printlogo


کد خبر: 243069تاریخ: 1400/11/3 00:00
اخبار

فیلمبرداری «پیرپسر» به پایان رسید
فیلمبرداری فیلم سینمایی «پیرپسر» به کارگردانی اکتای براهنی و تهیه‌کنندگی بابک حمیدیان به اتمام رسید. 
به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، آخرین سکانس فیلم سینمایی «پیرپسر» به کارگردانی اکتای براهنی ۳۰ دی ثبت شد. بدین ‌ترتیب فیلمبرداری تازه‌ترین فیلم اکتای براهنی که در شهریور کلید خورده بود، به اتمام رسید. تدوین این فیلم سینمایی که توسط هایده صفی‌یاری مدتی پیش آغاز شده بود همچنان ادامه دارد. 
«پیرپسر» دومین فیلم سینمایی اکتای براهنی در مقام کارگردان است. وی این اثر را با فیلمنامه‌ای به قلم خود و با تهیه‌کنندگی بابک حمیدیان و سرمایه‌گذاری ارسلان براهنی جلوی دوربین برده است. 
حامد بهداد، لیلا حاتمی، حسن پورشیرازی، محمد ولی‌زادگان، محمدرضا داوودنژاد، رضا رویگری، فهیمه رحیم‌نیا و بابک حمیدیان بازیگران این فیلم سینمایی هستند. 
دیگر بازیگران فیلم سینمایی «پیرپسر» عبارتند از: وحید قاضی‌زاهدی، علی رحیمی، میلاد معیری، هژیر سام، امید محمدزاده، وحید رحمتی، شقایق فریادشیران، آرش آقابیک، مهسا باقری، میثم غنی‌زاده، مهری کاظمی، آذر محمدی، محمد برنج‌پور، غلام‌علی رضایی و عباس پرنیانی. 
***
اکران و نقد «تومان» در فرهنگسرای ارسباران
فیلم سینمایی «تومان» به کارگردانی مرتضی فرشباف یکشنبه ۳ بهمن در فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور عوامل فیلم نقد و بررسی می‌شود. 
به گزارش «وطن‌امروز»، فیلم سینمایی «تومان» ساخته‌ مرتضی فرشباف یکشنبه ۳ بهمن ساعت ۱۸ در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور مرتضی فرشباف نویسنده و کارگردان، میرسعید مولویان بازیگر، مرتضی نجفی مدیر فیلمبرداری، امیرهوشنگ للهی کارشناس سینما، کورش جاهد منتقد و جمعی دیگر از عوامل فیلم نقد و بررسی می‌شود. 
این فیلم درباره ۲ دوست است که از راه شرط‌بندی در مسابقات اسب‌دوانی تلاش می‌کنند یک‌شبه طبقه اجتماعی خود را تغییر دهند. 
میرسعید مولویان، مجتبی پیرزاده، ایمان صیادبرهانی، سجاد بابایی، حامد نجابت و پردیس احمدیه بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
***
پوستر و نشان چهلمین جشنواره تئاتر فجر رونمایی شد
پوستر و نشان چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با طرحی از مهدی دوایی رونمایی شد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، مراسم رونمایی از پوستر و نشان چهلمین جشنواره تئاتر فجر ظهر روز شنبه دوم بهمن با حضور محمود سالاری معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی، حسین مسافرآستانه دبیر جشنواره، اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره همچون هوشنگ توکلی، مریم معترف، محمدحسین ناصربخت و رضا بصیرت رئیس انجمن هنرهای نمایشی برگزار شد. 
قادر آشنا در ابتدای این مراسم در صحبت کوتاهی گفت: هر آنچه تاکنون در جشنواره اتفاق افتاده همان چیزی است که توسط شورای سیاست‌گذاری به تصویب رسیده است. برخلاف دوره‌های گذشته که شاید نظرات اعضای شورا در عمل اجرایی نمی‌شد اما در دوره چهلم جشنواره شورا سیاست‌های کلی جشنواره را تدوین کرد و دوستان دبیرخانه، همان مصوبات را به کار بسته و اجرایی کردند. 
دبیر چهلمین جشنواره تئاتر فجر با بیان اینکه روال بررسی آثار در این دوره بسیار متفاوت با دوره‌های گذشته بود که شاید همین تغییر با اندکی مقاومت هم روبه‌رو شود اما در ادامه پذیرفته خواهد شد، تشریح کرد: هم ثبت‌نام گروه‌ها و هم انتخاب آثار از طریق تلویزیون تئاتر ایران، کار بدیعی بود که در این دوره از جشنواره اتفاق افتاد و شک و گمانی که در دوره‌های گذشته پیرامون بررسی و انتخاب آثار وجود داشت در این دوره به صفر رسید، چون اعضای هیات انتخاب را کسی نمی‌شناخت و ۱۵ نفر آنها از سراسر کشور بودند. امیدوارم این روند در دوره‌های بعدی هم ادامه داشته باشد، زیرا اتفاق تازه‌ای است که تردیدها را در انتخاب آثار کاهش داده و میزان و نوع شرکت هنرمندان از سراسر کشور را تسهیل خواهد کرد.

Page Generated in 0/0045 sec