printlogo


کد خبر: 244223تاریخ: 1400/11/6 00:00
تلویزیون

۷۰ درصد «بی‌نشان» جلوی دوربین رفت
اسامی ۴ بازیگر جدید سریال «بی‌نشان»، جدیدترین محصول شبکه ۳ سیما به کارگردانی راما قویدل اعلام شد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، پس از رسانه‌ای شدن نام ۱۳ بازیگر سریال «بی‌نشان» جدیدترین ساخته راما قویدل، بازی احسان امانی، نسرین نکیسا، پویان گنجی و صادق ملک به عنوان نقش‌آفرینان جدید مقابل دوربین فرشاد گل سفیدی آغاز شد. 
احسان امانی، ایفاگر نقش دوست قدیمی «شهاب‌الدین» با بازی پرویز فلاحی‌پور و صادق ملک دوست و همکار «شهاب‌الدین» در سایت خبری است. 
همچنین نسرین نکیسا به عنوان همسر «کاظمی» با بازی قاسم زارع و مادر «مسعود» با بازی مجید واشقانی به این پروژه اضافه شده است. 
پویان گنجی نیز به عنوان دیگر بازیگر جدید این پروژه نقش پسر بزرگ «شهاب‌الدین» را ایفا می‌کند. 
این سریال به تهیه‌کنندگی مرتضی رزاق‌کریمی که تاکنون ۷۰ درصد آن فیلمبرداری شده است، برای پخش از شبکه ۳ سیما ساخته می‌شود. مجید واشقانی، نیلوفر پارسا، پرویز فلاحی‌پور، سعید زارعی، هلن نقی‌لو، نیوشا ضیغمی، مریم کاویانی، مهدی فقیه، کاظم هژیرآزاد، اکبر رحمتی، رضا ایرانمنش، توماج دانش‌بهزادی و قاسم زارع از جمله بازیگران «بی‌نشان» به نویسندگی مشترک آزیتا ایرایی و مهدی حمزه هستند. 
***
خداحافظی محمد احسانی از «نسیم»
محمدرضا خوشرو با حکم معاون سیما به عنوان سرپرست شبکه نسیم منصوب شد. به گزارش «وطن‌‌امروز»، حمید شاه‌آبادی، معاون سیما در حکمی محمدرضا خوشرو را به عنوان سرپرست شبکه نسیم منصوب کرد. شاه‌‌آبادی در این حکم خطاب به خوشرو تاکید کرده است: با توجه به رویکرد جدید سازمان و تأکید بر رسانه هویت‌محور و عدالت‌گستر و ضرورت بهره‌مندی از شاخصه‌های هویتی بومی، ملی و دینی در برنامه‌ها، انتظار می‌رود با تکیه بر نیروهای متعهد و انقلابی، ضمن حفظ و ارتقای ضریب نفوذ و تأثیر برنامه‌های پربیننده شبکه و تلاش برای تأمین و تولیدات جذاب و پرنشاط منطبق بر اهداف و سیاست‌های سازمان، برای رشد کیفی و محتوایی برنامه‌ها اهتمام داشته باشید. معاون سیما همچنین ضمن سپاس از زحمات، خدمات و تلاش‌های ارزشمند دکتر محمد احسانی در طول مدت مدیریت این شبکه، در حکمی جداگانه وی را به عنوان مشاور خود منصوب کرد. 
***
پوشش چهلمین جشنواره فیلم فجر در «شبکه نمایش»
شبکه نمایش با برنامه «سینمایش» به پوشش چهلمین جشنواره فیلم فجر می‌پردازد. به‌گزارش «وطن‌امروز»، برنامه «سینمایش» از ۱۱ بهمن و همزمان با آغاز چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر تا شب پایانی جشنواره، هر شب در باکس ساعت ۲۱ شبکه نمایش و در ویژه‌برنامه‌ای به مدت ۹۰ دقیقه به پوشش مهم‌ترین رویداد هنری کشورمان خواهد پرداخت. مرور آثار حاضر در این دوره جشنواره به همراه انعکاس برنامه‌ها و نشست‌ها، گفت‌وگو با عوامل فیلم‌ها، سینماهای مردمی در تهران و سایر استان‌ها و آیتم‌های ویژه‌ای به مناسبت چهلمین دوره جشنواره از بخش‌های این برنامه خواهد بود. «سینمایش» با اجرای حمید ترابیان در تامین برنامه شبکه نمایش تولید می‌شود.

Page Generated in 0/0056 sec