printlogo


کد خبر: 244439تاریخ: 1400/11/11 00:00
فرمانده نیروی دریایی ارتش:
ارتش آماده جانفشانی در راه کشور است

گروه سیاسی: فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ارتش با تمام قوا در خدمت نظام اسلامی است و کارکنان پا در رکاب ارتش جمهوری اسلامی ایران در نیروهای مختلف از شرق تا غرب میهن اسلامی را پوشش داده و با تمام قوا، آماده جانفشانی در راه کشور هستند. 
امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در جمع کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه در تبریز گفت: امروز مساله‌ای که بشدت حائز اهمیت است، توجه ویژه به آموزش‌های «سناریومحور» و «مهارت‌محور» است که باید این دو را به صورت همزمان پیگیری و دنبال کنیم تا همچنان قدرتمند باقی بمانیم. وی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب درباره ارتش، خاطرنشان کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری، ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره مانند خاری در چشم دشمنان و استکبار جهانی بوده است. 
فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر پا در رکاب بودن ارتش در همه عرصه‌ها، اظهار کرد: ارتش با تمام قوا در خدمت نظام اسلامی است و سربازان پا در رکاب ارتش جمهوری اسلامی ایران در نیروهای مختلف از شرق تا غرب میهن اسلامی را پوشش داده و با تمام قوا، آماده جانفشانی در راه کشور هستند. 
امیر دریادار ایرانی به تعامل و همکاری بین نیروی زمینی و دریایی ارتش اشاره و خاطرنشان کرد: نیروی دریایی از اقیانوس‌های دور در تلاش است خطرها را شناسایی کرده و امنیت را در کشور برقرار کند و نیروی زمینی نیز نقش محوری و کلیدی در مساله حفظ امنیت دارد. در کل تنها با تعامل اثربخش و همیاری این قواست که امنیت میهن اسلامی حفظ می‌شود. وی در پایان به خطرات احتمالی فضای مجازی اشاره و تأکید کرد: یکی از مسائل مهم، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است که باید مراقب نقشه‌های شوم دشمنان و خطرات احتمالی بویژه برای جوانان این مرز و بوم باشیم. 
 

Page Generated in 0/0063 sec