معضلات جوانان از سن بلوغ تا رسیدن به سن ازدواج می‌پردازد و در بهمن‌ماه جلوی دوربین می‌رود. بازیگرانی که حضورشان در این فیلم قطعی شده است عبارتند از: امیرحسین رستمی، مهدی سلطانی سروستانی، صبا گرگین‌پور و هولیا دیکن بازیگر زن ترکیه‌ای. تعدادی از عوامل اصلی این فیلم عبارتند از: فیلمنامه‌نویس: مهدی علی‌میرزایی، مدیر فیلمبرداری: سیدمحسن جاهد، مدیران تولید: سعید بصیری و رزا شریف، برنامه‌ریز: علی جاهد، طراح گریم: مهری شیرازی، طراح لباس: مهدیه ذاکری، مشاور رسانه‌ای: آرین حبیب‌زاده. 
***
پایان مراحل فنی فیلم سینمایی «بی‌رؤیا»
مراحل فنی فیلم سینمایی «بی‌رویا» به کارگردانی آرین وزیردفتری به پایان رسید. 
به گزارش «وطن‌امروز»، فیلم سینمایی «بی‌رویا» به کارگردانی آرین وزیردفتری پس از پشت سر گذاشتن آخرین مراحل فنی و پساتولید آماده‌ نمایش در چهلمین جشنواره‌ فیلم فجر شد. 
«بی‌رویا» عنوان نخستین فیلم بلند سینمایی آرین وزیردفتری است. این فیلم با فیلمنامه‌ای به نگارش او و به تهیه‌کنندگی مشترک سعید سعدی و هومن سیدی در زمستان سال گذشته جلوی دوربین رفته است. فیلم سینمایی «بی‌رویا» نخستین تجربه‌ هومن سیدی در مقام تهیه‌کنندگی فیلم بلند سینمایی است. طناز طباطبایی، صابر ابر و شادی‌کرم‌رودی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند. وزیردفتری پیش‌تر برای ساخت فیلم کوتاه «هنوز نه...»، جوایزی نظیر سیمرغ بهترین فیلم کوتاه آسیایی از جشنواره‌ بین‌المللی فیلم‌ فجر، جایزه بزرگ بخش بین‌الملل و جایزه «هنروتجربه‌» از جشنواره فیلم کوتاه تهران، جایزه بهترین فیلم تجربی از هشتمین جشن مستقل فیلم کوتاه، جایزه نتپک و جایزه بزرگ جشنواره فیلم کوتاه پوسان را به دست آورده است. همچنین فیلم کوتاه «مثل بچه آدم» ساخته‌ وزیردفتری در بخش سینه‌فونداسیون جشنواره‌ کن، جشنواره‌ هوئسکای اسپانیا و جشنواره‌ فیلم شانگهای حضور داشته ‌است. در خلاصه داستان فیلم سینمایی«بی‌رویا» آمده است: مواجهه رویا با دختری بی‌نام‌ونشان، آغاز اتفاقاتی عجیب در زندگی رویا و بابک است. 
***
«خنداننده شو» به کجا رسید؟
با اعلام آرای مردمی، مرحله دوم «خنداننده شو» با ۱۲ نفر استندآپ کمدین ادامه پیدا می‌کند. 
به گزارش «وطن‌امروز»، به دنبال بررسی ۳ میلیون رای، ۸ نفر از شرکت‌کنندگان دور بعد خنداننده شو به ۴ نفر اول پیوستند. ضبط این برنامه همزمان با مشخص شدن افراد راه‌یافته به مرحله بعد با حضور مدیران شبکه نسیم، شرکت‌‌کنندگان، داوران و مربیان صورت گرفت و نتایج آرای مردمی اعلام شد. در حاشیه این برنامه، محمد احسانی ضمن گفت‌وگو با عوامل برنامه، داوران و دست‌اندرکاران، از تلاش و دقت تیم تولید برای انتقال هر چه بهتر و موثر حال خوب به مردم قدردانی کرد و اقبال رو به رشد «خندوانه» در نظرسنجی‌های اخیر مرکز تحقیقات سازمان را مؤید این اتفاق دانست و بر انتقال تجربه و همکاری با چهره‌های نوظهور این هنر تاکید کرد. مدیر شبکه نسیم در جمع شرکت‌کنندگان سومین دوره «خنداننده شو» ضمن تشکر از حضور، تلاش و صبوری تک‌تک دست‌اندرکاران برنامه، صحنه «خندوانه» را فرصتی ذی‌قیمت و استثنایی برای ورود چهره‌های جدید به عرصه هنر عنوان کرد و از شرکت‌کنندگان خواست تا ضمن تلاش مضاعف و مراقبت از آفات شهرت، این عرصه را به فرصتی برای ادامه مسیر و زندگی حرفه‌ای تبدیل کنند. رامبد جوان نیز با اشاره به اهداف ساخت این برنامه از شرکت‌کنندگان خواست تا این صحنه را شروع رسمی کار حرفه‌ای خود بدانند و با قدردانی از همه کسانی که به این عرصه وارد شده‌اند، تاکید کرد: افراد حاضر در این برنامه مانند زنجیر و حلقه‌های این هنر هستند؛ هنری که از فصل اول «خنداننده شو» آغاز شده و با معرفی چهره‌های جدید به این راه ادامه خواهد داد. این برنامه که با حضور تمام شرکت‌کنندگان، داوران و مربیان برگزار شد، سه‌شنبه ۲۱ دی ساعت ۲۳ روی آنتن خواهد رفت و نتایج به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

Page Generated in 0/0064 sec