printlogo


کد خبر: 243024تاریخ: 1400/11/2 00:00
اخبار

ادامه تصویربرداری «ضد»
سریال «ضد» به کارگردانی ابراهیم شیبانی بتازگی به شهرک غرب رسیده و سکانس‌هایی از آن در یک پاساژ تجاری تصویربرداری شد. به گزارش «وطن‌‌امروز» تصویربرداری سریال تلویزیونی «ضد» به کارگردانی ابراهیم شیبانی به شهرک غرب رسیده است. طی روزهای گذشته سکانس‌هایی از این سریال در یکی از پاساژهای تجاری تصویربرداری شد. اکبر زنجانپور، بهاره کیان‌افشار، حسام منظور و سعید چنگیزیان از بازیگران سریال هستند و بازیگران جدیدی هم قرار است به پروژه اضافه شوند. «ضد» اسم موقت سریال است و ممکن است در ادامه فرآیند تولید و برای پخش از تلویزیون، تغییر نام دهد. این سریال به تهیه‌کنندگی علیرضا جلالی و کارگردانی ابراهیم شیبانی در حال تولید است. 
***
کارگردان انگل «میکی 7» را می‌سازد
بونگ جون هو با همکاری رابرت پتینسون فیلمی اقتباسی از رمان علمی- تخیلی «میکی ۷» می‌سازد. به گزارش «وطن‌امروز»، ددلاین گزارش داده است که بونگ‌جون هو، کارگردان کره‌ای سازنده فیلم «انگل» که با کسب ۳ اسکار تاریخ‌ساز شد، فیلم بعدی‌اش را در ژانر علمی-تخیلی و با بازی رابرت پتینسون می‌سازد. این فیلم که نخستین فیلم بونگ جونگ هو پس از «انگل» است، برای کمپانی برادران وارنر ساخته می‌شود. در این فیلم که اقتباسی از رمان علمی-تخیلی «میکی ۷» نوشته ادوارد اشتون است، پتینسون بازیگر فیلم «بتمن» در نقش اول ظاهر می‌شود. ناشر کتاب «میکی ۷» این رمان را ترکیبی از فیلم «مریخی» و سریال «ماده سیاه» دانست. این فیلم دومین قرارداد بونگ با کمپانی برادران وارنر است و وی پیش‌تر برای ساخت مینی‌سریال «انگل» برای شبکه اچ‌بی‌او از این مجموعه قرارداد بسته بود. این سریال اکنون با همکاری آدام مک‌کی در دست ساخت است. 
***
چاپ هشتادویکم «آب هرگز نمی‌میرد»
کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» نوشته حمید حسام شامل خاطرات جانباز شهید میرزامحمد سلگی، فرمانده گردان ابوالفضل(ع) در سال‌های دفاع‌مقدس توسط نشر ۲۷ بعثت به چاپ هشتاد‌ویکم رسید. به گزارش «وطن‌امروز»، کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» نوشته حمید حسام شامل خاطرات جانباز میرزامحمد سلگی، فرمانده گردان ابوالفضل(ع) در سال‌های دفاع‌مقدس بتازگی توسط نشر ۲۷ بعثت به چاپ هشتادویکم رسیده است. حاج‌میرزامحمد سلگی راوی کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» روز ۱۴ فروردین سال گذشته بر اثر عوارض جانبازی به شهادت رسید. این رزمنده و فرمانده دوران دفاع‌مقدس، روزهای پایانی عمر خود را به‌ دلیل عوارض ناشی از استنشاق گازهای شیمیایی و جراحات جانبازی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بهشتی همدان بستری بود. «آب هرگز نمی‌میرد» تیرماه سال ۹۹ به چاپ هفتادم رسید و بتازگی با چاپ هشتادویکم وارد بازار نشر شده است. 
***
«یمن قوی» دیوارنگاره میدان ولیعصر
دیوارنگاره «️یمن قوی‌ و پابرجاست» پنجشنبه ۳۰ دی‌ماه در میدان ولیعصر (عج) نصب و رونمایی شد. به گزارش «وطن‌‌امروز»، جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) با موضوع مقاومت مردم مظلوم یمن پنجشنبه ۳۰ دی‌ماه رونمایی شد. در توضیح این دیوارنگاره که توسط خانه طراحان انقلاب اسلامی طراحی و اجرا شده، آمده است: «ملت آزاده‌ یمن ثابت کرده است هرگز زیر سایه ظلم و استکبار نخواهد ماند و نوکران استکبار نیز در این ۷ سال، همواره طعم مقاومت و ضربات سخت این ملت را چشیده است. به امید آن روز که همه ملت‌های مسلمان گردن خویش را از زنجیر بندگی استکبار رها کنند و در صلح و عدالت و آزادگی جهان نقش‌آفرین باشند».
***
انتقاد شدید فراستی از حراج تهران
150 میلیارد پولی که در سالن رد‌وبدل شد از کجاست؟
مسعود فراستی در بخشی از برنامه هفت - که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است- گفت: یک مساله‌ای چند روزی است من را اذیت می‌کند؛ حراج تهران. ما در مملکتی زندگی می‌کنیم که خط فقر آن به قول مسؤولان 9 میلیون تومان است. در چنین شرایطی که این همه آدم در شرایط بد معیشتی هستند، اینکه 150 میلیارد پول در یک سالن کوچک برای یک اثر مثلا هنری رد و بدل شود چه معنایی می‌دهد. اینجا کجاست؟ یا من نمی‌دانم اینجا کجاست یا آن دوستان در قاره‌ دیگری هستند. وی با اشاره به آثار نازلی که در حراج تهران فروخته می‌شود، ادامه داد: آثاری هم که در این حراج فروخته شدند هیچ کدام هنری نیستند! مثلا یکی از صاحبان این آثار، سال‌هاست که کلمه «هیچ» را در سایزهای مختلف روی تابلو می‌نویسد و این تابلو را می‌فروشد. البته پول آن را عده‌ دیگری می‌خورند و او را هم آلت دست کرده‌اند. یک جا باید می‌گفتیم «بس است این مسخره‌بازی». این کار نه مال ما و شرایط ماست و نه این اثرها هنری هستند. ما کشور سرمایه‌داری نیستیم. فراستی افزود: عده‌ای که این آثار را می‌خرند، مثلا آن کسی که 14 میلیارد می‌دهد یکی از این آثار را می‌خرد، اصلا می‌فهمد نقاشی چیست؟ پولش را از کجا می‌آورد؟ این چه بازی‌ای است که هر سال داریم درمی‌آوریم و چنین چیزهایی را توی بوق می‌کنیم که فرهنگسازی بشود؟ او این تابلو را می‌بیند و می‌گوید من این را نمی‌فهمم فقط می‌دانم گران است؛ عزیزم یک تابلوی ناچیز است، هیچی نیست.

Page Generated in 0/0062 sec