printlogo


کد خبر: 243178تاریخ: 1400/11/5 00:00
«خوشنام» گزینه احتمالی ماه رمضان شبکه است

کارگردان سریال «خوشنام» گفت: درست است این سریال ۳۰ قسمتی است و زمانی که کار را کلید زدیم، مناسبت خاصی در ذهن‌مان نبود اما موضوع داستان طوری است که می‌تواند در ماه رمضان هم پخش شود. 
به گزارش «وطن‌امروز»، علیرضا نجف‌زاده درباره قصه این مجموعه گفت: درونمایه داستان این سریال توبه و بازگشت است، منتها این توبه و بازگشت در مسیر درام قصه اتفاق می‌افتد. شاید این سوال به وجود آید که هر آدمی در زندگی‌اش چنین فضایی را تجربه می‌کند اما ما به دور از شعارزدگی و اغراق چنین سوژه‌ای را پیش بردیم و امیدوارم مردم هم با آن ارتباط برقرار کنند. 
این کارگردان درباره زمان پخش سریال «خوشنام» نیز گفت: این سریال ۳۰ قسمتی است و زمانی که کار را کلید زدیم مناسبت خاصی در ذهن‌مان نبود اما موضوع داستان طوری است که می‌تواند ماه رمضان هم پخش شود. 
این کارگردان درباره انتخاب بازیگران این سریال گفت: شاید مردم در بخش بازیگری این سریال غافلگیر شوند و انتظار بازی‌هایی که از برخی بازیگران در این سریال ارائه داده شده است را نداشته باشند. برای مثال هومن حاجی‌عبداللهی، حمید لولایی، عباس جمشیدی‌فر و اغلب بازیگران‌مان در خوشنام با نقش‌هایی متفاوت از پیش ظاهر شده‌اند، در هر صورت تاکنون حدود ۸۰ درصد تصویربرداری انجام شده و از گروه بازیگران بسیار راضی هستم. 
وی ادامه داد: ما در شرایط سختی این سریال را پیش می‌بریم، کرونا، حمایت مالی تلویزیون و‌ سرما روی کار ما تاثیر گذاشته است. قصه خوشنام در تابستان رخ می‌دهد اما به دلیل کرونا یک ماه کار را تعطیل کردیم و مجبور شدیم در یکسری لوکیشن‌ها ضبط کنیم و الان به جایی رسیده‌ایم که در سرمای هوا باید سکانس‌های خارجی را ضبط کنیم و بازیگران در این شرایط باید بلوز آستین کوتاه بپوشند!
 

Page Generated in 0/0056 sec