printlogo


کد خبر: 242653تاریخ: 1400/10/22 00:00
اخبار

واکنش باشگاه فولاد به شایعه معاوضه مظاهری و حردانی
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان به شایعه معاوضه مدافع این تیم با دروازه‌بان استقلال واکنش نشان داد. طی روزهای اخیر شایعه معاوضه صالح حردانی با رشید مظاهری مطرح شده و حتی این بحث شکل گرفت که قرار است مظاهری در ازای یکی، دو بازیکن فولاد به جمع شاگردان نکونام اضافه شود. فارس به همین دلیل با سیدمحمد علوی، سرپرست تیم فولاد تماس گرفت که وی در این باره گفت: فعلا هیچ تصمیمی در این باره توسط باشگاه ما اتخاذ نشده است. رشید مظاهری بازیکن استقلال است و با این باشگاه قرارداد دارد. صحبت‌هایی هم که در رسانه‌ها مطرح شده، در حد حرف است و از داخل باشگاه ما بیرون نیامده است. وی تاکید کرد: صالح حردانی با فولاد قرارداد دارد و مطمئنا اگر در این زمینه قرار باشد تصمیمی گرفته شود، از طریق باشگاه اطلاع‌رسانی می‌شود اما تا امروز همه این مسائل در حد حدس و گمان است. علوی در پاسخ به این سوال که با این شرایط شایعه معاوضه را تأیید می‌کند یا تکذیب، عنوان کرد: فعلا این خبر را تایید نمی‌کنم. 
***
روایت یزدانی از عصبانیت رئیس فدراسیون کشتی در سفارت آمریکا
نایب‌قهرمان کشتی آزاد جهان از عصبانیت رئیس فدراسیون به ‌خاطر اتفاقی که در صف دریافت ویزای آمریکا در دوبی رخ داده بود، صحبت کرد. امیرمحمد یزدانی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به حضورش در مسابقات قهرمانی کشور در وزن جدید اظهار داشت: شرایطم خوب است و امیدوارم بتوانم کشتی‌های خوبی بگیرم. این تجربه اول من در 70 کیلو است، البته در لیگ هم در این وزن روی تشک رفته‌ام اما این چالشی جدید برای من خواهد بود و امیدوارم از آن موفق بیرون بیایم. وی که بتازگی همراه تیم‌ ملی کشتی آزاد ایران برای دریافت ویزای آمریکا جهت مسابقه دوستانه روز 23 بهمن‌ماه راهی دوبی شده بود، درباره اتفاقی که در این سفر برای ملی‌پوشان رخ داد، گفت: نمی‌دانم هماهنگی لازم از سوی فدراسیون کشتی آمریکا برای ما شده بود یا نه اما برای دریافت ویزا مجبور شدیم در سفارت آمریکا در صفی طولانی بایستیم که این موضوع بشدت علیرضا دبیر را عصبانی کرد و با عصبانیت به آنها گفت «اینها ورزشکار ملی هستند و نباید بیرون از سفارت و داخل صف بمانند». یزدانی تأکید کرد: اعتراض تند و شدیدی که علیرضا دبیر در سفارت داشت، باعث شد خیلی زود داخل برویم و در صف طولانی بیرون سفارت نمانیم، حتی کار احسان امینی، مربی تیم‌ ملی و عرفان الهی را به‌ روز بعد موکول کرده بودند که رئیس فدراسیون اجازه این کار را نداد، چون همه با هم آمده بودیم و باید با هم بازمی‌گشتیم، چرا که برای کل تیم بلیت گرفته بودند. 
***
قرارداد فدراسیون فوتبال با شرکت روسی برای VAR در آستانه نهایی ‌شدن
قرارداد فدراسیون فوتبال با شرکت روسی که تأمین‌کننده تجهیزات کمک‌داور ویدئویی است، بزودی نهایی می‌شود تا شرایط ورود این تجهیزات فراهم شود. فدراسیون فوتبال پس از حواشی و جنجال‌های کمک‌داور ویدئویی‌ای که شرکت هنگ‌کنگی تأمین‌کننده آن بود، به‌ دنبال قرارداد با شرکت روسیه‌ای برای ورود VAR به ایران است. بر اساس توافقات شکل‌گرفته، قرارداد با این شرکت روسیه‌ای سه‌جانبه است و فدراسیون فوتبال به ‌واسطه یکی از اپراتورهای تلفن همراه با این شرکت روسیه‌ای وارد قرارداد خواهد شد تا زیرساخت‌های ورود VAR فراهم شود. این قرارداد هنوز نهایی نشده است اما فدراسیون فوتبال درصدد است بزودی قرارداد خود را نهایی کند و پس از آموزش‌های لازم، لیگ برتر را با VAR برگزار کند، هر چند زمان استفاده از VAR مشخص نیست و برای به‌کارگیری این تجهیزات، آموزش‌های لازم باید داده شود و فیفا نیز در این باره تأییدیه بدهد. 
***
ساعی همچنان منتظر دریافت حکم ریاست بر فدراسیون تکواندو
با وجود گذشت چند روز از انتخاب هادی ساعی به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو، هنوز حکم ریاست وی از سوی وزیر ورزش و جوانان صادر نشده و کماکان فدراسیون با حضور کیانی‌زاده به عنوان سرپرست اداره می‌شود. هادی ساعی چند روز پیش در جریان انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو در رقابت با سیدمحمد پولادگر با کسب ۲۹ رای در مقابل ۲۷ رای پولادگر، به عنوان رئیس جدید فدراسیون تکواندو انتخاب شد. بنیامین شکوه‌فر، معاون امور حقوقی مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان ریاست این مجمع را بر عهده داشت اما در زمان رای‌گیری اعلام کرد از آنجا که وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون‌ها بی‌طرف است، در این مجمع رای نمی‌دهد و آرای ۲ کاندیدا از مجموع ۵۶ رای اعضای مجمع محاسبه شود. به این ترتیب ساعی از مجموع ۵۶ رای اخذ شده اعضای مجمع، با کسب ۲۹ رای موفق شد نصف به علاوه یک رای را از آن خود کند و به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو انتخاب شود. پس از اعلام پیروزی ساعی در انتخابات، محمد پولادگر خواستار بازشماری آرا شد اما بنا به دلایل نامعلوم از درخواست خود صرف‌نظر کرد. به دنبال پیروزی ساعی در انتخابات، صحبت‌های مختلفی درباره غیرقانونی بودن انتخاب هادی ساعی به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو مطرح شد؛ منتقدان معتقد بودند هر چند رئیس مجمع از دادن رای خودداری کرده اما این موضوع نمی‌تواند باعث کاهش تعداد حاضران مجمع و آرا از ۵۷ به ۵۶ نفر شود و با این اوصاف ساعی برای انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون باید به جای ۲۹ رای حداقل ۳۰ رای کسب می‌کرد. حال با وجود گذشت ۶ روز از انتخاب ساعی به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو، وزیر ورزش و جوانان هنوز حکم ریاست وی بر فدراسیون تکواندو را ابلاغ نکرده تا ساعی تا این لحظه نتواند امور فدراسیون تکواندو را به دست گیرد. 

Page Generated in 0/0061 sec