printlogo


کد خبر: 244536تاریخ: 1400/11/14 00:00
اخبار

سرمربی صهیونیست پیشین چلسی متهم به تجاوز جنسی شد
«آورام گرانت» به دلیل اتهامات جنسی زیاد مورد تحقیق و بازرسی قرار گرفته است. به گزارش استار، سرمربی پیشین باشگاه فوتبال چلسی و یکی از قدرتمندترین مردان دنیای ورزش اسرائیل، در یک گزارش تحقیقاتی جدید به آزار و اذیت جنسی چندین زن متهم شده است. برنامه «اکسپوز» در کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل، روز یکشنبه مجموعه‌ای از مصاحبه‌ها را با زنان پخش کرد که می‌گفتند گرانت خواسته‌های جنسی داشته و در عین حال پیشنهاد کمک به ارتقای شغل آنها را داده است. صدای زنان تغییر داده شد و چهره آنان برای محافظت از هویت‌شان مخدوش شده بود. در این برنامه گفته شد گرانت ۶۶ ساله تلاش کرده زنان را آزار جنسی دهد و سعی کرده آنان را وادار به رابطه جنسی کند و گفته اگر آنها همکاری نکنند، می‌تواند به شغل‌شان آسیب برساند. این زنان شامل یک سرباز بتازگی آزاد شده، یک مدل و یک زن ورزشکار بودند که می‌گفتند پیام‌های متنی آزاردهنده زیادی برای‌شان ارسال شده است. آورام گرانت از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۸ سرمربی چلسی بود و این باشگاه را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند. او سابقه مربیگری در پورتسموث و وستهام و مربیگری تیم‌های اسرائیل و غنا را نیز در کارنامه دارد. او ماه دسامبر در تیم ستارگان فیفا به عنوان سرمربی حضور داشت و اکنون فیفا هیچ واکنشی به این اتهام‌ها به او نداشته است. گرانت نیز در واکنش به این اتهام‌ها گفت: من هرگز قصد نداشتم ناعادلانه رفتار کنم یا به هیچ‌وجه به زنی صدمه بزنم. هر کسی که احساس ناراحتی کرده یا از من صدمه دیده، از این بابت متاسفم و از ته قلبم عذرخواهی می‌کنم. 
***
گزینه پرسپولیس با نفت آبادان فسخ کرد
دروازه‌بان صنعت‌نفت آبادان قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد. احمد گوهری، دروازه‌بان تیم فوتبال نفت آبادان با حضور در سازمان لیگ، قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد. ظاهرا وی به دلیل دریافت کمتر از 50 درصد قراردادش تا پایان هفته شانزدهم، این اقدام را انجام داده است. گوهری یکی از گزینه‌های تیم پرسپولیس برای جانشینی بوژیدار رادوشوویچ است. 
***
مهاجم منچستریونایتد آزاد شد
رسانه‌های انگلیسی از آزاد شدن ستاره 20 ساله منچستریونایتد خبر دادند. 
روز یکشنبه نامزد میسون گرینوود، این بازیکن را متهم به تجاوز، آزار جنسی و ضرب و جرح کرد و بلافاصله این بازیکن به سوژه بزرگ رسانه‌های دنیا بدل شد. سه‌شنبه برای تحقیقات بیشتر پلیس انگلیس او را هم به خاطر اینکه متهم به تجاوز شده بود و هم اینکه برخی در فضای مجازی او را تهدید به قتل کردند، دستگیر کرد. 
البته او یک روز در زندان باقی ماند و دیروز پلیس شهر منچستر در بیانیه‌ای اعلام کرد بازیکن شیاطین سرخ با قید وثیقه آزاد شده است. 
گرینوود البته از حضور در باشگاه منچستریونایتد محروم است، زیرا باشگاه اعلام کرده تا مشخص شدن ماجرا این بازیکن دیگر نمی‌تواند پیراهن این باشگاه را برتن کند. 
رونالدو و دیگر بازیکنان یونایتد نیز او را در فضای مجازی آنفالو کردند و نایکی قرارداد خود را با این بازیکن به حال تعلیق درآورد. 
بازی فیفا از کمپانی EA Sport نیز اسم او را از جمع بازیکنان منچستریونایتد حذف کرد و فروش پیراهن‌های او نیز در مرکزهای فروش باشگاه منچستریونایتد متوقف شد. باید دید چه اتفاقی برای مهاجم انگلیسی پس از این فاجعه اخلاقی رخ خواهد داد. 
***
اوبامیانگ رسماً بارسایی شد
باشگاه بارسلونا به طور رسمی از جذب اوبامیانگ خبر داد. 
اوبامیانگ قرارداد خود با آرسنال را فسخ کرد تا راهی بارسلونا شود. باشگاه کاتالان به طور رسمی از جذب اوبامیانگ خبر داد و نوشت: «زمان تو فرا رسید. خوش آمدی اوبا». ستاره گابنی به تیم بارسلونا اضافه شد تا در نیم‌فصل دوم به ژاوی برای رسیدن به جمع 4 تیم پایانی کمک کند. او در آرسنال 4 سال بازی کرد و در 163 بازی توانست آمار 92 گل و 21 پاس گل را به ثبت برساند.

Page Generated in 0/0060 sec